pondelok, 1. mája 2017

Unboxing | U-BOX

To, že milujem prekvapenia už asi viete. Rovnako aj to, že milujem unboxingy a najviac tie, kde naozaj netuším čo je obsahom balíčka. A preto som neváhala, keď ma oslovili s ponukou vyskúšať U- BOX. A dnes je tu! Otváračka toho aprílového. 
ubox
Ak ešte nepoznáte, U-BOX je slovenská krabička krásy, v ktorej okrem kozmetiky nájdete aj iné drobnosti, ktoré jednoducho potešia každú ženu či dievča. Ich stránku nájdete tu a ak vás box zaujme, môžete si rovno objednať ten májový. Vychádza každý mesiac a jeho cena je 11,99 €.
Box prišiel poštou veľmi rýchlo a bezproblémovo. Po otvorení igelitového vrecka sa vám v rukách objaví už samotný box, na ktorého viečku nájdete popis produktov, ktoré sa v ňom nachádzajú. Ja som sa však k produktom nedostala hneď, keďže jedným z produktov aprílovej edície bolo aj plátené vrecko s motívom Paríža. Najväčšia roztomilosť a už si viem predstaviť outfit s ním a mojimi hnedými oxfordkami. Parížanky sa môžu schovať, čo vám poviem. Druhým produktom bola malá fľaštička na láskyplné odkazy.
A už som sa konečne dostala ku kozmetike. Ako prvý som z batôžku vytiahla sprchový gél značky Camay s hroznovou vôňou. Klasika, ktorá neurazí a ja mám navyše hrozno veľmi rada. Tento vôňou pripomína tie klasické, avoňácke sprcháče. Takže ak vám vyhovovali tie, tento bude tiež. Od rovnakej značky som v boxe tiež našla Antiperspirant v spreji. Krásne vonia, ale na celý deň v práci mi nestačil.
Ďalej som v balíčku našla zubnú pastu Odol-med 3, ktorá by mala byť s bieliacim účinkom. Ide o takú z tých, ktoré majú v sebe určité čiastočky, ktoré odrážajú svetlo a zuby tak vyzerajú belšie. A u tejto to naozaj funguje, po umytí sa mi moje zuby naozaj zdajú belšie.
Medzi poslednými som z balíka vytiahla čajovú vôňu do šatníka, dve gumičky, očný tieň a nadlak s matným efektom. Ten nebudem ani otvárať, keďže jeden už mám a skoro vôbec ho nepoužívam. Očný tieň Mineral Pure značky Revers som v balíčku našla v odtieni 50 a má 2,5 g. Okrem krásneho reliéfu je hrozný. Málo pigmentovaný, na oku ho ani nevidno a tak je aj výdrž v podstate nulová. So štetcom je to už úplne márne a len zbytočne práši.
ubox
ubox
ubox
ubox
ubox
ubox
ubox
ubox
ubox
Z boxu mám zmiešané pocity. Oceňujem, že je ako jediný na Slovensku vydávaný pravidelne a to za dosť prijateľnú cenu. Prvé produkty z tohto konkrétneho boxu sa mi ako tak páčili, posledné málo využijem a tieň je bohužiaľ úplne na prd. Ako sa páči box vám? Už ste si ho objednali? 

7 komentárov:

  1. no neviem, zatiaľ ma nezaujalo od nich ani jediné vydanie a popravde by som bola sklamaná, keby dám zaň tie peniaze :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si objednala jedno z prvých vydaní, kde lákali na produkt značky MAC. Bola to ceruzka na oči, bola krásna zelená, ale... Balenie bolo nekvalitne, "rozhegané", nápisy nekvalitné. Samotná ceruzka bola nenormálne tvrdá a nedalo sa ňou nalíčiť. Navyše, MAC predáva svoje ceruzky ešte balené v krabičkách. Ja som presvedčená, že išlo o fake ceruzky a odvtedy u mňa box skončil...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tady mě opravdu nic nezaujalo, škoda, ze začátku byl super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nikdy jsem žádný box neměla.:)
    Líbí se mi ten pytlík z něj, je úplně boží.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ubox neznám, půjdu prozkoumat, co to vlastně je. Asi bych byla nadšená jen z toho plátěného batůžku, i když nevím. U těchto balíčků s překvapením vždycky hrozně záleží, jakou mám náladu. Pak se totiž raduju i z obyčejného kamínku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si ze začátku objednala 2x tento boxík a byla jsem spokojená. Tento mě vůbec nezaujal.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento box ma až tak nezaujal, no kúpila som ho kámoške a jej sa páčil. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks