nedeľa 26. marca 2017

Peeling | Mark

"Volám sa Mark a chcem s Tebou spojiť príjemné s užitočným. Budem Ťa hýčkať, starať sa o Teba a po ťažkom dni pohladím Tvoje telo a dušu. Poď so mnou, užijeme si v sprche krásne chvíle.
mark_face_body_scrub (4)

Kiež by mal každý produkt takýto popis a ja by som nemusela vymýšľať úvody článkov, ktoré mi tak nejdú. Ale späť k téme. Ako vám už určite došlo, dnes bude reč o prírodnom peelingu na pleť a telo značky Mark. Mark má 200 g, stojí od 10€, má praktické, znovu uzatvárateľné balenie s trefnými popiskami a zoženiete ho vo viacerých prevedeniach, napríklad čisto kávového, čokoládového, kokosového, mätového či citrusového.
Ja som od kamošky dostala Marka v kokosovom prevedení, takže si dnes povieme práve o ňom. Obsahuje zrná kávy robusta, hnedý cukor, morskú soľ, mandľový a kokosový olej, vitamín E. Je vhodný aj na citlivú pokožku. Okrem zloženia a úvodného popisu na zadnej strane obalu nájdete aj návod na použitie. Marka treba vmasírovať do vlhkej pokožky tela i tváre. Treba ho nechať pôsobiť 5 minút a následne opláchnuť. Používať sa môže až 3 krát týždenne a skladovať ho treba na suchom a chladnom mieste.
"Kým káva prebúdza zvnútra, ja budem hýčkať Tvoj zovňajšok. Postarám sa, aby bola Tvoja pokožka hebká a jemná a rád sa za Teba pobijem s jej prípadnými nedokonalosťami.
Okolo Marka je povedala by som dosť veľký instagramový ošiaľ, ale čo na Marka hovorím ja? Ako som už spomínala má skvelý obal, nádherne vonia po káve a trochu po kokosovom oleji. Aj keď je suchší, skvelo sa s ním pracuje. Pleť je po jeho použití naozaj hebká a vďaka spomínanému kokosovému oleju aj hydratovaná a preto sa po sprche už nemusíte znovu natierať ďalším produktom. Ak ho mám však porovnať s iným podobným, prírodným peelingom od Soaphorie o ktorom som písala tu, tak ten hydratuje pokožku oveľa viac, balenie je väčšie a stojí menej. Navyše podporíte slovenskú výrobu. (EDIT: tak z komentárov som sa dozvedela, že aj Mark je zo Slovenska :))
mark_face_body_scrub (3)
mark_face_body_scrub (2)
mark_face_body_scrub (1)
Mark určite za vyskúšanie stojí, tá vôňa je neodolateľná, ale na trhu nájdete aj výhodnejšie peelingy, ktoré rovnako dobre, ba aj lepšie poslúžia. Aký je váš obľúbený peeling? Vyskúšali ste už Marka?

6 komentárov:

  1. Tak ako píšeš, je okolo neho veľký boom, hlavne na insta.. ja som sa zatiaľ neodhodlala do neho investovať, pretože si kávový peeling vyrábam doma a som s ním spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ho ještě nezkoušela, ale jako vypadá hodně dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne príde jeho cena moc vysoká, no rada by som ho vyslala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super! MARK je ale vyrabany na SK, skor o Soaphorii pochybujem .... mne MARK vyhovuje :) Skusala som aj Soaphoriu ale bola prilis mastna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páči sa mi tvoja úprimná recenzia :) ja som tento peeling chcela skúsiť, ale priznám sa, že tiež iba kvôli silnej reklame na Insta a na blogoch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ano je to velký boom, ale i přes tu cenu jsem ho zkusila a mě vyhovoval, takže mi to nijak nevadí :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks