sobota, 24. júna 2017

Summer Outfit Inspo

Krásnu sobotu prajem! Dnes som si pre vás pripravila outfitovú inšpiráciu a tak dúfam, že sa vám vybrané kúsky budú páčiť rovnako ako mne.
summer_outfit_inspo1

Leto je už aj oficiálne tu a ja sa z toho neskutočne teším a jednou z vecí, z ktorých sa môžem vytiešať najviac je fakt, že už si nemusím obliecť milión vrstiev, aby som vonku nezamrzla. V poslednej dobe ma však bavia aj nohavice a tak som si pripravila aj zo dva také outfity. Všetky sú väčšinou v svetlých, pastelových farbách a v bielej. Takéto kombinácie sa mi páčia najviac a najradšej by som mala doma všetky tieto kúsky. Čo poviete, brali by ste aj vy? Ktorá kombinácia sa vám páči najviac?
summer_outfit_inspo2
summer_outfit_inspo3
summer_outfit_inspo4
summer_outfit_inspo5

6 komentárov:

  1. Mně se líbí všechny kombinace, jak barevně tak složením, ale jak se znám moc by mě to neslušelo... :(

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi všechny kombinace kromě druhé a to proto že ty široké nohavice prostě nemusím. Moc se mi líbí ta proužkatá sukně s růžovým baťůžkem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi všechny kombinace co jsi vytvořila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naozaj podarené kombinácie, brala by som snáď všetky z nich :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa páčia viac tie sukňové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks