piatok, 24. februára 2017

Ponio | Pazúch

Ahoj! Dnes som si pre vás nachystala recenziu na prírodný deodorant od ručne vyrábanej slovenskej kozmetiky Ponio. Okrem týchto roztomilých pazúchov nájdete v ich ponuke tiež mydlá, šampúchy, kondicionéry, masážne kocky i pleťové krémy. Zálusk si robím na viaceré ich produkty, ale vyskúšala som zatiaľ len pazúch, o ktorom vám dnes píšem.  
pazuch_ponio
Pazúch značky Ponio je prírodný deodorant, nie antiperspirant, čo znamená, že pazúch nezabráni prirodzenému poteniu. Má však antibakteriálne účinky a zjednodušene tak zabraňuje baktériám, aby pot začal zapáchať. Pazúch má tvrdý papierový obal, vytláča sa zatlačením zospodu, má 75 g, stojí 7,50 € a nájdete ho na mnohých eshopoch s prírodnou kozmetikou s rôznou parfemáciou, ktorá je z prírodných silíc. Na výber je momentálne pazúch s vôňou tea tree a citrónová tráva, levanduľa a mäta, ružová alej a fresh air. Ja som si vybrala vôňu sladký pomaranč a eukalyptus, ktorá je však momentálne vypredaná.
"...sladko-chladivá kombinácia pomaranča a eukalyptu, jemnejšia, vhodná pre ženy aj mužov. Alternatíva pre tých, ktorým citrónová tráva ani čajovník nesedia.
Vonia naozaj prírodne a aj keď necítim moje obľúbené pomaranče, stále sa mi vôňa páči. Po nanesení nie je veľmi intenzívna, ale aspoň sa tak nekríži s parfémom. Pokračujem obalom. Skvelé je, že je vlastne recyklovateľný a tak šetrný k životnému prostrediu. Zo začiatku mi išiel deodorant dosť ťažko vytlačiť, ale už sa to dá ľahšie. Pri hornom okraji obal používaním trošku zvlhol a nevyzerá to práve dobre, ale dalo sa to čakať a navyše to nie je nič strašné. A dá sa mu to odpustiť, keďže obal sa mi designovo veľmi páči.
Samotný deodorant mi príde veľmi suchý, ťažko roztierateľný. Ak by bol o niečo viac krémovejší, bolo by to lepšie. Neviem ako to povedať, ale jednoducho, ak by sa pri styku s teplou pokožkou trošku roztápal, bolo by to ideálne. Deodorant momentálne používam keď som doma alebo keď idem von len na pár hodiniek. Celý deň v škole, na brigáde či pri cestovaní sa s ním jednoducho necítim dobre. Necítim sa tak sviežo, ale to je asi daň prírodných deodorantov. Navyše, keďže je dosť suchý, zanecháva aj stopy na oblečení. 
pazuch_poniopazuch_ponio
Ak to mám porovnať s deodorantom Salt of the Earth (receznia tu), ktorý je mojim druhým prírodným deodorantom, tak ten sa mi páčil viac, ale zase vôbec nevonia. Celkovo mi prírodné deodoranty vôbec nevyhovujú, tak ako tie bežné z drogérky. Môžete mi odporučiť ešte nejaký prírodný deodorant, ktorý by vedel tým drogérkovským konkurovať?

10 komentárov:

  1. Také jsem si nedávno koupila svůj vůbec první přírodní deodorant, je tedy od jiné značky, ne máš ty tento, ale stejně jako ty ho používám jen doma, nebo když vím, nebo když mě nečeká nic extra náročného :) Holt je to asi už takový úděl přírodních deodorantů :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale stále dúfam, že nájdem nejaký fakt účínný alebo je to len o zvyku :)

      Odstrániť
  2. Tento produkt vypadá zajímavě. Mě bohužel každý deodorant nesedne. Přírodní deodorant jsem neměla šanci ještě vyzkoušet.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hold to je úděl těchto přírodních deodorantů. Možná by si tělo po delší době trochu zvyklo. Občas si myslím, jestli naše tělo není příliš navyklé na silné antiperspiranty, které zabraňují pocení, jestli se člověk po nich potom nepotí ještě více, když si ten antiperspirant nedá. Možná to chce s těmi přírodními čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přírodní kosmetika mě láká, ráda bych vyzkoušela i kosmetiku určenou proti pocení, ale tuhý deodoranty nemusím celkově a navíc pokud tento zanechává bílé stopy a je moc tuhý, asi by to nebylo pro mě vhodné.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já vždycky chtěla vyzkoušet přírodní deodorant, což se mi podařilo aspoň ve vzorečku a vím, že plné balení nepotřebuji. Taky jsem nebyla spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne tento týždeň nám domov prišiel balíček od značky Ponio. Ja mám šampúch, ktorý som zatiaľ použila len raz, no vlasy vyzerali úplne inak po umytí s ním, som zvedavá, či po čase sa ukáže aj výsledok účinkov, ktoré by mal spĺňať. Aj pazuch máme, len nebol určený pre mňa, takže s tým skúsenosť zatiaľ nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přírodní deodorant jsem ještě nevyzkoušela. Mám ráda aniperspiranty. Vím, že nejsou moc zdravé, ale cítím se pak svěžě, krásně voním a hlavně se tolik nepotím, což je pro mě úžasné! Hlavně v létě je to bomba!!!! Krásný článek!
    ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od té doby, co se mi dostal do ruky deodorant tea tree a citrónová tráva od Ponia, už nechci jiný :) Opravdu se nebojím říct, že je to jeden z nejlepších deodorantů na trhu, a to včetně kosmetiky konvenční. Lepší jsem prostě neměla :)

    Sladká soutěž o tělové suflé Soaphoria

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks