utorok 10. januára 2017

Decembrové lásky

Poslední favoriti roku 2016 a ja som si tvorenie tohto tipu článkov obľúbila ešte viac. Snáď vás bavia rovnako ako mňa. Dnes to bude prevažne o kozmetike. Bohužiaľ mi vždy missuje nejaká nová zaujímavá stránka, blog či youtube kanál. Také malé predsavzatie do nového roka, objavovať v tomto smere niečo nové.
december favourites

Zo skrine som si nemohla vybrať nič iné ako vianočný sveter s asi najznámejším výrokom zo Sám doma. Možno by sa mi páčil ešte viac, ak by nemal taký veĺký výstrih, lebo v tejto zime sa mi veľmi s holými ramenami chodiť nechce.
V dekoratívnej kozmetike viedli trblietky. Tiene MUA sú mega dobre pigmentované a nie sú tiene, ktoré by som nosila radšej. Článok o nich nájdete tu. Strieborná tiež patrí k Vianociam či Silvestru a ja som ju rada používala vo forme linky, ktorú som vykúzlila s ceruzkou od Bourjois, recenzia tu.
Z kozmetiky som vďaka testovaniu najviac pravidelne používala prírodný deodorant Salt of the Earth (článok tu). Tento produkt som chcela vyskúšať už veľmi dlho a aj keď nezvládne celý deň, tak som si ho veľmi obľúbila a mám super pocit, že používam niečo prírodné z tejto oblasti. Ďalším prírodným miláčikom je tuhý šampón Čajovník od slovenskej značky Navia. Článok nájdete tu a okrem iného sa tam dočítate, že som si ho obľúbila hlavne vďaka jeho schopnosti odstrániť lupiny a zabrániť ich tvoreniu.
Napriek celkom nabitému decembru, som si našla čas aj na čítanie. Z článku o prečítaných knihách vyberám Tajomstvo neviditeľna od Verneho, od ktorého už mám prečítanú aj ďalšiu, takže sa opäť tešte na článok o knižkách. Ten posledný mal celkom úspech, čo som ani nečakala. Okrem čítania som si našla čas aj na korčuľovanie a z toho som bola asi najviac vyhappená. Tieto mrazy sú aj na niečo dobré, zamŕzajú všetky jazerá na okolí a my sa môžeme chodiť korčuľovať (alebo potápať? :D).
Vosky či sviečky Yankee Candle sa stanú pravidelnou súčasťou týchto obľúbencov. Z vianočných vôní, o ktorých som písala tu, ma nič moc nezaujalo a tak som skoro stále pálila moju najobľúbenejšiu vôňu Berry Trifle. A za mesiac december musím pridať aj snack v podobe Raw Paleo tyčiniek značky MaxSport. Ich proteínové tyčinky mi veľmi nešmakujú, ale tieto tyčinky sú iná káva. Určite skúste!

Snáď mi ospravedlníte moje oneskorenie a podelíte sa so mnou o vašich obľúbencov za posledný mesiac!

12 komentárov:

  1. do sviečok YC som sa tiež zamilovala :) inak pekné zhrnutie favoritov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sveter absolútne milujem a stále nechápem prečo ho ešte nemám doma keď už aspoň dva roky sa po ňom pozerám haha :D a Paleo tyčinky sú láska!!!!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Choď doňho, jeden z naj vianočných aké som kde videla :D

      Odstrániť
  3. Vosky YC mám velice ráda! :) Ráda bych zkusila i další značky přírodní kosmetiky, láká mě čím dál tím více :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja rada skúšam tie slovenské a aj dve prírodné, čo som ešte neskúšala, dostala na Vianoce, takže je sa na čo tešiť :)

      Odstrániť
  4. Ja som si zasa velmi oblubila sviecky village candy🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj od nich chcem niečo vyskúšať :) len sa neviem rozhodnúť pre vôňu :D

      Odstrániť
  5. Aj mne by sa zišli korčule na ľad,ale asi to už nechám na dalšiu zimu :3 .Inak pekný svetrík :) a vlastne celý článok je super :) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Skús pozrieť teraz vo výpredajoch možno nájdeš korčule v dobre zľave :)

      Odstrániť
  6. Ten svetr je skvělý a ani nevím, že to v tom filmu bylo a to jsem myslela, že ho znám dobře :D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som myslela, že to je v tom filme čiernobielom, čo stále pretáčal :D ak nie, tak som aj ja celá domýlená :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks