nedeľa 15. januára 2017

Recenzia na púdre

Ahoj! Dnes vás vítam pri článku o dvoch transparentných púdroch. Recenzia na púder sa tu ešte asi nikdy neobjavila, takže vás zároveň vítam pri tejto historickej premiére (haha :D). Snáď sa bude páčiť.
powder cosmetics (6)
Začnem tým lacnejším a dostupnejším. All about matt od Essence je fixačný, kompaktný púder, má 8 g a zoženiete ho v DMke za 3,40 €. Podľa výrobcu by mal púder pleť zmatniť, makeup fixovať a pôsobiť prirodzene po celučičký deň. V ponuke je jeden odtieň, ktorý je vhodný pre všetky tóny pleti.
Musím začať negatívnou stránkou tohto púdru a to je balenie. Od Essence sa nedá jednoducho veľa čakať a tak sa mi otváranie zlomilo. Je to dosť na prd, keďže kompaktný púder väčšina z nás nosí v kabelke, aby sme sa počas dňa mohli prepúdrovať. S týmto to už žiaľ nejde.
Celkovo však púder vôbec nehodnotím zle. Púder nepráši a pekne sa prispôsobí tónu pleti, takže sa nemusíte báť, že ostanete ako bledule. Je ľahký, nezachádza do pórov či vrások, korektor hlavne pod očami pekne zafixuje. Takisto je pleť pekne matná, hladká a jemná. Výdrž samozrejme nie je nekonečná, ale to asi nie je u žiadneho výrobku. Takých 5 hodiniek dá, potom treba znovu pleť prepudrovať.

Púder DermaBlend  je sypkým, fixačným púdrom s výdržou až 16 hodín, ktorý má 28 g a zoženiete ho v lekárňach či na rôznych eshopoch od 13,80 do 20 €. 
"Transparentný fixačný púder vytvára na povrchu pleti ochranný film medzi make-upom a okolitým prostredím, pre posilnenie výdrže make-upu a korektora, a to aj v extrémnych podmienkach. Nenarušuje textúru pleti a po aplikácii neovplyvňuje zvolenú farbu korekčného make-upu. Fixačný púder poskytuje jemný, prirodzený, zamatový finiš líčenia a zmatňuje pleť bez vysušovania.
Keďže je púder opäť transparentný je vhodný pre všetky tóny pleti. Nanášať by sa mal prostredníctvom priloženej labutienky a nadbytok by sa mal po dolíčení odstrániť štetcom. Musím povedať, že sypký púder som mala naposledy možno aj pred viac ako šiestimi rokmi a labutienku som už tiež pekne dlho nepoužívala, takže som si vďaka tomuto púdru pripomenula sladké stredoškolské časy.
Ale tu opäť nastal kameň úrazu. Obal aj zatváranie na šrobovanie sú síce pevné a bytelné, ale mne sa nikdy nepodarí vyklepnúť správne množstvo púdru. A hlavne vždy je púder všade, na mojich rukách i po celom kozmetickom stolíku. Ale to je možno aj mojou grambľavosťou. Snáď to do spotrebovania tohto krásavca vychytám.
Púder DermaBlend má veľmi podobné vlastnosti ako ten od Essence. Výdrž je však lepšia a to možno aj o 3 hodinky. Navyše pôsobí ešte prirodzenejšie a celkovo sa mi s ním moja pleť páčila oveľa viac. Bola jemná až zamatová. Stojí to však za tú cenu? Ja si myslím, že áno, veď má aj o 20 g viac. Ešte by som rada vyskúšala iné transparentné púdre, ale ak nič lepšie nenájdem, vrátim sa k tomuto od značky Vichy. 
powder cosmetics (1)
powder cosmetics (2)
powder cosmetics (3)
powder cosmetics (4)
Aký púder momentálne používate vy? Ste za klasiku alebo používate púder transparentný?

16 komentárov:

  1. Ja akurát teraz používam Prime´n´Set od GOSH. Je to sypký púder a dovolím si povedať, že jeden z najlepších aké som vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne používam klasické púdre, ale musím sa priznať,že už som pár krát pokukovala aj po nejakách transparentných, len nikdy neviem, ktorý by bol najlepší.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento od Vichy je fakt super, dlho vydrží. Ale teraz už ich má toľko značiek, že isto sa dá nájsť na prvýkrát na skúšku aj nejaký lacnejší :). Koniec koncov ani tento od Essence nie je vôbec zlý, za takú cenu :)

      Odstrániť
  3. Mala som tento Essence, a vlastne to bol môj prvý púder a vydržal mi neskutočne dlho, čo sama nechápem :D s obalom som našťastie nemala žiadne problémy a v pohode vydržal až do spotrebovania. Momentálne používam Catrice sypký transparentný púder, tiež mám problém s obalom, lebo sa mi toho púdru sype priveľa a veľmi nie je domyslený, ale inak som naozaj spokojná, za tú cenu je skvelý, pôsobí prirodzene a pekne matuje. :) Ale už som uvažovala aj nad týmto Vichy, lebo som ho videla u veľa bloggeriek a vlogerriek, tak možno raz :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže ten od Catrice by moho byť lacnejšou alternatívou, tohto od Vichy. Určite naň niekedy pozriem :)

      Odstrániť
  4. Ja som už veľmi dlho verná StayMatte od Rimmelu. Puberta od Essence som tiež vyskúšala a súhlasím s tebou. Na to koľko stojí je celkom kvalitný. A čo sa týka Vichy. Z rady deramablend mam makeup s s ním som moc spokojná čiže by som mohla vyskúšať aj puder. Ak zmätení moju tvar na viac ako dve hodiny bude to dobrá kúpa.
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama tomu neverím, ale tento Dermablend od Vichy vydrží na pleti naozaj dlho a to si píš, že ja ju mám riadne mastnú a stále sa lesknúcu. Pri tomto však nie :).

      Odstrániť
  5. Já nějaký transparentní vyhledávám :) Ale zatím mě neoslovil ještě žádný, který bych si šla hned pořídit. :) Nad tímto od essence jsem přemýšlela, tak uvidím :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na vyskúšanie za takú cenu je ideálny :)

      Odstrániť
  6. tiež mám doma sypký transparentný,ale od Mary Kay, a presne tá aplikácia mi niekedy prekáža, že to všade padá....preto už dlhšie dávam prednosť Dermacol kompaktnému púdru s tou čipkou :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krajkový od Dermacolu som tiež istú dobu používala, ale keď ho porovnám, tak tieto mi vyhovujú oveľa viac :)
      Pozriem na givku! vďaka :)

      Odstrániť
  7. Mala som transparentný od miss sporty, ale on veružee transparentný nebol a pleť mi farbil na úplne bielu farbu. Večne som počúvala, či mi nie je zle a podobne :D Ten od Vichy sa mi páči oveľa viac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D To by sa zišlo v mojich pubertálnych emo rokoch :D :D

      Odstrániť
  8. Nad tým púdrom od Essence som uvažovala, pretože mi ho odporučila kamarátka, ale nejako som si ho nekúpila. Do teraz som používala klasické púdre, no nedávno som siahla aj po transparentom od Rimmel, konkrétne Stay matte. Nie je vôbec biely ako väčšina takých púdrov, ale má svetlú farbu. myslím, že pleť aj málinko zosvetlí, ale v zime mi to neprekáža, som s ním spokojná :) Ale už sa mi míňa.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz ani neviem, či som o nejakom transparentnom od Rimmelu vôbec doteraz počula :D. Ale pozriem sa naň :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks