piatok, 9. júna 2017

Havlíkova Apotéka | Krásna slečna, Ranná čistiaca maska

Ahoj! Ubehol už rok odkedy som si tieto produkty zakúpila na veľtrhu Beauty Forum. Neverím, ale je to tak! Jednoducho sa mi vždy priplietli do cesty nejaké iné produkty, ktoré som pri používaní uprednostnila. Dnes, už asi tri mesiace od ich otvorenia vám chcem o nich, po dostatočnom otestovaní, čo to napísať. Obe používam každé ráno a tak začnem prvým krokom.
IMG_1709
Tým je BIO Ranní maska čistící (3-minutová). Túto masku je najlepšie naniesť hneď ráno, počkať tri minútky a zmyť. V stánočku Havlíkovej prírodnej apotéky mi slečny totiž vysvetlili, že počas noci naše telo prostredníctvom pokožky vylučuje mnoho látok, ktoré nepotrebuje a je teda potrebné pleť ráno poriadne vyčistiť, avšak bez toho, aby ju to vysušilo či podráždilo. Preto je maska konzistenciou veľmi podobná krému. Výrobca sľubuje dokonalé očistenie, výživu a hydratáciu. A prečo práve tri minúty? Prvá minúta odstraňuje výpotok, ktorý naše telo vylúčilo v noci z pleti, druhá minúta hydratuje a vyživuje a tá posledná, tretia minúta uzatvára póry. Masku si môžete zaobstarať v troch veľkostiach (30 ml, 50 ml a 150 ml) a jej cena sa v závislosti od veľkosti balenia pohybuje od 8,20 do 34,60 €, čo naozaj nie je málo, ale maska mi vydržala pomerne dlho.
Najlepšie na tejto maske je, že na ňu nikdy ráno nezabudnem a nanesiem si ju hneď po zobudení. Má naozaj jemnú, krémovú konzistenciu a nanáša sa veľmi rýchlo. Potom ju zmyjem buď v sprche alebo po umytí zubov. Ide ľahko dolu a pleť sa mi zdá naozaj čistejšia a svieža. Aj keby mi s aknóznou pleťou nejak výraznejšie nepomáhala, naučila ma si aspoň poriadne ráno pleť vyčistiť a preto sa mi táto maska veľmi páči a určite si ju niekedy znovu kúpim.

Krásna slečna je krém ľahkej konzistencie určený pre problematickú pleť. Krém je overený viacerými klinickými štúdiami, ktoré potvrdili, že vďaka zmesy zložiek extraktu podzemku kosatca florentského, zinočnatej soli a vitamínu A pôsobí na pleť protizápalovo, redukuje rozšírené póry, nadmernú tvorbu mazu a lesk pokožky už po 28 dňoch používania.
"Zaujímavosť: názov krému pochádza z konca 19. storočia a pôvodne bol určený pre krásnu slečnu - barónku Emiliu Von Kneifel. V zápisníku bolo napísané: krásna slečna s nedokonalosťou v spodnej časti pleti, použiť 2x denne na zapálené líca, koncom marca zlepšenie. 
Krém sa dá zakúpiť v dvoch veľkostiach a to: 30 ml za 10,90 € a 50 ml za 16,20 €. Krém má opäť veľmi jemnú konzistenciu, ľahko sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Musím povedať, že na to aký je ľahučký, veľmi dobre hydratuje a šupinky okolo nosa či na čele sú u mňa už minulosťou.

Keďže Havlíkova apotéka pri problematickej pleti odporúča používať tieto produkty spolu, zhodnotím ich aj spolu. Na začiatku som si to neuvedomila, ale keď sa na to pozerám spätne, musím povedať, že tieto dva produkty mi pomohli. Zo začiatku sa mi hlavne zlepšila krupička na čele, a ja som ho aspoň pár týždňov mala naozaj vyhladené. Keďže som sa s tým každému chválila, vrátilo sa mi to a stav mojej pleti sa rapídne zhoršil hlavne v oblasti brady a líc, ktoré som aj počas puberty mala vždy čisté. Myslím, že to je aj tým, že tieto produkty vytiahli všetku neplechu, čo som aj hlbšie v pleti mala. Trvalo to snáď aj viac ako mesiac. S prichádzajúcim letom sa to však zlepšilo a mne už na lícach po hrozných, zapálených vyrážkach ostali len fliačiky (niekomu možno vadia aj tie, ale ja som si za tých viac ako 10 rokov zvykla, že moja pleť nie je ako pleť bábiky). Teraz sa mi na pleti vyhodia nejaké tie vyrážky a ani čelo nemám také hladké ako na začiatku, ale myslím že to závisí aj od môjho žalostného stravovania. Určite si tieto produkty ešte niekedy kúpim. A samozrejme ma lákajú aj iné od tejto značky. 
IMG_1716

IMG_1715

IMG_1710
Poznáte túto značku? Vyskúšali ste už od nich niečo?

4 komentáre:

  1. Masku mám doma, no ešte som ju neskúšala, uvidíme, aká bude. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatiaľ nemám skúsenosť, ale 3 minútovú masku už dlhšie plánujem vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá maska musí byť skvelá! :) Rozhodne ju chcem vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tomhle jsem neslyšela! Ale vypadá to moc dobře !! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks