sobota 15. apríla 2017

Wishlist | Primark

Keď čítate tento článok, tak ja už som asi na mieste činu. V Primarku vo Viedni. Tento obchod je populárny hlavne v Británii a Nemecku a ja sa vôbec nečudujem. Nájdete tam kopu super vecí za niekedy smiešny peniaz. Vybrala som sa tam teda znova. Samozrejme zvedavosť mi nedala a ešte predtým som si prešla ich momentálnu ponuku na nete. A hopa, rovno som vám vytvorila koláž toho, čo sa mi zapáčilo najviac.
priamark_wishlist
Čo sa v Primarku oplatí najviac? Basic kúsky ako jednofarebné tielka a tričká, ale aj trendy kúsky na jednu sezónu, pretože o rok už nebudú in. Napríklad tam určo zoženiete opasok s masívnou ozbodnou sponou, ktorý momentálne tak frčí a ktorý v Zare či na Asose stojí 40 e. O setoch s chokermi za 3€ sa mi po dnešku bude tiež asi pekne snívať.
Ďalšia bižutéria ako prstienky, retiazky, náramky a doplnky do vlasov, tiež nie je na zahodenie, ale nepreháňajte to. Je tam toho milión, pri vyberaní stratíte kopu času a nakoniec z toho budete nosiť jednu vec. Teda ak ste ako ja! :D So slnečnými okuliarmi to mám však inak a nosím každé jedny, čo som si tam kedy kúpila. Sú pevné, žiadne sa mi ešte nezlomili a majú neskutočný výber za 2 až 3 eurá.
Kabelky, taštičky aj tie kozmetické tam majú najviac roztomilé. Myslím, že aj čo to vydržia a zatiaľ mi každá slúži veľmi dobre. Navyše vôbec nevyzerajú lacno aj keď také boli. Určite si plánujem kúpiť nejakú strednú kabelku do práce. Malých mám dosť a veľké mi netreba. A ešte plátenné na nákupy! Tie majú najlepšie potlače.
Keď už sme pri potlačiach tak v Primarku zoženiete ten najlacnejší merch. Tričká, mikiny, ponožky, pyžamá kapiel/filmov/seriálov. Keby ste tak videli moju Harry Potter, GoT a Avengers zbierku. A stále nemám dosť!
Oblečenie na doma, pyžamá, ponožky a spodné prádlo sa tam tiež veľmi oplatia. Milujem moje pyžamo z chlapčenského oddelenia za 3 libry. Jednoduché podprsenky majú tiež veľmi lacné a naozaj sedia a skvelo sa nosia.
Fakt skvelý výber majú aj čo sa týka sukní, blúzok a svetríkov. Rôzne farby, strihy a štýly. Každá si vie vybrať.
A keďže ma konečne neobmedzuje váhový limit kufra, tak si kúpim aj niečo na zútulnenie izby. Sviečky, svetielka a iné serepetičky, ktoré vám jednoducho urobia radosť vždy keď vôjdete. 
bags_eyeglasses_primark
Ale čo sa mi tam nepáči a ani som si odtiaľ ešte nekúpila? Topánky! Nevyzerajú veľmi kvalitne, majú divné tvary a pôsobia lacno. Ďalej sa mi nepáčia ich bundy. Opäť častokrát vyzerajú lacno a divne. A keď nie, tak už aj tam stoja majland.
Primark_fan
Primark_basics
Sama som zvedavá čo kúpim a koľko miniem. Snáď to nebude také strašné a budem to mať vôbec doma kam uložiť. Prajete si potom vidieť, čo som si kúpila? Aké sú vaše skúsenosti s Primarkom? 

14 komentárov:

  1. No já primark mám velice rada. Popravdě mám z gama o boty a za me i když jsou levné, tak me teda vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz keď som pozerala, tak sa mi tam aj zápačili nejaké, ale nie až tak, aby som si ich kúpila :)

      Odstrániť
  2. Jáj sem teda ještě v Primarku nebyla, ale tuším, že by moje peněženka plakala :D Nabrala bych hlavně basic kousky a bižu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Primarku jsem nepropadla, ale ta krajkovaná podprsenka je boží o.O

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úžasná, ale vôbec som ju tam nevidela. Iba podobnú, ktorá nebola z dobrého materiálu :/

      Odstrániť
  4. Primark doporučuji na takové věci jako spodní prádlo, ponožky, různé serepetičky, bižuterie, trička, různé basic oblečení ale jak píšeš, boty, celkově i kalhoty, některé bundy, kabáty nejsou moc kvalitní a je potřeba se hodně na věci koukat, aby jsi nekoupila něco co ti potom nebude sedět protože je to blbě šité. Celkem se mi líbí zde kabelky, peněženky. Mám odsud pár kabelek a velká spokojenost, spousta kamarádek mi je vždy pochválilo a kvalitou nejsou špatné.
    Co se týká cen, jsou nízké ale bacha, člověka to svádí naházet do tašky hrozně moc věcí a u pokladny se pak jen diví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, treba poriadne pozerať, ale dá sa tam super nakúpiť, napríklad svetríky a púlovre majú niekedy mega jemný materiál :)
      A aj s tými cenami súhlasím :).

      Odstrániť
  5. V Primarku jsem byla dvakrát a jela bych hned, líbí se mi tam nejvíce bižuterie, prádlo, kabelky a boty a když jsou slevy, je super to pořádně projít, poté člověk najde kousky třeba i za dvě eura.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve teraz som tam kúpila skvelý svetrík len za tri eurá :).

      Odstrániť
  6. to je pravda, že niektoré veci tam pôsobia tak lacno..ja som si tam napríklad nevedela vybrať,ale to možno aj preto, že už nemám taký nízky vek :D
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže som sa odtiaľ už vrátila, tak teraz som už aj ja bola viac vyberavá a kúpila som len pár kúskov. A možno to bolo aj preto, že v Británii je Primark jednoducho lepší ako vo Viedni :).

      Odstrániť
  7. Blbé je, že spousta těch věcí brzy skončí v koši nebo se znelíbí...snad jen ty džínové věci asi vydrží, ale mají takové divné, nepohodlné střihy. Já mám raději věci, které, když už mě nebaví, ještě někdo bude chtít alespoň zadarmo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som snáď nikdy oblečenie nevyhodila do koša, takže s týmto ja problém nemám. A niektoré kúsky z Primarku mám už skoro dva roky a sú stále super, niektoré ako nové aj pri pravidelnom nosení. Treba dobre vyberať :).

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks