pondelok, 17. júla 2017

Balm Balm | Face Balm

Balm Balm je britská značka prírodnej kozmetiky. Značka je založená na jednoduchosti, no zároveň výraznom efekte. Je 100% organická, certifikovaná významnou Soil Association britskou organizáciou. V ponuke nájdete rôzne balzamy, séra, masky či produkty na pery. Toto všetko zoženiete na mojom obľúbenom eshope LoveLula, kde som si aj ja vybrala dva produkty. A dnes vám napíšem o prvom z nich. 
IMG_6517
Vybrala som si tea tree Face Balm, ktorý používam ako nočný pleťový krém. V poznámočke pod názvom však vidíte "and more", čo značí, že tento balzam sa môže používať aj ako krém na krk, pery, ruky, lakte či nohy. Balzam je 100% organický a prírodný. Obsahuje napríklad olej zo slnečnicových semienok, bambucké maslo, jojobový olej a hlavne tea tree esenciálny olej a teda je skvelý hlavne na problematickú pleť ako mám aj ja. Oficiálne je však určený pre všetky typy pleti. Nájdete ho tu, za skoro 9 libier alebo tiež na niektorých slovenských eshopoch.
Balzam má 30 ml a balenie mi príde úplne miniatúrne. Klasický plastový obal ničím nenadchol, ale ani nesklamal. Ako som písala, balzam používam večer ako krém na tvár. A to rovno z dvoch dôvodov. Rýchlo ubúda a je strašne mastný a ja sa jednoducho nechcem lesknúť a lepiť celý deň. Ako sa dalo čakať, balzam je veľmi hustý a mastný. Hutný je až tak, že sa neskutočne zle rozotiera a keďže chcem aby som ho mala po celej pleti, tak miniem oveľa väčšie množstvo ako je veľkosť hrášku. A teda ako som písala, strašne rýchlo ubúda, čo je pri jeho cene fakt na prd. Navyše sa dosť zle vstrebáva, povedala, by som, že skoro vôbec a preto ho ani nemôžem používať na deň. Hydratuje dobre, ale žiaľ ten pocit, ktorý zanecháva nie je nič pre mňa. Verím však, že si tento balzam vďaka svojej hutnosti našiel veľa priaznivcov.
IMG_6519
IMG_6520
Ako vidíte, balzam Balm Balm, mi vôbec nesadol, ale táto značka má mnoho iných zaujímavých produktov, ktoré by som rada vyskúšala. Už teraz pracujem na ďalšej recenzii. Aké sú vaše skúsenosti?

7 komentárov:

  1. Značku jsem myslím už někde viděla, ale asi jsem od nich nic nezkoušela. Tak jsem zvědavá na tu další recenzi. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá si myslím, že bude pozitívnejšia! :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja som vždy strašne rada, keď niekomu ukážem niečo nové :)!

      Odstrániť
  3. Taky tuto značku nepoznám a těžko říct, zda by mi vyhovoval. Těším se na další recenzi. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já od této značky vyzkoušela kokosový odličovač a kadidlový čistící balzám. nebyly to zrovna produkty, které bych si musela koupit hned znova, ale byly určitě zajímavé a za tu zkušenost jsem byla ráda. Byly hodně odlišné od přípravků jiných značek, takže jsem měla aspoň další zkušenost s novou značkou :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte som o tejto značke nepočula, ale je škoda že ti vôbec nesadol. Vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks