pondelok, 19. decembra 2016

Decembrové nákupy

Ahoj! Dnes vás vítam pri mojich a asi aj vašich obľúbených nákupoch. Neviem prečo, ale vždy sú komentované najviac zo všetkých mojich článkov. Dnešné nákupy budú väčšinou úlovky z Black Friday dní, ale ešte aj nejaké staré nákupy z DMky či Yves Rocher. Vlastne to nie sú ani decembrové, ale ešte novembrové nákupy, ale šup na to, lebo odkedy som toto nafotila, mám už hneď niekoľko ďalších nákupov a noviniek, výhier v súťaži a snáď pribudnú aj nejaké vianočné darčeky.
new_in (12)

Odolať poštovnému zdarma na stránke Colourpop sa vážne nedá. Objednala som si jeden očný tieň a hneď dva rúže, recenzie čoskoro a tiež nejaké info o cle, dpháčke a dobe dodania. Potrebovala som niečo z obchoďáku a ostal mi čas do odchodu autobusu a tak som len tak zavítala do DMky, aby som zabila čas. Keď som však v stojane videla tekutý Camouflage, musela som ho kúpiť do zásoby. Je super, recenziu naň si môžete prečítať tu.
new_in (11)
V DMke som ďalej nemohla odolať zľave na odličovač očného makeupu od Sante. A na skúšku som zobrala bylinkový kúpeľ značky Kneipp s eukalyptom. V Yves Rocher som si kúpila nové balenie dvojfázového odličovača očí (aj po vyskúšaní iných, sa mi zdá stále najlepší, recenzia tu) a zadarmo k nákupu som dostala sprcháčik. Ako inak, musela som si vybrať mangový. 
new_in (10)
Opäť úlovky z facebookového sviečkového bazáru. Aloe Water a Salted Caramel sú lásky, takže nebolo o čom, treba ich do zásoby. Ovocnými sa nikdy nič nepokazí a ostatné dve som zobrala na skúšku. Určite sa tešte na ďalší článok, ak vás tieto moje yankee články bavia.
new_in (13)
Zľavám na eshope Zary som nedokázala odolať. Najviac ma zaujali tieto vzorované šaty s dlhým rukávom. Predstavovala som si iný materiál, ale aj tak sa mi páčia a skvelo sa hodia k čižmám nad kolená.
new_in (14)
Neodolala som tiež tomuto sačku či jarnému kabátiku a ja už sa teraz neviem dočkať teplejšieho počasia. Má tiež celkom zaujímavo riešený chrbát, ale nevedela som ako to odfotiť. 
new_in (1)
A nakoniec dve tielká taktiež zo Zary a môj jediný nákup z bratislavských nákupov. Fialové tielko z Calliope. Inak som si nekúpila v Avione ničové nič. Veľmi zvláštne, v mojom prípade :D. 

Môžem vám povedať, že už teraz sa môžete tešiť na ďalší takýto článok a neviem či ho nerozdelím aj na dve časti lebo toho bude asi mrte veľa. Zatiaľ sa majte krásne, držte mi palce na zajtrajšej skúške a ak bude po nej, konečne budem mať viac času na vás, vaše komentáre, ale aj blogy!

16 komentárov:

  1. sačko vyzerá skvelo :) veľmi sa mi páči, ako si zladila nakúpené oblečenie ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do obchudku YR také mám v plánu zavítat ve středu :) Jinak vosky jsou moje závislost! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len ma sklamalo, že narodeninový darček je rovnaký ako minulý rok :(

      Odstrániť
  3. Mňa zaujal práve najviac ten tvoj darček v podobe mangového sprcháča, keďže ja mango zbožňujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oblečko zo Zary si si vybrala skvele! najmä tie šaty sa mi veľmi páčia ,ale aj kabátik/sačko :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šaty som už mala párkrát na sebe a sú mega! :)

      Odstrániť
  5. Colourpop jsem nikdy nezkoušela, ale všechny produkty vypadají skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vidím, že poštovné zadarmo na Colourpop využilo mnoho bloggeriek :) som zvedavá na tvoju recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Produkty sú už nafotené, už to treba len napísať! :D

      Odstrániť
  7. Jéžiš, já už se tak těším, až mi přijde první výplata z nové práce a budu si moc jít po té dřině udělat taky konečně něčím radost :D!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D mne sa veľakrát stane, že peniažky miniem skôr ako mi vôbec nejaká výplata príde :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks