štvrtok 26. januára 2017

Spotrebované produkty

Cez januárové skúškové som sa veľmi neučila a už je aj po ňom a napriek tomu to tu pekne viazne. Dnes to však napravím novým článkom o produktoch, ktoré som stihla spotrebovať za posledné dva mesiace. Niektoré sú už v krabičke možno aj tri a tak som sa rozhodla pre nový formát týchto článkov. Prázdne obaly jednoducho vyhodím a nebudem ich šanovať na fotku, ktorá je aj tak väčšinou otrasná. Takto sa mi to páči oveľa viac. Tak poďme na to.
spotrebovanci

1. Suchý šampón Batiste pre brunetky som dostala v swape so Zuzkou už skoro pred rokom. Začala som ho však poriadne používať až niekedy cez leto, keď som si skrátila vlasy. Bol fajn (vlasy síce nemáte ako čerstvo umyté, ale vyzerajú vďaka nemu lepšie a aj objemnejšie) ako všetky Batiste šampóny, ktoré som vyskúšala, ale tak isto zanechával na vlasoch biely prášok. Takže tejto hnedej verzii veľmi nechápem.
2. Shea Lip Butter značky The Body Shop bol úplne na prd. Recenziu som písala tu už tiež pekne dávno, ale keďže naozaj slabo hydratoval a okrem vône nebol vôbec príjemný, spotrebovala som ho až teraz a to som si ním už natierala aj suché hánky, len aby som ho minula.
3. Dekoratívka sa spotrebúva strašne pomaly a keď už aj niečo miniem, vždy to zabudnem vyhodiť a tak mi tu už od leta trčal korektor značky B.Flawless. Bol to jeden z tých lepších tuhých korektorov, ktorý vôbec nebol tak tuhý a vysušujúci ako iné. Preto som ho mala aj rada, kryl priemerne, ale bol fajn a milovala som ho aj ako bázu pod očné tiene.
4. Prírodný balzam na pery Happy Lips značky GK Natural Creations bol super. Písala som o ňom tu a určite rada vyskúšam aj iné produkty tejto značky. 
5. O Kosatcovom hydratačnom kréme od Weledy som písala len nedávno tu. Skvelo hydratoval, no zároveň bol ľahký a skvelý na každodenné používanie. 
6. Maska Pure System od Yves Rocher bola donedávna mojou najobľúbenejšou vôbec. Písala som o nej tu, bola super na zanesené póry a čierne bodky, ale asi som našla ešte niečo lepšie a hlavne prírodnejšie. Zatiaľ neprezradím viac, lebo je to vo fáze testovania, ale tešte sa na recenziu.
7. Opäť rovnaká značka, tentokrát však išlo o telové mlieko s vôňou ruže. V článku som písala o skvelej vôni a dobrej hydratácii. Nie je to moje posledné telové mlieko od Yves Rocher, určite vyskúšam aj iné s inými parfumáciami. 
8. Ďalší prepadáčik z rodiny balzamov - Univerzálny balzam značky Figs&Rouge. Spolu s jeho bratom krémom na ruky som ho sprdla v tomto článku. Zle voňal, bol príliš tuhý, lepivý a vôbec nehydratoval. Až som celkom zanevrela na túto značku.
9. Na telové mlieka značky Bomb Cosmetics som sa veľmi tešila. Dobre sa rozotierali a rýchlo vstrebávali, aj dobre hydratovali, ale vôbec nevyzerali prírodne ako sa prezentujú a hlavne stáli majland na to ako rýchlo som ich stihla minúť. Písala som o nich tu
10. Ďalšie telové mlieko, tentokrát s mojou obľúbenou vôňou manga značky Mineral Beauty System, ktorú zoženiete aj v DMke. Síce nevoňalo úplne perfektne, ale dobre hydratovalo a asi si niekedy ešte nejaké mliečko od tejto značky kúpim.
11. Micerálka od Biodermy je klasika, článok tu. Jeden z ich lepších produktov, keďže krémy z tejto rady mi nesadli vôbec. Ja sa ňou zásadne neodličujem (moje vrstvy riasenky, linky a tiene neodlíči a nepotrebujem si zodrať celé viečka a mihalnice), ale na dočistenie pleti je skvelá.
12. A nakoniec telové maslo z Lidlu, opäť mangová vôňa. Bolo fajn, hutné, celkom voňavé, priemerne hydratačné. Myslím, že za také peniažky stojí aspoň za jedno vyskúšanie. A navyše má roztomilý obal.

Páči sa vám nový formát článku o spotrebovaných produktoch? Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? 

17 komentárov:

  1. Článok je super. Ja som z týchto produktov skúšala len Batiste a aj to len ten normálny.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :). Batiste sú super suché šampóny, ale zas to nie je ani brutálny zázrak ako to niektoré blogerky prezentujú :)

      Odstrániť
  2. Takhle to vypadá opravdu o dost lépe a nemusíš schovávat prázdné obaly na vyfocení. Se žádným z tvých výrobků zkušenost nemám, ale hodně mě láká vyzkoušet cokoliv od Weledy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Priznávam, že z týchto produktov som neskúšala ani jeden. :) produkty od Weledy ale sledujem už dlho

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá máska od YR vyzerá super. Mám rada tú značku a masky som od nich ešte neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa táto páči veľmi, ale ako som písala, našla som aj lepšiu :)

      Odstrániť
  5. Tu masku od YR jsem si zrovna nedávno koupila a zatím mě nějak neočarovala...A právě dodělávám tělové máslo z Lidlu (kokosové) a na zimu bylo moc super:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nad tou maskou z YR som uvažovala, ale keď píšeš že testuješ niečo lepšie, taak potom sa teším na recenziu :) Bioderma a Batiste sú pre mňa také klasiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maska nafotená už je, tak snáď čoskoro aj recenzia :D

      Odstrániť
  7. Batiste je nejlepší. Biodermu používám velice ráda :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ iný neskúšala, ale kúpila som si už Balea suchý šampón tak uvidím. Počula som naň veľa chvály :)

      Odstrániť
  8. Batiste je asi najlepšia značka spomedzi suchých šampónov, ale ako zázrak to nevnímam a zaobídem sa bez toho. Cien vatové tampóny sú veľmi dobré, ale aj tie telové maslá ma lákajú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za tú cenu určite stoja za vyskúšanie :)

      Odstrániť
  9. Micelárka podľa mňa tiež nestojí za veľa :D Sensibio je lepšia.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks