streda 15. februára 2017

Kneipp | Bylinkový kúpeľ

Ahoj! Najskôr som myslela, že o tomto produkte vám nebudem vôbec písať, ale pred týždňom ma zmohla choroba a pri rozmýšľaní o čom bude ďalší článok som mala zrazu úplne jasno. Cold Season - bylinkový kúpeľ s výťažkami z eukalyptu od prírodnej značky Kneipp.
kneip_bad_oil (2)
S Cold Season si teda môžete dopriať kúpeľ, ktorý vám pomôže pri prechladnutí, uvoľní dýchacie cesty a pomôže pri zahriatí celého tela. Takýto kúpeľ je skvelou relaxáciou a teda pôsobí  blahodárne i na našu myseľ. Taktiež by mali všetky bylinkové kúpele Kneipp napomôcť lepšiemu zaspávaniu. A to všetko vďaka oleju z eukalyptu, ktorý je lisovaný za studena. V ponuke Kneippu nájdete mnohé iné bylinkové kúpeľe, ktoré sú rozlíšené len prírodným farbivom. Kúpeľ má 100 ml a stál do 4 €. Nájdete ho napríklad v DMke či na internete.
Musím povedať, že kúpeľ si doprajem len málokedy. Bylinkové kúpele Kneipp poznám už dlhšie, ale nikdy ma nelákali natoľko, aby som po nich aj siahla. Keď som však Cold Season objavila ešte na jeseň v DMke, musela som ho mať. Neznášam plný nos a dúfala som, že takýto kúpeľ aspoň trochu uvolní dýchacie cesty. A aj sa tak stalo. Teplý kúpeľ s týmto pomocníkom mi naozaj trochu pomohol. Zázračne som neozdravela, ale aspoň počas večerov, keď som ho použila, som sa cítila lepšie. A naozaj sa mi aj lepšie, rýchlejšie zaspávalo. Bylinkový kúpeľ vydrží tak na 10 a možno aj viac použití.kneip_bad_oil (1)
Mne už je našťastie dobre, ale tento bylinkový kúpeľ od Kneippu určite nie je mojim posledným. Rada by som tiež vyskúšala kúpeľ Antistres či Pekné sny. A čo vy? Skúsili ste už?

12 komentárov:

  1. Hneď by som si tento bylinkový kúpeľ dopriala, no žiaľ nemáme v byte vaňu :( Teraz na mňa akurát niečo lezie a taký fajný relax vo vani by bol to pravé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) tak takýto bylinkový kúpeľ by som si dala, určite sa po tomto produkte pozriem :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bylinkový kúpeľ som ešte neskúšala, ale po tvojom článku mám naň obrovskú chuť! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vždy som chcela vyskúšať túto značku, tie ich vône sú naozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já ještě nic podobného nevyzkoušela :) Ale zajímá mě celkově ta značka.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nezkusila jsem, ale bude to určitě skvělé :)
    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To musí být super relax. Mám něco podobného s eukalyptem od Tetesept.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na chorobu sú takéto kúpele úplne geniálne a práve vtedy si ich viem užiť úplne najviac :)
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nezkoušela jsem a ani nezkusím. Jedině, že bych šla do vany k sousedům. :-D Máme jen sprchový kout. :-(
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Niekedy skrátka strašne ľutujem, že nemáme vaňu!:(

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Koupele s Kneippem jsou fajn. Já mám ráda jejich soli do koupele, které úžasně voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks