streda, 14. decembra 2016

Sleek rúže

Ahojte! Dnes si v recenzii ukážeme dva rúže značky Sleek. V poslednej dobe sa všetko točí okolo tekutých, matných či metalických rúžov, ale dnes to bude klasika. Na týchto rúžoch od Sleeku mám rada ich miniatúrne obalčeky, ktoré sú zase o niečo tlstejšie, ale majú ten klasický, elegantný,  matný sleekovský design.
sleek_lipstick
True Colour Lipstick sú rúže britskej značky Sleek, majú 3,5 g a stoja okolo 6 €. Výrobca sľubuje vysokú pigmentáciu, dlhú trvácnosť a hydratované pery. Rúže obsahujú vitamín E, ktorý by mal napomáhať hydratácii a ochrane pier. Rúž by mal byť na perách ľahký a príjemný. Keďže má každý iný finish a vlastnosti, rozoberiem ich zvlášť.

Prvý  rúž som si vybrala matný v odtieni Vamp 786. Skôr ako vamp farbička (predstavujem si fialovú až veľmi krvavú) ide o tehlový, červeno hnedý odtieň, ktorý som naozaj dlho hľadala. Farebne sa mi teda páči veľmi. Pigmentácia je super, rúž je naozaj matný, ale tu prichádzame aj k prvému negatívu. Pery dosť vysušuje a tým odporuje aj sľubom výrobcu. Nie je to nič nepríjemné, ale pri nevypeelingovaných perách zvýrazňuje aj šupinky a to nepôsobí samozrejme pekne. Keďže je veľmi suchý, na perách drží ako pribitý, neodtláča sa ani na pohár a zvládne aj jedlo. Nerozpíja sa a drží tak ako si ho nanesiete. Má teda aj svoje plusy aj mínusy a tak posúďte sami či by vám za to stál. Mne sa páči farbička a jeho výdrž, takže ho teraz aj dosť rada nosím. 

Druhý je odtieň Licquer 775 so sheen efektom, teda s jemným leskom. V tomto prípade ide o veľmi prirodzenú, jemnú farbičku, ktorá je skvelá na bežné nosenie. Oproti svojmu bratovi má úplne inú konzistenciu. Je krémovejší a na perách tým pádom príjemnejší. Nevysušuje ich tak veľmi. Na druhej strane má však oveľa slabšiu pigmentáciu a aj výdrž. Nevydrží jedlo ani pitie a aj keď som nič nerobila, nevydržal ani dve hodinky. 
sleek_lipstick
sleek_lips
sleek_ruze
Sú odlišné, ale každý z nich má svoje pre aj proti. Je len na vás či sa pre ne rozhodnete a či uprednostníte krémovejšiu a príjemnejšiu konzistenciu pred dlhšou výdržou. Ktorý by ste si teda vybrali? 

15 komentárov:

  1. ja by som bola určite za Vamp :) to je taká moja farba :) radšej by som si pery vypeelingovala alebo použila trošku balzámu pred tým, ale určite za mňa ten Vamp :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa však veľakrát stane, že zabudnem na peeling pier a rúž nanášam tesne pred odchodom a potom nestíham :D

      Odstrániť
  2. Krásné barvy! Za mě teda taky vede Vamp, ta by se mi moc líbila :)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, ale jaké nádherné odstíny! :) Mě od této značky více lákají právě ty paletky :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám len jednu a nejak ju zabúdam používať :D

      Odstrániť
  4. Vamp ma naozaj oslovil , určite ho vyskúšam. Sama som zvedavá teda ako bude pôsobiť na moje pery. Snáď nebude veľmi vysušovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to nič strašné, ale lepšie je mať vypeelingované a dobre hydratované pery :)

      Odstrániť
  5. Ta vamp je brutálne krásna :)) isto si v nej kočka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skoro som odpadla, tie odtiene sú oba úplná dokonalosť! :O ja som si pred týždňom tiež kúpila taký tmavočervený od Rimmelu, skoro až dofialova, a neviem sa naň vynadívať :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekná recenzia. Oba rúže sa mi veľmi páčia, no ten Vamp má úplne krásnu farbu.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já ještě od Sleeku rtěnky nezkoušela, ale strašně ráda bych ! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks