utorok, 14. marca 2017

Spring Outfit Inspo

Konečne sa trochu oteplieva a ja konečne zhadzujem zimný kabát a vyťahujem tie tenšie. Dúfam, že o dva týždne už bude stačiť len bombera či koženka. Jednoducho sa už neviem dočkať! Pre inšpiráciu aj pre vás, vám dnes prinášam 5 outfitov, ktoré som zostavila z toho, čo sa mne páči najviac. 
outfit_spring_inspo

Zahrnula som aj pár súčasných trendov, ale v poslednej dobe to nejak nesledujem a hlavne sa mi máloktorý páči. V obchodoch však pokukujem po šiltovke, vzorovanej a vybíjanej koženke, po batôžku a po kúskoch s efektom brúsenej kože. 
Snáď sa vám moje kreácie páčia. Už dlho tu nebol podobný článok, ale posnažím sa to rozbehnúť a o mesiac a pol sa tu dúfajme objavia už aj letnejšie kúsky!
Outfit_spring_inspiration
spring_outfit_inspiration
Outfit_spring_inspi
Inspiration_outfit_spring
Aký trend vás momentálne chytil za srdce? A ktorý z mojich outfitov sa vám páči najviac?

16 komentárov:

  1. Krásna inšpirácia :) Mne sa páčia blúzky s kvetmi a s odhalenými ramenami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) Na odhalené ramená som zabudla!

      Odstrániť
  2. veľmi pekné tipy :) mne sa páči najviac ten s béžovým svetrom, čiernymi riflami a kotníčkami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfity jsou pěkné, nejvíce se mi líbí ten 4. Trendy teď taky moc nesleduji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně se nejvíce líbí ten druhý :) Tu kabelku a svetřík bych brala hnedka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! Ja by som najradšej mala všetko :D

      Odstrániť
  5. Druhý a předposlední se mi líbí :) Je to taková klasika.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažila som sa zostaviť aj také a aj niečím iné outfity :)

      Odstrániť
  6. Tá hnedá kabelka ♥ ja veľmi trendy nesledujem, ale keď sa mi niečo páči, tak sa nebránim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně málo který trend zaujme na první pohled, to až většinou, co si něco vyzkouším... :D Jinak skvělý výběr!:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks