piatok 7. apríla 2017

Make Up Removers | Sante, Alverde, Yves Rocher

Každú z nás asi baví makeup, ale dôležité je aj jeho dôkladné odstránenie na konci každého dňa. Čistenie pleti začína práve s  odličovačmi a ja vám dnes napíšem rovno o troch, ktoré som za posledné mesiace používala!
eye_makeup_remover_alverde_sante_yvesrocher
Odličovač makeupu očí značky Sante s výťažkom z bio granátového jablka, s bio mandlovým a jojobovým olejom by mal šetrne odstraňovať vodeodolný makeup z očných partií bez akéhokoľvek podráždenia. Má 100 ml, stojí okolo 3 € a rovnako ako ich šampón, o ktorom som písala tu, nesie Certifikát BDIH, Certifikát NaTrue a je tiež vegánsky. Odličovač Santé je veľmi olejový a hustý, a teda oči sa s ním dosť ťažko odličujú. Ani pri drhnutí a dvoch tampónikoch nie je všetko líčenie stále dole. Zvykla som si teda tampónik trochu navlhčiť vodou či pleťovkou. S takýmto zriedením sa s ním pracuje oveľa lepšie, rýchlejšie a efektívnejšie. Neviem či však práve túžim po odličovači, ktorému musím ešte takto pomáhať. Inak oči či očné okolie neštípe, nedráždi, ale pri používaní s potrebou takého "drhnutia", by to pri pravidelnom používaní asi nebolo boh vie čo.

Dvojfázový odličovač Alverde som si kúpila sama a ešte som ho aj našla v DMboxe, ktorý som otvárala tu. Tento odličovač je narozdiel od ostatných dvoch určený aj na celú tvár. Pleť by mal jemne vyčistiť vďaka viacerým aktívnym látkam a olejom. Obsahuje napríklad aloe vera, mandlový a avokádový extrakt, jojobový olej. Je tiež vhodný na citlivú pleť. Má 100 ml, stojí okolo 2 € a tiež nesie Certifikát NaTrue a je vegánsky. Zvykla som si ho používať opäť len na oči, pričom mi v porovnaní s prvým príde zase moc riedky. Zo začiatku ma v očiach aj štípal, ale prišla som na to, že to je tým, že sa mi vďaka jeho konzistencií podarilo vyprdnúť na tampónik príliš veľa produktu. Ale ak máte citlivé oči, tak by som to neriskovala. Líčenie očí opäť neodlíči úplne perfektne a celkovo mi nesadol.

O expresnom dvojfázovom odličovači na oči s nevädzou od Yves Rocher som písala už tu. Zmenil sa však obal, pribudlo väčšie prevedenie a keďže je to jeden z mojich najobľúbenejších odličovačov, bola som zvedavá či sa nezmenilo aj niečo iné. Tak ak ste tiež zvedavé, porovnala som zloženie a je také isté. Narozdiel od prvých dvoch nenesie žiaden certifikát prírodnej koezmtiky. Táto značka sa len tak prezentuje. Napriek tomu som stále neobjavila odličovač, ktorý by mi viac vyhovoval. Jednoducho má skvelú konzistenciu, niečo medzi prvými dvoma. Oči rýchlo odlíči, netreba ich drhnúť päť minút a aj tak sú dobre odlíčené. Ja ho naozaj odporúčam, aj keď má mnoho odporcov.

Vyskúšali ste už niektorý z týchto odličovačov? Aký je váš obľúbený a nedáte naň dopustiť?

8 komentárov:

  1. Nemám zkušenost s žádným. Odličovací vody jsem nikdy nepoužívala ráda. Teď se odličuji pouze kokosovým olejem. Přijde mi, že odlíčí nejlépe. Občas si dám peeling právě od Yves Rocher z řady Hydra Vegetal.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani jeden jsem teda nezkoušela :) Já se odličuji mlékem od Avené, někdy kokosovým/olivovým olejem. Fajn byla i mecerálka od Garnier.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jeden odličovač jsem nevyzkoušela. Na odlíčení používám většinou micelární vodu od YR. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vůbec jsem tyto odličovače nezkoušela, ale po tom od Yves Rocher pokukuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A já zrovna dnes spotřebovala právě ten Yves Rocher a říkám si, že nikdy víc...:D Zrovna u něj mi přijde, že odlíčení trvá neskutečně dlouho. Asi nejvíc jsem si oblíbila odličovače Ziaja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja konkrétne odličovače nepoužívam. Makeup dávam dolu buď micelárkou alebo namokro gélom :) A najradšej mám modrú radu Bioderma.
    more than fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já mám zkušenosti s odličovací vodou od Yves, ale s růžovou na citlivou pleť :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Z těchto odličovačů jsem nevyzkoušela žádný, ale mými oblíbenci jsou micelárky od Garnieru! <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks