nedeľa 19. marca 2017

Shampoo | Sante, Dove

Vlasy mi už pekne od letného zostrihu dorástli. Spravím si copček či boban bez toho, aby mi trčalo milión krátkych vláskov. Momentálne sa mi ich dĺžka aj farba páči, ostrihaním som sa zbavila suchých končekov, ale vlasy sú stále bez objemu, rýchlo sa mastia a ani lupín som sa nezbavila. Preto skúšam šampóny od výmyslu sveta a dnes vám o dvoch z nich napíšem.
shampoo_sante_dove
Prvý je prírodný šampón od značky Sante, ktorú zoženiete napríklad v DMke alebo aj na rôznych eshopoch s prírodnou kozmetikou. Ide o šampón na objem s výťažkami s bio Goji, melóna a aloe vera. Má 200 ml a stojí okolo 4 €, väčšie, pollitrové balenie zoženiete za asi 7,20 €. Šampón nesie hneď niekoľko certifikátov, ako napríklad Certifikát BDIH, Certifikát NaTrue, je tiež vegánsky a vhodný pre celú rodinu.
"Šampón so sviežou ovocnou vôňou obsahuje len tie najjemnejšie rastlinné aktívne látky, ktoré dokonale čistia pokožku hlavy a vlasy. Vzácny extrakt z melónu, BIO goji a šťava z aloe vera navracajú vlasom stratenú vláčnosť, neodolateľný lesk. Vlasy sú po použití ľahko upraviteľné.
Toto menšie balenie je celkom nepraktické, keďže plast je to tvrdší a ku koncu sa šampón už riadne zle vytláčal. Taktiež mi nevyhovovalo dávkovanie cez taký ten vyklápací systém. Preto som radšej celé viečko odšrobovala a tak šampón vytláčala. Má klasickú konzistenciu, stačí ho primerané množstvo, dobre pení a nádherne, sviežo i sladko vonia. Prvý deň po umytí vlasy vyzerajú fajn, pekne ich umyje, objem im však nedodá, vôňu tiež necítim, ale to ja pri väčšine šampónov. Druhý deň sú vlasy mastné a objem už nemajú žiadny. Môžem povedať, že šampón vôbec nie je objemový a ak máte mastné vlasy, tak vám ho vôbec nemôžem odporúčať.

Šampón Dove som si kúpila hlavne kvôli obalu a vôni, pretože suché vlasy naozaj nemám. Povedala som si: nevadí, vyskúšam. Šampón je určený na suché, matné vlasy, ktorým má dodať päťkrát hodvábnejšiu štruktúru. Šampón má 250 ml, zoženiete ho v každej drogérii za necelé 3 €.
Narozdiel od šampónu od Sante mi balením vyhovuje na jednotku a navyše je pekný a štýlový. Šampón má gélovú konzistenciu, mierne žltú farbu a opäť krásnu vôňu. Skvelo pení a stačí ho naozaj troška. Vlasy pekne premyje, uhladí, na dotyk sú veľmi hebké a aj napriek tomu, že nemám vlasy suché, ale mastné, nijak ich nezaťažil a vôbec sa tak rýchlo nezamastili. Viac ako dva dni nemastné síce neostali, ale mne to stačí.

Napriek mojej nespokojnosti na Sante nezanevriem a určite ešte nejaký šampón vyskúšam. Chválu som čítala hlavne na ich pomarančový šampón. Dove možno tiež ešte niekedy vyskúšam. A čo vy? Našli ste šampón, ktorý by vám vyhovoval po všetkých stránkach?

9 komentárov:

  1. Ja mám veľmi suché vlasy, takže ten Dove by sa mi zišiel :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já taky šampony střídám, protože jsem ještě nenašla ten pravý. Ale velmi fajn byl šampon od Pantene z řady Aqua light. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jů, u vás je Sante v DMku? Tady nic :( Používáš jen přírodní šampony? Mým vláskům trvalo skoro rok si zvyknout na to, že se nemusejí mastit, když jsem začala používat jen přírodní vlasovou péči. Dove bych si proto už nikdy nekoupila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je :) vy zase máte iné vecičky tam :P :D. Snažila som sa, ale teraz to už zase striedam :/, ale keď miniem tak si budem kupovať už lrn tie prírodné :)

      Odstrániť
  4. Sante jsem zkoušela jen dekorativku a super :-) A Dove zlatá řada patří k mé velmi oblíbené péči na vlasy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som dekoratívku od nich práve ešte vôbec neskúšala :)

      Odstrániť
  5. Ten od Dove jsem měla a byla jsem s ním víceméně spokojená, ale žádný zázrak to není :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks