piatok, 20. januára 2017

December New In

Narodeninové darčeky, vianočné darčeky, výhry v súťažiach a úlovky z výpredajov. Polovica januára za nami a ja sa k decembrovým nákupom dostávam až teraz. Hanba mi. Ale snáď sa vám aj napriek tomu budú vecičky páčiť, lebo mne sa páčia veľmi a dostala som opäť jedny z najkrajších darčekov, aké som vôbec mohla.
new_in_novinky
Začnem ako vždy oblečením. Ešte počas Black Friday víkendu som si na stránke New Look objednala ružovú vestičku za 7 €. Je z detského oddelenia (12-13 dievčatá) a sedí mi ako uliata. Už sa teším na teplejšie dni. Svetrík je zase úlovkom z povianočných výpredajov a našla som ho v HMku za 5 €. Po kozmetike Manna pokukujem už dlhšie a tieto dva produkty, teda masku a balzam na pery som dostala od kamarátky. Určite sa tešte na recenziu.
new_in_novinky_bomber
Moja kamarátka sa úplne zbláznila a na narodeniny mi kúpila bordovú bomberku z Bershky. Opäť sedí ako uliata a ja nemôžem byť spokojnejšia. Five-year diary som uchmatla v Tigeri za 4 €, má zlaté boky a poctivo zapisujem každý jeden deň.
new_in_novinky_bra_shirt_scrub
Ďalšími darčekmi od kamarátky sú tričko z Reserved a scrub Mark. Už sa teším na jeho používanie, úžasne vonia. Opäť sa podľa mňa môžete tešiť na recenziu. A ďalším úlovkom z výpredajov je bordová podprsenka z House. Samozrejme by som to nebola ja, keby som na niečo nezabudla. Tentoraz to sú dvoje semišové čižmy nad kolená (jedny šedé, jedny čierne), ale asi si to viete predstaviť. Má ich teraz každá! :D
new_in_novinky_revlon_nivea_weleda
new_in_novinky_revlon_jessup
Srdiečko plné balzamov na pery značky Nivea bol darček od sesternice. Rodinný set Weleda som vyhrala v ich súťaži pri príležitosti ich 90 narodenín na Slovensku. Zložila som kvôli tomu básničku! Balíček Revlon som zase vyhrala u Niny z blogu Simply Nina a sadu 12 štetcov som zase vyhrala v adventnej súťaži na instagrame eshopu PinkPanda.
new_in_novinky_win_gosh
new_in_novinky_win_yvesrocher
Ďalšou výhrou je tento balíček od Martinky, ktorej blog nájdete tu. Báza od Goshu, sprcháč Yves Rocher a tonikum od SebaMed boli darčekmi od blízkych a pásiky od Essence som si kúpila sama, lebo boli z tých lepších, ktoré som zatiaľ vyskúšala.
new_in_novinky_gosh_soaphoria
Ocot na vlasy Yves Rocher bol darčekom k nákupu, voda od Soaphorie zase darčekom od kamarátky, jojobový olej od sesternice. Špirálu, rúž a diárik som si kúpila sama. Diár opäť z Tigeru.
new_in_novinky_yankeecandle
Keďže moja závislosť na Yankee Candle je obrovská, nevydržala som a cez výpredaje som si objednala hneď dve sviečky a srdiečkový, rosegold Iluma Lid. Pri sviečkach to vyhrali veľká Cherries on Snow a trošku neaktuálna, opäť veľká Christmas Cookies. Vosky som kúpila v obchodíku Yankee Candle v Bratislave a strednú Berry Trifle na bazári. Úžasne voňajú!
new_in_novinky_yankeecandle
Ak máte blog či youtube kanál, tak som pravdepodobne vaše darčeky už videla, ak nie tak sa nezabudnite o ne podeliť v komentároch. Som strašne zvedavá stvora! 

24 komentárov:

  1. Aj ja mam pocizt ze tento rok bol fakt stedry a bohaty na pekne darceky. Este ani raz som neskusala blog na tuto temu ale su kade tade popularne. Yankee candle je aj moja zavislost inak, momentalne vyuzivam vianocny darcek vonnu lampu na vosky a je to paradka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja milujem také články, kto čo dostal všetko :D. Vždy keď mi aj niekto napíše na FB šťastné a veselé, tak hneď sa pýtam čo dostal pod stromček :D. Ja som si novú kúpila vo výpredajoch len som ju tu akosi zabudla odfotiť :(

      Odstrániť
  2. Krásne... hlavne tie na prvej fotke :) Ja som sa o svoje darčeky na blogu nedelila, vlastne iba s jedným - Five minute journal, ktorý som dostala od priateľky :)


    Flung out of space
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooo toľko krásnych vecičiek!! teším sa na recenzie. YC mánií som tiež prepadla. Inak čo sa týka výpredajov, tak ma zasiahli až dnes, keď som otvorila web Bershky a pri 80€ košíku som sa fakt musela stopnúť že: "veď výplata ešte len prišla"....ale nedalo sa odolať, brutááálny výpredaj :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! Bershka vie byť niekedy zradná :D

      Odstrániť
  4. Tolik suprových věcí jsi dostala! :) Co se u mě týká ohledně slev tak jsme byla jen v Gatu a tam jsem si vzala dvě trička jedno mě stálo 88 kč :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím! :) Celkom sme tieto výpredaje zmákli bez nejakých mega veľkých nákupov :)

      Odstrániť
  5. To Yankee Candle, nádhera. :-) Dneska jsem se byla podívat na jejich stojan a taky mě lákaly svíčky, nakonec jsem odolala a koupila jen pár vosků. Krásné věci jsi dostala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) Ale tým zľavám na nete sa fakt nedalo odolať :D

      Odstrániť
  6. Krásné dárečky:) Moc se mi líbí tričko Star Wars:) Letos jsem dostala svoji první svíčku Yankee Candle, tak jsem zvědavá zda se taky stanu závislák:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja som žiadnu nedostala, musím si kupovať sama! :D srandujem :)

      Odstrániť
  7. Skvelé nákupy :) To SW tričko je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. oblečenie vyzerá super a sviečky musia voňať neopísateľne božsky :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. presne také isté Star Wars tričko mám aj ja :) vyzerá super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super nákupy! Bordová bombera z Bershky vyzerá úžasne :) Weleda set som vyhrala tiež, zatiaľ som stihla vyskúšať len krém na nohy, ktorý sa pekne a rýchlo vstrebáva. Aj ja som nakúpila na Yankee Candle eshope, vzala som si podobne ako ty veľkú Christmas Cookie, malé Festive Cocktail, Wild Fig a čajové sviečky vo vôni Christmas Garland a Red Apple Wreath.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Ja už skúšam olej s arnikou :) Ako veľmi voňajú tie čajovky? Lebo mne sa tá cena zdá prehnaná a mám doma dve od jednej milej predávajúcej na bazári, ale ešte som ich nepálila :)

      Odstrániť
  11. Yankee naprosto miluju! A všechno ostatní vypadá suprově!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne vecičky ♥ Tú kúru na vlasy z Balei som mala, bola super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks