štvrtok 1. decembra 2016

Novembroví obľúbenci

Ahoj, december! Zdravím aj čitateľov! Snežilo u vás? Veď už sa blížia Vianoce, tak by sa aj patrilo, ja chcem bielo! Dnes sa však ešte vrátime k novembru a mojim obľúbencom. Ako to zase, ale rýchlo ubehlo však? Nestíham sa opäť ani len čudovať.  
favourites
Ísť v priebehu jedného týždňa do kina dvakrát sa mi teda nestáva vôbec často, ale ako fanúšik Marvelu a sveta čarodejníkov som si film Dr. Strange a následne Fantastické zvery a ich výskyt nemohla nechať vôbec ujsť. A že sa mi páčili, to vám poviem! Po prvom som si hovorila: wow, najlepšia marvelovka. A potom prišiel sviatočný štvrtok, deň po premiére a hovorím si, sviatok to je ako nedeľa a nedele sú úplne na prd, treba ísť aspoň do kina. A to bolo niečo. Odchádzala som s otvorenými ústami a nadávkami na Rowlingovú. Mala písať radšej o tomto! Ale asi som bola len prehnane nadšená, fantastické zvery boli jednoducho peckové.
Moje nové hodinky DKNY sú jednoducho láska a odkedy som si ich kúpila som ich nemala na sebe len málokedy. Ešte k nim musím nájsť malé rosegold náušničky a nejaký jemný náromok a bude to bomba. Kraťasky ste už mohli vidieť minule, ale ja ich proste tak rada nosím, že sa museli objaviť aj tu. Aspoň, že ich mám v dvoch farbách, však?
Samozrejme nemôžeme vynechať kozmetiku a tú dnes zastupuje úžasný očný tieň prírodnej dekoratívnej kozmetiky Couleur Caramel, o ktorom som písala tu. Má krásny odtieň, vhodný do jesenného počasia a niet tak divu, že som po ňom siahala najviac. Keď nie výrazné oči, tak pery. A pre tie tu mám hneď dvoch krásavcov. O rúži Gosh som písala len minulý týždeň tu a rada ho striedam s tekutým matným rúžom od Bourjois, ktorý má super výdrž (recenzia tu). Zo starostlivosti o telo som si veľmi obľúbila telové mlieko od Yves Rocher. Je prvé, ktoré som od tejto značky vyskúšala, ale určite nie posledné.
Z blogového sveta tu dnes mám pre vás tip na inšpiratívny instagram Slovenky @vandajanda. Milujem jej štýl a fotky. Povedzte že aj vy!
A nakoniec moje závislosti v podobe voskov Yankee Candle. Toto sú zatiaľ moji najväčší obľúbenci, písala som o nich tu, ale moja zbierka sa neustále rozrastá. Asi by som si mala dať stopku.

A dnes úplne iná otázka ako je zvykom. Máte adventné kalendáre? Čokoládové, kozmetické, iné?

14 komentárov:

  1. na zvířatech jsem byla taky, celkem fajn film:) adventní kalendář budu mít, tedy aspoň doufám, že na mikuláša od našich dostanu.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že aj ja aspoň čokoládový :)

      Odstrániť
  2. No tak si už musím tie filmy pozrieť a hodinky už neukazuj, lebo potom po nich len slintam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doctor Strange jsem viděla, sice se mi nelíbí tento žánr, ale musím uznat, že tento film se mi líbil!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já na tyhle filmy nikdy nebyla. Mě se nejvíce líbily od Walta Disney a Marvel mě nikdy nebral.
    Mám taky pocit že listopad ani nebyl protože tak rychlo utekl. Hodinky jsou krásné, něco takového bych brala i já. Přírodní dekorativka mě zajímá ale je škoda že jí je málo na trhu takové která by stála za to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám z prírodnej dekoratívky taký pocit, ale tieto tiene sú super :).

      Odstrániť
  5. Mně se ta Fantastická zvířata moc nelíbila, až bych řekla, že mě to docela dost zklamalo :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Škoda :( Tu opäť platí, že každému sa páči niečo iné :).

      Odstrániť
  6. Marvel filmy mám ráda, co mě ale těší daleko víc byly zvířata. Jako HP fanda jsem z nich byla neskutečně moc unešená :) a Yankee? Ani mi nemluv :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som bola unesená, to je dobré slovo :D. Je to hrozná závislosť! :D

      Odstrániť
  7. Jé, na Doctor Strange jsem byla :) Moc mě to nenadchlo :/
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zase platí, nie každému sa páči to isté :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks