štvrtok 2. februára 2017

Ružová voda Akamuti

Krásny štvrtok prajem! Dnes vám napíšem niečo o organickej ružovej vode Akamuti. Ide o britskú značku prírodnej kozmetiky, ktorá je vyrábaná ručne a navyše sa pri výrobe snažia používať zložky z Fair Trade obchodu. Túto značku som spoznala vďaka eshopu Bionatural a vďaka nemu som mohla vyskúšať aj túto ružovú vodu
akumati
Bio ružová voda značky Akamuti je zložená len z čistého destilátu z lupeňov bio ruží. Takáto voda je vhodná ako osviežujúci toner na starnúcu, suchú a citlivú pokožku. Je tiež vhodná na schladenie slnkom spálenej pokožky i na odstraňovanie make-upu. Stačí ju len jednoducho naniesť na vatový tampón a pretrieť pleť. Pri 100 ml balení nájdete rozprašovač, balenie stojí necelých 10 €. Na eshope tiež nájdete 250 ml balenie za 15,43 €, ktoré je cenovo výhodnejšie. Ružová voda Akamuti neobsahuje žiaden alkohol ani žiadne konzervanty. Vyrába sa z damašskej ruže, ktorá sa pestuje na ružových poliach v Bulharsku.
Ja túto kvetinovú vodu používam na dočistenie pleti buď ráno či večer. Má zaujímavú vôňu, ktorá vôbec nie je nepríjemná. Pleť naozaj pekne dočistí, nedráždi, neštípe ani v očiach, keď ich prechádzam kvôli odstráneniu posledného makeupu očí. Navyše oproti viacerým pleťovým vodám, ktoré obsahujú alkohol, nevysušuje. Ružová voda pleť upokojí a naozaj osvieži. Preto si myslím, že práve toto balenie v spreji bude úžasné práve v letných horúčavách.
Navyše máte s ňou milión iných možností. Osviežiť a prevoňať môžete tak isto telo či vlasy. Vraj sa s ňou dá fixovať makeup, uľahčuje rozčesávanie vlasov a je skvelá i na obklad očí. Určite vyskúšam! A vy? 

23 komentárov:

  1. Ružovú vodu milujem. Momentálne používam od Navie :)

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skúsim aj tú! Navia má aj nádherné obaly <3

      Odstrániť
  2. Ružovú vodu som doma ešte nemala, no táto vyzerá naozaj skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne tie ružové vody nerobia nič :/ skúšala som ich na všetko možné a žiadne výsledky som si nevšimla.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá po dlhšom používaní moja pleť oveľa lepšia a aj keby nie, skvelo pleť aspoň osvieži! :) Aké značky si skúšala? :)

      Odstrániť
  4. Ja som zatiaľ žiadnu ružovú vodu neskúšala, no túto letnú sezónu si určite nejakú kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite kúp, ja si teraz na ňu nedám dopustiť :)

      Odstrániť
  5. Takúto ružovú vodu hľadám už dlho, určite si ju zaostarám :)
    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Růžové vody jsou super. Velmi jsem si je oblíbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem si růžovou vodu vyráběla doma, zrovna na podzim když byli všude růže. Není to těžké. Na jednom blogu jsem našla návod. Bohužel teda ta voda není tolik trvanlivá.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Značku Akamuti poznám, aj som od nej skúšala niekolko výrobkov a bola som spokojná. Tuto ružovú vodu ešte nie. Páči sa mi sprejový aplikátor.
    Mimochodom v článku máš namiesto Akamuti napísané Akumati.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To jsem ani nevěděla, že má růžová voda tolik použití. :) Největším plusem je nejspíše absence alkoholu, zvláště teď v zimě. Kůži mám jak Saharu. -_-
    Kouknu se po ní. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vůbec žádnou růžovou vodu neznám a slyším o ní poprvé, ale vypadá to zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Značka je pro mě nová, vůbec ji neznám. Já osobně jsem ještě žádnou růžovou vodu neměla, ale tahle vypadá fakt dobře. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Taky mám teď růžovou vodu, ale od jiné značky a je fajn :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zní to dobře a je super jak má několik využití. Pokud jí někde uvidím, tak jí zkusím vyzkoušet a ještě když je z růží, které miluji :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja mám od Purity Vision a zdá sa mi ako snáď najuniverzálnejšia vec na svete :D veľmi sa mi osvedčila napríklad na drobné ranky alebo podráždenú pokožku, miešam ju do práškových masiek aj do henny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. prosim,oprav si nazov clanku (Akamuti)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Květinové vody (včetně té růžové) mám moc ráda, já jí používám ráno místo tonika a také na osvěžení v létě + dodají pleti nějaký ten vitamín. Přijde mi mnohem sympatičtější dát si na obličej něco přírodního, než ho celý den zaneřáďovat chemickými přípravky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Už dlouho růžovou vodu vídám v drogerii a přemýšlím, zda ji koupit nebo ne. Po tomhle článku o ni uvažuji i trošičku více, opravdu ji musím někdy vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja mám momentálne ružovú vodu od Purity Vision, a tiež som s ňou celkom spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks