utorok, 6. decembra 2016

Dekoratívka

Ahoj! Po minulej obsiahlej recenzii na telové mlieka vám chcem zase priniesť niečo z dekoratívky a dnes to bude taký mix. Očný tieň od Oriflameu som používala hlavne na jeseň, zatiaľ čo azúrovú ceruzku od Bourjois som nosila v lete a jej strieborná sestrička bude určite super na nejaké vianočné líčenie. 
eye_makeup
Začnem očným tieňom značky Oriflame, dlho som od nich nič neskúšala a tak keď mi sesternica tento očný tieň doniesla, bola som pekne zvedavá. Krémové očné tiene The ONE Colour Impact som dostala v krásnom, jesennom fialovo bordovom odtieni Intense Plum. Nachádzajú sa v malom, šrobovacom kalíšku, má 4 g a jeho cena je 7,50 €. Určite sa však dá kúpiť v niektorých kampaniach tejto značky aj oveľa lacnejšie.
Po otvorení ma hneď sklamala konzistencia. Na oficiálnej fotke vyzerajú tiene krásne krémovo až penovo, no v skutočnosti tiene také vôbec neboli. Dnes po troch mesiacoch sú už tiene brutálne vysušené a pri ich prenášaní z prsta na viečko sú pocitovo veľmi podobné klasickým púdrovým tieňom až ma prestalo baviť ich používať. Nanášala som ich vždy prstom a doplnila nejaký púdrovým tieňom v podobnom odtieni, aby som ich zafixovala. Ani to však nepomohlo. Tiene sa mi po troch či štyroch hodinkách zliali do vrásky na viečku.  Čo sa mi však naozaj páči je odtieň, ktorý hádže rôzne odlesky a ak by boli kvalitou lepšie, vyskúšala by som napríklad aj khaki odtieň. Tiene nie sú zlé, ale znovu si ich nekúpim.

A teraz k dvom kráskam od Bourjois. Ide o ceruzky z rady Contour Clubbing Waterproof. Majú 1,2 g, stoja do 4 € a ja mám odtiene 42 gris tecktonic a 45 blue remix. Zhodnotím ich obe, keďže sa líšia len odtieňom, ktorý je pri tej modrej naozaj úchvatný.
Obe ceruzky sú krémové, ľahko a príjemne  sa nanášajú. Skvele sa používajú ako linka, ale aj ako podklad pod očné tiene, keď chcete dosiahnuť lepšiu intenzitu farby. Keďže sú jemné, krémové, tak ani na celom viečku nevysušujú a sú príjemné. Naozaj sú aj vodeodolné a vydržia pokojne celý deň. Na odlíčenie používam dvojfázové odličovače, ale idú dolu aj s micelárkou od Biodermy. Za mňa tieto ceruzky trikrát áno a rada by som vyskúšala aj nejaký fialový či hnedý odtieň. 
eye_makeup
Ceruzky sú pecka, tiene však skúškou neprešli. Máte niekto skúsenosti s týmito kúskami z dekoratívnej kozmetiky?

10 komentárov:

  1. To je škoda, že jsou ty lila stíny tak špatný! já jsem zrovna sháněla podobné, protože mám takový od Avonu, ale mají přesně stejný problém a to že vysychají. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to škoda, lebo odtiene sú fakt krásne :/ Ako tento, tak aj ostatné v ponuke. :)

      Odstrániť
  2. V Pupe majú fajn tieto krémové tiene v kalíšku :) sú z radu Vamp, mám doma 2 a bez problémov. Stále pekne gélovo-krémové, žiadne vysušenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O této kosmetice slyším poprvé, ale vypadá celkem dobře :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ceruzky vyzerajú parádne, najmä tá modrá :O :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá je skvelá, ale odvahu na ňu mám len v lete a aj to len málokedy :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks