pondelok, 8. mája 2017

Môj Apríl

Dnešný článok z mojich posledných dní bude pre vás snáď záživnejší ako tie ostatné, pridala som totižto fotky z výletu do Viedne, ktorý som absolvovala hlavne kvôli nákupom, ale prešli sme sa samozrejme aj po meste. Tak nech sa páči!
prvá
Môj apríl sa začal písaním seminárky a rodinnou oslavou, kde som sa ako vždy samozrejme prejedla ako také malé prasiatko. V týždni nasledovali školské a pracovné povinnosti. Počasie bolo kadejaké, ale aj tak som si párkrát vyrazila von či na prechádzku. Druhý aprílový týždeň ma v škole dokonca čakal prvý predtermín, ale skvelo som ho zvládla a môžem si vydýchnuť, že už aspoň jednu skúšku mám za sebou. 
druhá
Cez Veľkonočné prázdniny som skoro nič produktívne nespravila. Som však rada, že som sa po niekoľkých rokoch mohla pozrieť opäť do Viedne. Čo som si kúpila si môžete pozrieť v tomto poste. A áno pálila som zimnú sviečku :D. Potom som sa už len učila, písala seminárky a chodila do práce.
IMG_6584
IMG_6586
IMG_6588
IMG_6595
IMG_6597
IMG_6599
IMG_6625
IMG_6628
IMG_6629
tretia
Ovocie mi v poslednej dobe vôbec nešmakuje a tak sa snažím si aspoň raz za čas urobiť smoothie, kde zmiešam všetko možné dohromady. Druhá fotka je z prechádzky, kedy bolo úplne všetko zaplavené. No a nakoniec som sa posledný víkend zúčastnila prvého ročníka Gluten Free Expo, kde som aj minula pekný balík peňazí, ale určite vám o niektorých produktoch, ktoré sa mi zapáčili, napíšem vo favoritoch na konci mesiaca. A brownie nižšie bolo najlepšie aké som kedy jedla! 
štvrtá
Aký bol váš apríl? 

9 komentárov:

  1. Pěkné fotky :) Ve Vídní jsem byla v prosinci, ale ráda bych se tam podívala i teď na jaře :)

    14. 5. 2017 | Den matek

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) mně přijde, že duben utekl jako lusknutím prstu :D ani mi nepřijde, že nějakej byl :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yankee Candle miluju :) máš to tu moc hezký, jen mi moc nenajíždějí fotky kvůli internetu co máme :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky z Viedne sú krásne a pri pohľade na smoothie som si musela hneď ísť jedno spraviť :) tieto zhrnutia ma veľmi bavia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky :) Mě na dubnu mrzí jen to počasí, mohlo už být krásně a ono nic :( Snad se brzy vyčasí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny článok! A tie krásne fotky...! :O

    annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks