utorok, 4. apríla 2017

February & March | 2017

Posledné dva mesiace boli pomerne náročné a ani tie ďalšie dva nebudú o nič ľahšie. Doteraz to bola len škola a brigáda, škola a brigáda a stále dokola. Odteraz to bude škola, brigáda a školské povinnosti, pretože čas odovzdávania seminárok, ich prezentácii a skúšok sa nezadržateľne blíži. Na jednej strane som tomu rada, lebo budem mať po všetkom skôr ako všetci ostatní a budem si môcť začať užívať leto, na druhej strane nemám ani z jednej seminárky jedinú čiarku. Boh žehnaj maximálnej produktivite pri blížiacom sa termíne odovzdania!
february_march (1)
Február bol naozaj skoro celý o škole a brigáde, kde som sa naučila veľa nového a po prvom mesiaci som začala aj samostatne pracovať. Od februára som sa rýchlo naučila ďalších mnoho nových vecí a ide to skvelo, čas tam rýchlo ubieha a ja som za túto príležitosť neskutočne rada. Kiež by to tak dobre šlo i so školou :D. Ale už som bola aj na konzultácii ohľadom diplomovky! Celkovo sa toho vo februári veľa zaujimavého neudialo.
february_march (2)
february_march (3)
february_march (4)
V marci toho nebolo vlastne o nič viac. Objednala som si však na leto zájazd do Paríža, takže sa veľmo teším! V škole som stihla napísať nejakú tú menšiu seminárku, úspešne som tiež zvládla aj dve priebežné skúšky a v práci sme okrem iného oslávili aj deň žien či ozdobili vajíčka. Ako sa vám páčia tie moje? Posledný marcový víkend som navštívila Moničku, takže v New in článku čakajte aj darčeky od nej! :)

Aké boli vaše posledné mesiace?

6 komentárov:

  1. Haha, ano ja som bola na tom dosť podobne, s tým rozdielom, že sa mi ku škole a brigáde pridali ešte aj celkom závažnejšie zdravotné problémy, taakže o zábavu bolo postarané! :D a vajíčka sa ti naozaj podarili :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vajíčka vypadají skvěle! A zájezd do Paříže? Zavidím! :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Paříži je nádherně, byla jsem tam už několikrát. Jinak vajíčka jsou moc hezky ozdobené. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už si stihla ozdobiť vajíčka??? Wau, to je rýchlosť. Môj február si poriadne už ani nepamätám ak mám byť úprimná. A marec bol u mňa plny tanca, začala sme chodiť do posilky ale zároveň to bol mesiac jarnej depresie čiže nálada bola veľmi kolísavá

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné fotky a práve si mi pripomenula moje zatiaľ neexistujúce seminárky! :D držím palce :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já tedy naopak měla v posledních měsících pořádný hukot, neustále mi někdo do života přicházel a odcházel a já furt běhala od ničeho k ničemu, nedokázala jsem se na nic soustředit, až teď v březnu přišlo jakési uvědomění a já se snažím se zase postupně dát nějak dohromady, k čemuž mi nejvíc pomáhají koníčky, kterým se teď snažím věnovat co nejvíc času :). Jen si říkám, že by bylo fajn, kdyby člověk nepotřeboval spát :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks