streda, 4. januára 2017

December

Som veľmi rada, že som na začiatku už minulého roku začala písať tieto mesačné zhrnutia. Vďaka nim si teraz veľmi ľahko môžem pripomenúť, čo som celý rok robila, aké miesta som navštívila a s kým som trávila čas (a čo som jedla :D). Už sa teším, čo ma čaká v tomto roku, no ešte mi tu ostáva jeden rest a to zhrnutie môjho decembra, ktorý bol viac ako nabitý. Napriek tomu som nestihla ani jedny vianočné trhy!
december_one_2016
December_two_2016
december_tri_2016
December začal so snehom, školskými povinnosťami a hneď ako som prišla zo školy sme si spravili super večer so súrodencami. Malé nákupy, prevzatie DM boxu a večera. Piatok som sa bavila vonku s priateľmi a v nedeľu sme navštívili vianočné trhy v Trenčíne. Škoda, že sa ešte skoro žiadne nekonali. Tak sme aspoň zapadli do kaviarne, dali si skvelé #christmaschino a zase skončili aj v obchoďáku. Lebo jedny semišové čižmy nad kolená nestačia.
december_štyri_2016
V pondelok som bola na pohovore na stáž, na ktorú som sa aj dostala, tak držte palce, aby mi to išlo! Ďalšie dva dni som v škole absolvovala posledné hodiny tohto semestra a potom začalo učenie, ktoré som ako vždy celkom flákala. Tiež radi všetko robíte na poslednú chvíľu? Jednoducho skúškové začalo už v posledný týždeň semestra a ja som sa tými skúškami nejak snažila prelúskať.
december_päť-2016
Jedna z podnikania ma však ešte čakala. Ešte predtým som však išla na druhé kolo pohovoru a na víkend na chatu. Potom bolo celkom zaujímavé sa učiť na tú poslednú skúšku. Stále nepoznám výsledok, ale hneď po nej som riadne oslávila narodeniny a to s priateľmi i rodinou. Tesne pred Vianocami som sa stretla ešte s kamarátkou, ktorá mi nadelila mega narodeninové darčeky. Ešte som stihla malé nákupy vianočných darčekov s bratom (tiež sa aj u vás nájdu takýto oneskorenci?) a vianočné posedenie s priateľmi.
december_2016_last
A bola tu štedrovečerná sobota. Ráno sme sa vybrali korčulovať do vedľajšej dediny. Síce mi to veľmi nejde, ale aj tak to bolo super. Potom sme, klasika, pobalili darčeky, nachystali stôl (všetko ostatné zmákla samozrejme mamina) a večera sa mohla začať. Rozbalovanie darčekov, návšteva tety a zakončenie na "polnočnej" v bare.
Medzi sviatkami to nebolo veľmi produktívne, ale napríklad som si často čítala, no k učeniu som sa nedokopala. Snáď nebudem ľutovať. Stihla som sa opäť stretnúť aj s kamarátkou a vymenili sme si vianočné darčeky a tiež výpredájové nákupy, kde som ukoristila len dva kúsky! A nakoniec Silvester. Bolo to niečo podobné ako po minulé roky. Súkromná party asi s miliónom ľudí. Neboli tam síce všetci s ktorými by som chcela byť, ale niekedy sa to proste inak nedá. A bolo to mega! Po dlhej dobe som sa počas Silvestra naozaj bavila! Aký Silvester ste mali vy?
Oneskorene všetko dobré do nového roku, hlavne veľa zdravia!

18 komentárov:

  1. Krásné fotky! :) Silvestr jsem měla skvělý, prožila jsem ho s partou kamarádů a do postele se dostala nejdřív ve třičtvrtě na 6 ráno :D Přeji krásný rok 2017 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :* Tak to si skončila ešte neskôr než ja! :D Aj tebe!

      Odstrániť
  2. Ak sa mám priznať,pre mňa December nebol bohvieaký,ale ako vidím ty si ho mala super,čo je skvelé :). Naozaj dobrý nápad s tým,že ku každému mesiacu si napísala ako také zhrnutie.Príjemný článok! A prajem čo najkrajší rok 2017 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné zhrnutie :) ja som na Vianoce dostala tieto tenisky,ktoré máš na fotke, ale tie Thea nie Air Max 90 :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Ja stále nejak nad nimi uvažujem, ale neviem neviem :D nie je to práve lacné :D

      Odstrániť
  4. Panejo, já si teda myslím, žes měla poměrně aktivní prosinec. Gratuluji ke stáží!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem zvykla mívat hezkou "půlnoční" v baru. :-D Letos jsme ale byli doma, protože byl manžel nemocný, ale i tak jsme si Vánoce a Silvestr užili. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maťa, tak to by som na teba nepovedala! :O :D Ale aspoň sa necítim tak blbo, že na sviatky opúšťam rodinu (ale len tak polovične, lebo súrodenci idú na tú "polnočnú" vždy so mnou :D). Snáď už je zdravý ako ryba! :)

      Odstrániť
  6. wow, si mala super december. Tie tenisky sú <3 :)) Ja som stihla trhy u nás v TN a v Bratislave, no je mi ľúto že už asi 4 rok som sa chystala do Viedne a nič z toho. Prajem Ti krásny a úspešný rok 2017 :)

    http://sayyestonewexperiences.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a aj tebe krásny rok! :) Aj ja sa už dlho chystám do Viedne či Budapešti, tak snáď tento rok sa nám to podarí! :)

      Odstrániť
  7. super fotky! :) takéto mesačné zhrnutia sú super aj pre autora aj pre čitateľa haha :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! To sú, všetko si môžem ľahko pripomenúť :)

      Odstrániť
  8. Tak to držím palce, ať ti ta stáž dobře dopadne! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. U mňa je december najhorší mesiac, pretože treba doháňať veci v škole, sú zápočty, odovzdávajú sa seminárky, v rádiu máme deň otvorených dverí... takže väčšinou nič nestíham. Ale podarilo sa mi dostať sa na predĺžený víkend do Prahy, čo som si náramne užila :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň malý únik z reality, o to viac si si to iste užila! :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks