sobota, 7. januára 2017

Weleda | Kosatcový hydratačný krém

Už je to pár dní, čo mi tento fialový krásavec od mojej obľúbenej Weledy doslúžil a ja som si uvedomila, že niekde v útrobách môjho notebooku sa nachádzajú aj nejaké fotky, ale ešte neuzreli svetlo sveta. Tak isto ako aj recenzia. A tak je tu! Práve dnes!
weleda
Kosatcový osviežujúci hydratačný krém je krém na dennú či nočnú starostlivosť určený pre normálnu i zmiešanú pleť, ktorá potrebuje hydratáciu. Pleť by mal zanechať až po dobu 24 hodín hladkú, hydratovanú a príjemne sviežu. Krém by mal udržovať prirodzené funkcie pleti, teda optimalizovať jej rovnováhu a vlhkosť, a bojovať proti škodlivým vplyvom prostredia. A to všetko vďaka účinným látkam obsiahnutých v koreni kosatca. Krém má 30 ml, stojí do 13 € a zoženiete ho napríklad na eshope Weledy tu. Je tiež vhodný ako podklad pod makeup.  
Ak si pamätáte niektoré z mojich predchádzajúcich recenzií na produkty tejto nemeckej, prírodnej značky, určite viete, že som sa nikdy nesťažovala a vždy sa mi páčili. Jedinou výnimkou boli práve krémy na tvár, ktoré som vyskúšala vo vzorkách a ich chybou bol zvláštny film, ktorý na pleti zanechali a ktorý mi prekážal. Tento krém na tvár bol však úplne iný a sadol mi na sto percent. 
Ale pekne od začiatku. Po otvorení ucítite vôňu niečoho lekárenského, ale zároveň prírodného a kvetinového. Pre niekoho možno nič príjemné, ja však Weleďácke vône proste zbožňujem. Čo sa týka konzistencie krém je veľmi ľahučký, povedala by som, že celkom aj vodový. Tým pádom sa ľahko rozotiera a rýchlo vstrebáva. A ako som už písala, nezanecháva žiaden nepríjemný film či zvláštny pocit. Pleť pekne hydratuje, zabraňuje jej pemastovaniu, no zároveň to nie je žiaden "mastňák" po ktorom by bola pleť úplne premastnená alebo lesklá. Pleť sa mi práve zdá pekne matná aj po niekoľkých hodinách. Ja som s krémom teda spokojná, spĺňa čo sľubuje a určite to nie je moje posledné balenie.
iris cream
Máte skúsenosť s nejakým pleťovým krémom od Weledy? 

17 komentárov:

  1. No jako tento krém vypadá v celku dobře, já od weledy zkoušela jen vzorečky nic více :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite stoja produkty tejto značky za vyskúšanie :)

      Odstrániť
  2. S krémy od Weledy nemám žádnou zkušenost, ale taky bych je ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba vyskúšať, ja som si Weledu úplne zamilovala :)

      Odstrániť
  3. Tiez som s nim spokojna. Nocna verzia tohto kremu mi velmi nevyhovovala. Upchval mi pory, co pripisujem za vinu bambuckemu maslu. Hydratacna verzia to vsak nerobila. Odporucam aj hydratacny krem z ruzovej rady. Ten je tiez velmi fajn.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre vedieť, to s tým nočným! :) Z ružovej rady som mala vzorku a tiež mi asi najviac vyhovoval oproti ostatným :)

      Odstrániť
  4. Já zkoušela hydratační krém z mandlové řady a taky jsem ho měla moc ráda :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten mi práve asi najviac robil ten nepríjemný film, ale aspoň sa potvrdzuje, že každému sedí niečo iné :)

      Odstrániť
  5. Zatiaľ som neskúšala žiadny pleťový krém od Weledy, no už mám doma Skin Food, tak sa naňho teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten mám aj ja v zásobách, len sa neviem rozhodnúť či ho používať ako krém na tvár alebo fakt len na brutálne suché miesta :D Takéto ja mám problémy :D.

      Odstrániť
  6. Něco na pleť bych od Weledy ráda vyzkoušela, dle popisu usuzuji že by mi toto mohlo sedět. Zatím nemám s ničím zkušenost od této značky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo skús. Pre mňa fakt super produkty :)

      Odstrániť
  7. zrovna som premýšľala nad nejakým takýmto krémom, tak tento od Weledy určite vezmem do úvahy :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pleťový krém jsem ještě nezkusila, ale mám krém na ruce, sprchový krém a olejíček a jsem s tím hrozně spokojená :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od téhle značky jsem teda ještě nic nezkoušela, každopádně krém vypadá moc dobře :)
    Adel z adeljulisova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks