utorok, 7. marca 2017

Februárové ľúbeznosti

Vybrať februárové lásky mi dalo celkom zabrať. Možno preto, že bol február taký krátky. Kto vie? Niečo sa však našlo. Ak vás zaujíma, čo mi najviac robilo radosť, čo som pozerala, robila a tak ďalej..rozkliknite celý článok.
favourites

Dostala som tablet a hneď som sa stala závislá na The Sims od spoločnosti EA. Asi 4 roky späť bola táto aplikácia aj súčasťou facebooku a aj vtedy bola súčasťou môjho každodenného života. Potom ju ani neviem prečo zrušili a ja som si až doteraz nenašla žiadnu inú hernú závislosť. Na tablete je takáto aplikácia samozrejme oveľa lepšia. Simíkov môžete mať viac, zároveň budujete svoje mesto s rôznymi obchodmi a pracoviskami, plníte rôzne úlohy. To ma na tom baví najviac a ak splním tú z tohto týždňa, tak získam rovno celý exotický ostrov! Ak hľadáte niečo na odreagovanie určite odporúčam.
Tablet sa stal aj mojim spoločníkom pri cestovaní a tak som stihla pozrieť hneď niekoľko seriálov. Určite ste už počuli o Stranger Things z dielne Netflixu. Som celkom bojko, ale tento príbeh, ktorý sa začal podivným zmiznutím jedného zo štyroch kamarátov, ma fakt chytil a teším sa na druhú sériu.
Tým, že chodím nielen do školy, ale aj do práce tak oblečenie striedam neustále. Nenapadol ma však žiaden kúsok, ktorý by stál za zmienku. Ale aby som nezabudla, musím vám napísať, že spodnú bielizeň Calvin Klein všetci nenosia len kvôli tomu, že je to in. Je to fakt najviac pohodlné spodné prádlo aké som kedy mala. Prisahám na všetko, čo mám. Ak viete niekde o nejakej zľave na ňu, šup sem s linkom!
Nesmiem zabudnúť ani na kozmetiku. Očné tiene Colour Pop síce nie sú až také úžasné ako všetci vravia, ale napriek tomu som si ich veľmi obľúbila. Oči mám s nimi raz dva nalíčené a táto medená farbička ma fakt baví. Viac o nich si môžete prečítať aj v mojej recenzii tu. Už minule som spomínala, že sa snažím rúže striedať a teraz bol na rade môj obľúbený Smart Lipstick od KIKO Milano, o ktorom som písala tu. Pri perách netreba zabúdať ani na hydratáciu a k tomu vám určite skvelo poslúži balzam Reve de Miel od francúzskej značky prírodnej kozmetiky Nuxe.
Vo februári som si kúpila dva kettlebelly a musím povedať, že cvičenie s nimi ma fakt baví. Myslím, že budúci mesiac sa tu už možno objavia aj videá s cvikmi, ktoré ma bavia najviac.
A nakoniec? Moja najobľúbenejšia vôňa od Yankee Candle. Berry Triffle je fakt nádherná vôňa a ak máte radi sviečky a lesné plody, tak nie je o čom. Monika si už zo mňa robí srandu, že som pyroman, lebo som úplne nadšená z pálenia sviečok a kupujem si k nim všetko možné príslušenstvo :D.

Aké sú vaše februárové ľúbeznosti?

19 komentárov:

  1. STRANGER THINGS je skvělý seriál, já ho zhlédla snad během jednoho víkendu, až tak moc mě bavil :D Nedočkavě čekám na druhou sérii!

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ak by som to mala mať aj v PC tak moja prokrastinácia by nepoznala hraníc :D

      Odstrániť
  3. Já v sims už chvíli nejedu, ale ségra to hraje snad každý den :-D o těch kalhotkách jsem slyšela, že jsou super pohodlné. :)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já ten tvůj název článku žeru :) Asi korektor Perfect Stay - Astor, seriál Castle a videa od Boho Beautiful jogy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím někde přivonět k Berry triffle, třeba se mi taky zalíbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tablet bych si také chtěla do budoucna pořídit, je to skvělá věc na cestách, celý notebook bych nikdy s sebou netahala. Simíky jsem hrávala v dobách puberty, nejlepší hra co znám ještě s GTA San Andreas.
    Spodní prádlo Calvin Klein je super, vypadá dobře a je nejvíc pohodlné. Já má tedy jenom spodní kalhotky ale ráda bych si pořídila i jiné kousky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ach, Sims to by som si ako veľmi chcela zahrať :D pamätám si, že som pri tom presedela celé dni po škole keď som bola menšia :)
    teším sa na cviky s kettlebellom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Colourpop jsem si také oblíbila. Mám zatím jen jeden kousek Calvin Klein, ale už nyní s tebou souhlasím.

    Krásný den žen!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Colourpop jsem si také oblíbila. Mám zatím jen jeden kousek Calvin Klein, ale už nyní s tebou souhlasím.

    Krásný den žen!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Simsov milujem!!! Keď vidím všetky tie hry a koľko peňazí v tom je chce sa mi až plakať! Ale tak boli to krásne časi a stále sa k tej hre rada vrátim keď mám čas. A mám otázku. Je stranger things strašidelne? Jediný strašidelný seriál som videla AHS a bolo to neskutočné ako ale bála som sa v noci dosť.

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Smart lipstick od KIKO mám aj ja a chvália mi ho aj chalani :3
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. rúž vyzerá super, dlho som rúže nepoužívala, ale v poslednej dobe sa mi vážne začali páčiť a svoju zatiaľ malú zbierku plánujem rozšíriť.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tiez mam strasne rada kettlebely a aj som rozmyslala, ze si nejaky kupim nadoma. Bavia ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Joooj, Simska je aj moja závislosť:D Tej na mobil veľmi nechápem, ale na počítačovej 3 si úplne idem!:) Od CK mám nohavičky a musím iba súhlasiť, veľmi sú pohodlné!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Stranger Things je rozhdoně jeden z nejlepších seriálů, které jsem za poslední půl rok viděla, i když jsem se dost bála, když jsme se na něj dívali v noci v autě uprostřed pustiny:D

    Doma mám spoustu vosků od YC a je to fakt jedna z věcí, na kterou se těším, že až jednou budeme mít byt a já si budu pálit svíčky a zůtulňovat ho:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks