pondelok, 30. januára 2017

Január 2017

Mohlo to zas tak rýchlo ubehnúť?! Veď len včera bol Silvester, ale nie pozajtra je tu už február. Poďte si však so mnou trošku zaspomínať na január. Bol celkom nabitý, ale zároveň vám (sebe) nemám o čom veľmi písať. Na budúce to snáď bude lepšie.
january1
Začalo to ako inak prvého, kedy mi bolo strašne zle a som rada, že "ako na nový rok, tak po celý rok" naozaj neplatí. Zle mi bolo snáď ešte tri dni, ale musela som sa prekonať a ísť do práce, učiť sa a tiež ísť do školy. Skúšku som nakoniec dala ako pán, aj napriek tomu, že som meškala kvôli vlakom. Za odmenu som sa vydala do obchoďáku (cez nádherne zasnežený park) a nakúpila som si v Tigeri dva zápisníčky (viď New In).
A potom to bolo väčšinou o práci a spoznávaní nového, neskutočnej prokrastinácii pred poslednou skúškou, neustálym pozorovaním horiacich sviečok (keby ste videli ako nadávam, keď sa neroztopí až k okraju :D). Začala som tiež skladať puzzle (4000cky) a trošku som sa aj učila. Našťastie som poslednú skúšku dala a začal oddych, ktorý trvá doteraz. Samozrejme skoro každý deň som chodila aj na spomínanú stáž, ktorá je zatiaľ super a baví ma a aj preto to neberiem ako nejakú povinnosť.
Bola som tiež na dvoch oslavách, tak isto mamina doma oslavovala narodeniny a tento posledný víkend nám do rodiny pribudol aj jeden malý človiečik. Nie som veľmi na deti, ale už sa teším ako  pozajtra prídu domov z nemocnice.  
january2
čerstvý sneh <3
january3
keď si kúpite cdčko, akože mame na narodeniny
january4
keď sa už fakt idete učiť
january5
keď ste magor zo sviečok a pazl
A čo nového máte vy?

17 komentárov:

  1. Ufff ako ja som rada, že školu mám už zopár rokov za sebou. Už by sa mi fakt nechcelo učiť. Inak ja tiež nechápem ako to môže tak bežať a ver tomu, že ani sa nenazdáš a budeš mať po škole aj ty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ubieha to ako voda, veď len teraz som bola prváčka a už som na druhom stupni :).

      Odstrániť
  2. Tak gratuluju ke zkoušce a já taky pálím svíčky. Mám nějaké YC vosky a jsou super BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné koláže a aj celkové zhrnutie mesiaca.I ja som veľký milovník sviečok :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky ♥ Ten proteínový koláčik vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka! :) Táto príchuť je super, ale inú čo som skúšala, nebola taká fajná :D

      Odstrániť
  5. Ešte stále si pamätám ako si mi písala na Nový rok tvoje pocity :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa čudujem, že som vôbec vedela písať :D

      Odstrániť
  6. Já jsem v druháku na střední a nemůžu se dočkat, až se příští rok konečně zbavím neodborných předmětů jako je dějepis nebo biologie. Podle mě fyzika, chemie a tyhle věci na obchodky prostě nepatří :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks