sobota 10. decembra 2016

Salt of the Earth

Ahojky! V najnovšom new in poste som vám ukazovala štyri produkty, ktoré mi na zrecenzovanie poskytol slovenský eshop s prírodnou kozmetikou Bionatural a dnes po viac ako mesačnom testovaní vám prinášam recenziu na prvý produkt. Týmto produktom je deodorant Salt of the Earth, ktorý som už veľmi dlho chcela vyskúšať. Čítala som totiž naň veľmi veľa pozitívnych recenzií a má tiež niekoľko ocenení. 
saltoftheearth_deodorant (2)
Salt of the Earth je kamenný minerálny deodorant pochádzajúci z Veľkej Británie, ktorý po nanesení zanecháva jemnú vrstvu kamencovej soli. Tenká vrstva kamenca bráni tvorbe baktérii, eliminácia baktérií = eliminácia pachov. Deodorant má 90 g, pri správnom používaní a zaobchádzaní vydrží až 12 mesiacov. Neobsahuje Alumínium Chlorohydrát, parabény, alkohol, parfumy, minerálne oleje, propelanty (stlačené plyny v spreji) ani triklosan. Je vhodný ako pre mužov tak i pre ženy, samozrejme nie je testovaný na zvieratách a je tiež vegánsky.
Nanáša sa na vlhkú pokožku, napríklad hneď po sprche. Ak ho chcete použiť aj inokedy, nielen tesne po umytí, je lepšie ho navlhčiť. Aby vydržal dlhšie, treba ho po použití zase vysušiť. Na oblečení nezanecháva žiadne stopy.
Klasickú verziu ako som si vybrala ja, zoženiete na eshope tu a stojí 7,90 €. Okrem toho v ponuke nájdete verziu cestovnú, v spreji alebo s dvoma vôňami a to tuhý Rock Chick pre dievčatá alebo tekutý v spreji Pure Aura s obsahom Aloe Vera na to najcitlivejšie podpazušie.
Deodorant je fakt tuhý, ale na navlhčenú pokožku sa nanáša naozaj ľahko. Vrstva je fakt jemná, nie je cítiť, nemusíte čakať kým sa vstrebe či báť sa fľakov na oblečení. Nedráždi pokožku, ani tesne po oholení. Je bez vône, absolútne nič nie je cítiť, takže sa prípadne nekríži s vôňou parfému. A to najdôležitejšie, deodorant naozaj zamedzuje nepríjemnému zápachu potu počas dňa. Samozrejme efekt nie je 24 hodinový ako sľubuje väčšina deodorantov a antiperspirantov v reklamách.
Bežný deň v škole dá úplne v pohode, pot nie je cítiť a celkovo som mala pocit sviežosti aj po tých 8 či 10 hodinách. Deodorant tiež však podstúpil zaťažkávvaciu skúšku, nevydržal bohužiaľ so mnou deň, keď som bola v škole a potom zároveň hneď na to niekoľko hodín cestovala domov a stavila sa ešte vonku, ale osem hodiniek dá naozaj bez problémov. A povedzme si, aj tak väčšina z nás nosí deodorant so sebou.
saltoftheearth_deodorant (3)
saltoftheearth_deodorant (1)
Mne sa tento deodorant naozaj páči a mám super pocit z toho, že je prírodný. Určite vám ho odporúčam a sama som zvedavá, koľko mesiacov mi vydrží. Máte s ním skúsenosti?

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Podľa mňa je to dosť zaujímavý produkt, predtým som sa s podobným deodorantom nikdy nestretla :)

      Odstrániť
  2. Zkušenosti nemám, ale určitě se mi líbí, že je přírodní. A to balení taky vypadá pěkně :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa páči balenie a veľmi. Jednoduché, ale v super farbách :)

      Odstrániť
  3. To vypadá zajímavě, určitě bych ráda vyzkoušela přírodní deodorant. Škoda že se takovéto věci nedají sehnat běžně v obchodech.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz už je veľa kamenných prírodných obchodíkov a tiež na eshopoch býva často poštovné zadarmo :)

      Odstrániť
  4. Ještě jsem ho nezkoušela. Já mám více ráda antiperspiranty, které zabrání i pocení, ale zase nejsou přírodní. Možná přes zimu by mi postačil i tento deodorant. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zabraňovať poteniu nie je práve prirodzené, takže deodorant je určite skvelé riešenie :).

      Odstrániť
  5. Tak ten by som rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si povedala po každej recenzii, čo som naň prečítala, takže som rada, že ho konečne mám aj ja! :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks