nedeľa, 22. januára 2017

Bambucké maslo Oléanat

Ahoj! Dnes vám napíšem o jednom produkte značky Oléanat, ktorá bola doteraz pre mňa veľkou neznámou. Oléanat je francúzska prírodná kozmetika, nesúca certifikát Ecocert. V jej sortimente nájdete výrobky pre celú rodinu vhodné na každodenné používanie. Produkty Oléanat obsahujú mnohé zázraky našej prírody ako rôzne rastlinné oleje, bambucké maslo, oslie mlieko či argánový olej. My sa dnes pozrieme na zúbok práve čistému bambuckému maslu, ktoré má tisícoraké využitie. Na zrecenzovanie mi bolo zaslané od slovenského eshopu s prírodnou kozmetikou Bionatural.sk.
maslo (4)
100 % percentné bio bambucké maslo značky Oléanat má 100 ml, schováva sa v kovovom obale na šrobovanie, nájdete ho tu, stojí 9,90 € a je vhodné ako na pleť, tak i na celé telo. Ako som už spomínala je skvelé na všetko. Medzi najčastejšie využitie môžeme zaradiť hlavne hydratáciu veľmi suchých miest, ale i pier, ktoré teraz v zime veľmi trpia. Lieči ekzémy, popáleniny a zlepšuje stav pri psoriáze. Zjemňuje jazvy, strie i vrásky.  A samozrejme netreba zabudnúť na vlasy. Super to zhrnula Monika v tomto článku.
A na čo ho používam ja? Na pleť tváre, pretože skvelo hydratuje a pomáha pri aknóznej pleti, keďže má antibakteriálne a protizápalové účinky. Navyše dodáva pleti elasticitu a pružnosť, chráni pred chladom a slnečnými ľúčmi. Používam ho hlavne na noc, aby bola pleť ráno pekne hydratovaná a netvoril sa prebytočný maz. Pri pravidelnom používaní zmizli aj šupinky z čela či nosa a pritom vôbec neupcháva póry. Ráno je teda pleť pekne hydratovaná, vláčna a na deň stačí naniesť len ľahký krém.
Ďalej ho používam večer na suché lakte, kolená a päty a pri týchto mrazoch aj na hánky, ktoré mám niekedy od mrazu úplne zodraté. Na tieto partie je úplne skvelý, bambucké maslo hydratuje do hĺbky a tak opäť stačí cez deň ruky pretrieť len obyčajným krémom na ruky a neostanú hneď suché ako by to bolo len pri používaní samotného krému.
Ďalšou rutinou sa pre mňa stalo natieranie jemných, malých strii na stehnách a jednej väčšej na lýtku. Samozrejme výsledky nemôžete čakať ihneď. Ide o veľmi pomalý proces, kedy taktiež nemôžete čakať, že strie zmiznú úplne. Ale takáto pravidelná aplikácia bambuckého masla môže zmierniť farebný rozdiel a  strie nie sú potom tak veľmi viditeľné.
A v čom sa bambucké maslo tejto značky líši od iných, ktoré som už vyskúšala? Skoro v ničom. Príde mi, že má iný len obal a farbu. Konzistencia je tak isto tuhá a nanáša sa najlepšie na mokrú pokožku. Vôňa je tiež úplne rovnaká ako pri iných značkách. Bambucké maslo je síce trochu drahšie, ale trvá snáď večnosť kým ho celé spotrebujete. Tak čo, používate tento zázrak aj vy?
maslo (1)
maslo (3)
maslo (2)
Poznáte vôbec túto značku? Vyskúšali ste už nejaký produkt od nich?

13 komentárov:

  1. Nemôžem nič, len súhlasiť. Bambucké maslo som si túto zimu úplne zamilovala.


    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kúpu bambuckého masla už dlhšie zvažujem. Ďakujem za článok, potešil ma.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bambucké máslo vypadá dobře, já ještě žádné nevyzkoušela, ale na zimu se určitě hodí :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zimu je skvelé :) a hlavne v týchto mrazoch :)

      Odstrániť
  4. Já dostala k Vánocům bambucké máslo od Saloosu, a jsem ráda, že jsi napsala tento článek, protože konečně vím, na co vše ho můžu použít (byla jsem líná googlit :D ).
    KattyLife
    Bali: den šestý - Strastiplná cesta k vodopádům

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som bambucké maslo, teda také čisto bambucké nikdy neskúšala, ale v poslednej dobe na mojej pokožke zima zanechala stopy, preto si asi nejaké ozaj kvalitné kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám teraz bambucké maslo ,čo má aj Monika. Mala som aj toto a príde mi, že o málilinko menej hydratuje a aj vôňa je menej príjemná. Ale v podstate nerafinované 100% bambucké maslo bude skoro vždy rovnaké, aj keď bude iná značka, tak je to už len o cene. No je to skvelá vec na pleť namiesto nočného krému :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bambucké maslo som skúšala, a som s ním nadmieru spokojná :) Síce inú značku, ale je to zázrak :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks