štvrtok, 22. decembra 2016

Navia | Tuhý šampón

Ahoj! Dnes vám prinášam ďalšiu recenziu na prírodný produkt z eshopu Bionatural.sk. Tentokrát sa zameriame na vlásky a to vďaka malému šampóniku od slovenskej, prírodnej značky Navia. Pozrite na ten obal! Už len ten je úplne skvelý a ja som sa nemohla dočkať kým niečo od nich vyskúšam. A je to konečne tu!
navia_shampoo (2)
Navia tuhý šampón Čajovník na mastné vlasy je prírodný, ručne vyrábaný a slovenský. 25g tohto šampóniku stojí 4,50 € a kúpite ho tu aj vo väčšom 50 g balení. Možno sa vám zdá malinký, ale ako všetky tuhé šampóny, vydrží veľmi dlho. Nanáša sa pošuchaním po mokrých vlasoch a starostlivým napenením, ktoré ide naozaj ľahko. Šampón má sviežu, príjemnú vôňu.
Šampón obsahuje hneď niekoľko aktívnych látok. Čajovník je skvelý na lupiny, chlorela podporuje rast vlasov, neem pôsobí ako protilupinové tonikum, pantenol (B5) zlepšuje kvalitu vlasov, zvyšuje lesk a znižuje lámavosť vlasov. Ďalej glycerín a bambucké maslo hydratujú pokožku a zabraňujú jej vysušovaniu, ryžový proteín zabezpečuje reparáciu vlasov, zväčšuje objem a pomáha proti elektrizovaniu vlasov. Neobsahuje propylén glykol, parabény, silikóny, umelé vône, farbivá a chemické konzervanty.
Šampón pekne pení, vlasy dobre umyje, zbaví mastnoty a prevonia. Vlasy sú ľahučké, hebučké, šampón ich nijak nevysúša a čo je najlepšie, množstvo lupín sa výrazne zmenšilo už po prvom umytí. Som z toho naozaj nadšená, pretože lupiny sú už veľmi dlho mojim veľkým problémom. Naopak ma však šampón sklamal v tom, že si musím vlasy umývať častejšie, keďže sa rýchlejšie mastia. Dosť na prd, keďže je určený na mastné vlasy. 
navia_shampoo (3)
navia_shampoo (1)
Šampón sa mi napriek tomu veľmi páči. Žiaden iný mi totižto s lupinami nepomohol tak, ako tento. Určite vyskúšam aj ďalšie produkty od tejto značky. Poznáte značku Navia? Vyskúšali ste už niečo?

10 komentárov:

  1. Mňa tuhé šampóny ozaj veľmi lákajú! :) Momentálne sa po nejakom obzerám, pretože z môjho starého mi začali vypadávať vlasy a tento sa javí ako vhodný kandidát :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to už môj druhý tuhý šampón a zatiaľ som z týchto prírodných krásavcov nadšená! :)

      Odstrániť
  2. mne osobne by asi tuhý šampón vadil, ale na druhej strane človek nikdy nevie, treba skúsiť :) ten účinok na lupiny je určite paráda!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslela som si, že bude slabšie peniť, ale je to pohodka :)

      Odstrániť
  3. Vůbec si neumím představit, jak bych tuhý šampon používala, asi je to o zvyku :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to úplne jednoduché :) Stačí opláchnuť vlasy a potom len po nich šampónom prechádzať až kým sa nevytvorí pena :).

      Odstrániť
  4. Tuhý šampon aspoň jeden by se mi líbil a hlavně bych ho ráda vyzkoušela.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhých som vyskúšala už niekoľko. Mala som od Lush na mastné vlasy (Jumping Juniper) a proti lupinám (tuším Soak´n´Float). Oba boli ok, ale viac mi vyhovoval ten proti lupinám, hoci dosť smrdel. Teraz skúšam tuhé od Ponio, mala som nejaký eukalyptus, ten mi nesedel. Ale teraz používam Orient Chai a som z neho veľmi prekvapená, lebo je super. Recenziu chystám na utorok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé to vyzerá naozaj skvelo. Ešte som o tom nikdy nepočula :)
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks