pondelok 27. februára 2017

Nové ľúbeznosti

Ahoj! Pekný začiatok týždňa prajem! Dnes vás zdravím pri ďalšom new in článku. Snáď vás veľmi neotravujú, ale snažím sa medzi nimi zachovávať dosť veľký časový odstup. A navyše som stále nemala čas niečo nové nafotiť. Ja takéto chválenkárske posty milujem, tak dúfam, že bavia aj vás.
IMG_6408
Začnem nákupom v Lidli, kde som to fakt prehnala. Odniesla som si dva Kettlebelly na cvičenie, jeden šesť kilogramový a jeden desať. S tým menším som už aj cvičila a fakt ma to baví. K cvičeniu sa tiež zíde nový top, ktorý bol v zľave. Samodržky sa zídu, keď už konečne bude teplejšie a zapáčili sa mi tam aj legíny s nejakým vzorom, ale ako domáce oblečenie či na cvičenie skvelé. 
IMG_6415
V Lidli som si kúpila tiež toto čierne krajkové body, ktoré síce nie je z najlepšieho materiálu, ale inak je úplne super. Telový sprej od Vicotria's Secret som vyhrala v súťaži a samozrejme som si vybrala moju obľúbenú mangovú vôňu.
IMG_6417
V rovnakej súťaži som taktiež vyhrala aj Marulový olej od Sefiros, na ktorý sa už veľmi teším. Chcela som vyskúšať iný suchý šampón, ako ten od Batiste a tak som si v DMke kúpila tento od značky Balea. Zatiaľ som ho vyskúšala len raz, ale s efektom som bola veľmi spokojná. Šál je výpredajovým úlovkom z New Yorkeru.
IMG_6420
Ďalší šál z New Yorkeru, ktorý bol v zľave. Tento je kruhový, veľmi príjemný a bude super teraz na jar ku koženke. Diár Moleskine, ktorý som vám v minulom new in článku zabudla ukázať. Najskôr som si chcela diár vyrobiť, ale nakoniec som sa aj tak rozhodla pre týždenný Moleskine. A keďže mi rozhodovanie trvalo až do začiatku januára, ostal mi už len fialový.
IMG_6422
Do tretice všetko dobré a teda tretí šáľ z New Yorkeru. Za tri eurá som ich tam fakt nemohla nechať. Tiež som tam ulovila dve biele tričká s potlačov, ale boli celé dokrkvané a tak vám ich radšej ani neukážem. Opasok som si objednala z Ali, pretože tento trend sa mi veľmi páči.
IMG_6425
Conversky sú ďalším výpredajovým úlovkom. Objednala som ich z Coggles, kde mali tieto v mojej veľkosti a tak za necelých 30 € som si povedala, prečo nie. Sadli ako uliate a už sa vážne neviem dočkať teplejšieho počasia a prechádzok v nich.
IMG_6427
A ďalšie topánky a opäť výpredajový úlovok z Deichmannu. Teraz na jar budú skvelé, sú pohodlné a aj keď sa mi nepozdávala tá hranatá špica, na nohe vyzerajú super a ešte lepšie vyzerajú k sukni či k šortkám.
IMG_6434
Čo by to bol za haul bez Yankee Candle. Vosky som ulovila na bazári a nožnice na knôt sú z Ebayu za pár šupiek. Navyše majú aj logo a aspoň som nevyhodila 15 € za originál.

Čo ste za posledné obdobie ulovili vy?

11 komentárov:

  1. Téda tolik pěkných šál :) snad dobře poslouží. Ty botky teda vypadá naprsto perfektně, líbí se mi. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné úlovky! Samodržky z Lidlu mám taky, moc se mi líbí ta krajka:) A ty botky na podpatku jsou moc krásné!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samé krásky tu máš :) Hodně se mi líbí i název článku! :D Já mám doma ten suchý šampon, je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc, moc sa mi páči to body z Lidla!! Musím tam očividne chodiť častejšie 😊😂

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty conversky jsou super a vůně capuccino truffle je nádherná, musela jsem si koupit i svíčku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, to čipkované body je krásne, ani sa mi nechce veriť, že je y Lidlu :D
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne vecičky, špeciálne tie z Lidla ma zaujali :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čipkované body vyzerajú krásne :). Ja som mala suchý šampón od Balei a za mňa nič moc. Trošku spravil objem, ale mastné vlasy som mala späť do 2 hod.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie body su perfektne, inak take sale mam aj ja :)) a su super :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No teda líbí se mi úplně všechno :) a Lidl bych potřebovala i u nás, každý v něm nakupuje, jen já ne a přitom tam mají super kousky za dobré ceny.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné věci jsi si pořídila! Zrovna dneska jsem byla v Lidlu a koupila jsem si tam podrprseknu na cvičení! :D Některé oblečení je vážně moc dobré, natož že je to potravinový řetězec. :D ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks