piatok 30. decembra 2016

Colourpop | Eyeshadow

Už ani neviem kedy ošiaľ okolo očných tieňov značky Colour Pop začal. A už vôbec neviem, kedy tento ošiaľ vystriedal iný a to ten okolo ich rúžov - tekutých matných i klasických vysúvacích. Samozrejme som po niečom pokukovala už od prvých prečítaných recenzií, ale dlho bola táto značka u nás nedostupná. Neskôr sme sa konečne dočkali medzinárodného doručenia avšak poštovné je nehorázne drahé. Nakoniec bolo na Black Friday zadarmo. Už ma nič nedržalo, aby som si niečo objednala.
colourpop_eyeshadow (4)
Vyhrali to dva tekuté rúže a jeden očný tieň. Objednávala som v piatok, na štvrtý deň, teda v utorok mi prišiel mail s podacím číslom na sledovanie zásielky a asi týždeň na to balíček prišiel. Keďže bolo poštovné zadarmo, vyšlo ma to na 17 dollárov a teda som nemusela platiť žiadne clo a daň. To sa z USA platí až nad 22 € a závisí od danej sumy. Momentálne je na medzinárodné zásielky poštovné zadarmo pri objednávkach nad 50 dollárov, ale ak ho aj využijete, tak samozrejme zaplatíte zase clo. Myslím, že sa oplatí počkať opäť na nejakú akciu s poštovným zadarmo.
Balenia snáď už všetci poznáte, všetko príde zvlášť v papierových krabičkách, ktoré sú mega roztomilé (preto tie fotky zo všetkých strán). Čo sa mi však nepáčilo - samotný balík. Bol síce vypchatý takou tou bielou akoby penou, ale radšej by som uvítala každý produkt zabalený do bublinkovej fólie.
Dnes vám zatiaľ napíšem len o očnom tieni a rúže si necháme na budúce. Vyberala som z rady Pearlized, ktoré sú s jemným shimmerom a trblietkami, tie sú naozaj drobučké. Vybrala som si konkrétne tieň s názvom Weenie. Ide o veľmi jemnú rose gold farbičku, ale mne sa zdá, že ten shimmer je aj trošku do strieborna. Očný tieň má 2,1 g a stál 5 dollárov.
Ale už konečne k samotným tieňom. Pigmentácia zaujíma asi všetkých najviac. Je super, ale nie je to nič svetoborné. Myslím, že aj moje obľúbené tiene od MUA, o ktorých som písala tu, dokážu tie od Colour Pop prekonať. Najlepšie sa nanášajú práve prstami pre najintenzívnejšiu farbu. Vôbec mi to však nevadí, pretože sú také "zamatové" a veľmi rada do nich stále zabáram prsty. Samozrejme to ide aj štetcom, ale potom je pigmentácia už veľmi slabá. Výdrž je skvelá, vydržia v pohode celý deň a dokonca sa mi ani nezlievajú do vrásky tak rýchlo ako ostatné moje tiene. Inak trblietky nijak neopadávajú, čo som rada, pretože som čítala recenzie, kde práve toto dievčatá veľmi kritizovali.
colourpop_eyeshadow (2)
colourpop_eyeshadow (3)
colourpop_eyeshadow (5)
colourpop_eyeshadow (6)
colourpop_eyeshadow (7)
colourpop_eyeshadow (8)
colourpop_eyeshadow (9)
colourpop_eyeshadow (10)
colourpop_eyeshadow (11)
colourpop_eyeshadow (12)
colourpop_eyeshadow (13)
colourpop_eyeshadow (1)
Čakala som síce viac, ale som spokojná a určite rada vyskúšam aj tiene matné či metalické. Vyskúšali ste už niečo od tejto značky? 

20 komentárov:

  1. Ty vypadají skvěle! hned bych je vyzkoušela :). Já jsem od této značky ještě žádné produkty nezkoušela. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď bude čoskoro podobná akcia, aby sme všetky niečo ukoristili :)

      Odstrániť
  2. vyzerá fajnovo, ale viac som zvedavá na rúže aké budú :) tie sú dosť chválené

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uvidíme matnú po dnešku :D píšem ti! :)

      Odstrániť
  3. Tak to si vystihla úžasnú akciu na to poštovné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda áno, lebo 25 a 0 dollárov je dosť rozdiel :D

      Odstrániť
  4. Tieň je naozaj vo veľmi peknej farbe a aj tie krabičky sú úplne kjut :3 . Musím povedať,že na tie rúže sa teším ešte viac :) kedže tiene nepoužívam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rúže testujem o sto dušu a podstupujú rôzne skúšky, aby som vedela čo všetko prežijú, takže uvidíme :) :D

      Odstrániť
  5. Přiznám se, že o téhle značce jsem nic neslyšela, ale barva je to hozká, to tedy jo :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tejto značke si nepočula? Tak to som rada, že si si prvýkrát o nej prečítala tu! :)

      Odstrániť
  6. Od colourpop-u ešte doma nič nemám ale moc ma zaujali ich tekuté rúže a jasné že tiene!

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na túto značku bola riadne zvedavá, tak tu to je! A o rúžoch na budúce! :) Satin a Matte, tak uvidíme, ktorý vyhrá! :)

      Odstrániť
  7. úúú, ten odtieň je dokonalý, milujem takéto bronzové farby :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja! Bolo dosť ťažké, vybrať len jeden :D

      Odstrániť
  8. Odstín je velmi pěkný! :) Já takové odstíny mám velmi ráda
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja! So shimmerom to má väčšie grády! :)

      Odstrániť
  9. musím sa k tomu dokopať už aj ja ! :D veci vyzerajú geniálne! a o balení už ani nehovorím!!!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa najviac páčia tie holografické nápisy :D

      Odstrániť
  10. Odstín vypadá nádherně. Taky jsem se na ně už dívala, ale zatím statečně odolávám. Těším se, co povíš na rtěnku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som len rada za to poštovné, lebo inak by ma to stále lákalo, vyskúšať ešte niečo :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks