nedeľa, 5. februára 2017

Januároví favoriti

Ako mňa tieto koláže bavia! Ak aj vás, tak vás zdravím pri tejto dnešnej. Obľúbenci za január! Myslíte, že už je neskoro na obľúbencov za rok 2016? Nejak som sa k tomu zatiaľ nedostala. Takže určite dajte vedieť.
favoriti
Tieto farebné šaty zo Zary sú síce skôr jarné a tenučké, ale ja som už nevydržala a nosila som ich už od decembra až doteraz. Majú jednoducho skvelý strih a ja milujem tie farby. Viac takých do mojej skrine! A keďže mrzlo ako na Sibíri, nevyhla som sa ani čiapkam. V mojej zimnej výbave prevládajú práve takéto s veľkými brmbolcami a určite si do budúcna ešte nejaké dokúpim.
Z kozmetiky nemôžem nespomenúť úžasný kosatcový hydratačný krém od Weledy, o ktorom som písala tu a tiež o nič menej skvelý púder Dermablend od Vichy, o ktorom som zase písala tu. Keďže mám rúžov milión, snažím sa ich obmieňať. Za posledný mesiac to vyhral tento tekutý Maybelline Super Stay v odtieni 542 Cherry Pie.
Keďže som mala dosť voľna stihla som prečítať viaceré knižky. Za srdce ma najviac chytili Traja kamaráti od Remarqua či Sofiina voľba od Styrona. Klasiky, ktoré by mal podľa mňa poznať každý. Snáď vám o nich v najbližšej dobe napíšem aj niečo viac. Ak nie, určite si tieto literárne diela prečítajte. V tomto New In článku som vám okrem iného ukázala aj môj nový Five Year diár z Tigeru a je skvelý a ja milujem to každodenné zapisovanie (no dobre, niekedy sa vraciam aj týždeň dozadu :D).
Priateľov pozerám už asi od decembra. Táto show je jednoducho klasika aj keby ju vidíte milionkrát. A obľúbila som si veľmi aj nový album Robbieho Williamsa a hlavne najkrajšiu pesničku Love My Life. Ale aj Party Like a Russian je riadna pecka :D. A z hudby nemôžem vynechať ani moju najobľúbenejšiu MØ a jej najnovší počin v spolupráci so Snakehips, pieseň Don't Leave.
No a nakoniec nejaké to youtube. Objavila som super youtuberku Dewii, ktorá pridáva väčšinou krátke videá o tom, čo cez deň jedla, ale práve tieto videá ma veľmi bavia. Dewii je vegánka a cvičí a ja mám tak mnoho inšpirácie na rôzne mňamky. Takisto toho mnoho nájdete aj na jej blogu. Obľúbila som si tiež videjká zo chanelu Tone It Up, najmä toto na zadok a toto na precvičenie celého tela. Sú to krátučké, jednoduché workouty, ale fakt ma bavia.

Akí sú vaši januároví favoriti? Poradte hlavne nejakú hudbu!

18 komentárov:

  1. Zrovna jsem vydala stejný článek! :D Šaty jsou fakt krásné! Přátelé plánuji zhlédnout po Sexu ve městě. 6 sérií jsem zvládla za měsíc. :DD Dewii mám taky moc ráda! :)
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Fúú 6 sérií za mesiac? :D Síce ja sa k tomu teraz tiež blížim pri GoT :D

      Odstrániť
  2. Jaj, to cvičení pro celé tělo cvičím také. :) Super článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja sa snažím, ale čo najmenej, lebo potom si ani za nič neviem spomenúť, čo som vtedy robila :D.

      Odstrániť
  4. nový Robbie je super a knižky zrejme pohľadám v knižnici aj ja :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priateľov som si v poslednom čase zamilovala aj ja :D
    A čo sa týka mojich januárových obľúbencov, tak najviac ma dostala hydratačná maska od Holika Holika
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tejto značke už dlhšie uvažujem, že niečo vyskúšam :)

      Odstrániť
  6. Rúže milujem, a tento od Maybelline vyzerá super, a keď tvrdíš, že je fajn, asi si ho zaobstarám. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2017/02/giveaway-ku-100-k-navstev-blogu.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len neviem, či sa dá u nás kúpiť :/, možno na nete :)

      Odstrániť
  7. Takové čepice se mi taky moc líbí. Doporučuji ti podívat se na Aliexpress, jestli budeš ještě dokupovat. Tam jich najdeš spousty a docela levných. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja si "ujíždim" na Calvin Harris momentálne, dakujem za tip na Ton it up skvelé videjká, zajtra si zacvičím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten rúž vyzerá úplne super!!! a Priatelia sú odveká nekoonečná láska!!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Five yaer mám také a zatím poctivě zapisuju! Je to super! :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já se dívám na přátelé od stejné doby:D jsou úplně boží!

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks