sobota 3. decembra 2016

Otváranie vianočného DM Boxu

Ahoj! Tento článok vychádza úplne neplánovane, ale povedala som si prečo nie. Snáď to bude pre vás zaujímavé, keďže už dlho tu žiaden unboxing nebol a DM Box sa nedá už tak ľahko vyhrať ako tomu bolo na začiatku. Predchádzajúce rozbaľovačky nájdete tu, tu či tu
DM_box_unboxing
Ako vždy sa mi páčila aj samotná krabička, ktorá je úplne rozkošná a už tróni na poličke ako súčasť vianočnej výzdoby. V januári do nej nahádžem buď nejaké malé ozdoby, čo mám po izbe alebo serepetičky na zdobenie darčekov a odložím ju pekne do postele. Alebo môže poslúžiť ako darčeková krabica. A čo sa v nej nachádzalo? 
DM_box_unboxing
DM_box_unboxing
DM_box_unboxing
Do kúpelne pre celú rodinu hneď išli tieto dva kúsky. Sprchový gél s argánovým olejom značky Felce Azzurra Benessere, o ktorej som doteraz ani nepočula. Má 400 ml a super vonia. Šampóny značky Balea som ešte neskúšala a takto mám aspoň možnosť vyskúšať tento pre poškodené vlasy, ktoré chráni a vyživuje. Vlasom by mal dodať jemnosť vláčnosť a viditeľný lesk. Má 250 ml a mal by dokonca napomôcť pri rozčesávaní, takže som zvedavá.
DM_box_unboxing
Pre celú rodinu tiež poslúži zubná pasta Lacalut multi-effect. Má 75ml a mala by zabezpečiť komplexnú ochranu zubov - klasika. Na čo sa teším je porciovaný čaj od Herbexu, rakytník a echinacea.
DM_box_unboxing
Z dekoratívky si výhercovia DM boxu vyslúžili riasenku Glam&Doll od Catrice. Trošku ma to sklamalo, keďže už v DM Boxe bola. Na druhej strane mi veľmi vyhovovala, takže som aj rada. A aby sme ju asi mali s čím odlíčiť - Alverde dvojfázový odličovač očného makeupu. Aj ten som už mala, recenzia na vás čaká, ale doma sa snáď nestratí.
DM_box_unboxing
Posledné dva produkty ma potešili najviac. Textilné masky od Garnieru sú novinkou a stoja myslím cez 3 €, takže sama by som si ju asi ani nekúpila. Táto je superhydratačná a vyplňujúca. Určite vám o nej ešte napíšem. A bambucké maslo je klasika, ale toto od Purity Vision som ešte neskúšala a tak ma táto 15 ml vzorka veľmi potešila. 

Čo vy? Vyhrali ste tentoraz DM Box? Boli (by ste) spokojné s jeho obsahom?

21 komentárov:

  1. Popravdě bych řekla ze celkem nic moc produkty. :) Tu garnier masku bych také ráda zkusila. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to nič extra, ale za 5 € sa to oplatilo a ja sa nesťažujem :). A som rada, že tam dali práve tú masku, lebo sama by som si ju asi fakt nekúpila :).

      Odstrániť
  2. Já tentokrát štěstí na DM box neměla a ani mě obsah nějak nenadchnul. I když za 5 eur se to oplatilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím si že super veci, ktoré by som určite využila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už nevedia čo do tých boxov dávať, nejak to ide dolu vodou :) Tie prvé vydania boli o dosť lepšie a nadupanejšie, teraz už dávajú asi len to, čo sa im nemíňa :D .. ale som zvedavá, čo povieš na tu garnier masku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A presne preto si ja nemôžem objednať/dostať/kúpiť žiaden box... vo všetko je testovaná alebo chemická kozmetika, ktorú nepoužívam... škoda!


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéé milujem články o týcho DM boxoch. Najvaic ma zaujala asi tá maska od Garnier. Ešte som o nej ani nepočula.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To balení je moc krásné, produkty už mě tolik nenadchly...Nic co bych nutně musela mít a ten odličovač od Alverde jsem měla a strašně mě pálil:/
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné věci.. moc se mi líbí.
    na mé strance je givaway a trva až do 24.12

    OdpovedaťOdstrániť
  9. za tú cenu určite super, však využiješ do budúcna aj box na niečo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O tento box jsem taky soutěžila, no teď jsem docela ráda, že se nepoštěstilo, myslela jsem, že si s tím víc vyhrajou.. tak to zkusím zas na jaře :D

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. O Box jsem ještě nikdy nesoutěžila, protože jsem neměla dostatečný počet bodů :D ale tento mě svým obsahem moc nezaujal. Řekla bych, že byly už lepší boxy.

    Weleda | Granátové Jablko

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Taky musím říct že když má být Vánoční mohl by být víc "spešl" ale jinak bezva :) DM ksem ještě neměla štěstí vyhrát tak snad jednou.. :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mňa by takýto obsah asi nijako extra nepotešil, ale na druhej strane sa určite nejako dá využiť všetko :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jediný produkt, ktorý poznám je Balea šampón. Používala som ho celý mesiac a je pravda, že za tú cenu sa nedá očakávať zázrak, ale s inými Balea výrobkami som viac spokojná.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jediný produkt, ktorý poznám je Balea šampón. Používala som ho celý mesiac a je pravda, že za tú cenu sa nedá očakávať zázrak, ale s inými Balea výrobkami som viac spokojná.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja som ho nevyhrala :/ Ale zase až tak neľutujem :) Pretože by ma potešil asi len odličovač a maska od Garnier.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mne sa dm box ešte ani raz nepodarilo vyhrať :( Obsah síce nevyzerá až tak skvele ako predošlé, no určite by ma potešil a všetky produkty by u mňa našli využitie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks