sobota, 8. júla 2017

Priody | Micelárna voda

Alebo jej dlhý názov - Multiaktívna antioxidačná micelárna voda s kyselinou hyalurónovou, rastlinnými a ovocnými exktraktmi je druhý produkt, ktorý som mala možnosť vyskúšať od značky Priody. Prvú recenziu na kávový pleťový peeling si môžete prečítať tu. A teraz už k tejto pleťovej vode.
priody_micelarwater
Micelárna voda od Priody obsahuje mnoho pre pleť prospešných látok, ako kyselinu hyalurónovú, aloe vera či výťažky z čučoriedok, javora, pomarančovej a citrónovej kôry a brusníc. Podľa výrobcu by mala byť skvelým podkladom pre použitie ďalších pleťových produktov ako sú krémy, séra a gély. Je vhodná ako pre citlivú, tak i problematickú pleť a mala by dobre slúžiť aj ako odličovač. Okrem toho radí výrobca medzi účinky tiež redukciu jemných, mimických vrások očného okolia, spevnenie očných viečok, zjednotenie tónu pleti v okolí očí, hydratáciu a výrazné vyživenie pleti. Micelárna voda má 250 ml, balenie z tvrdého plastu a s elegantným zatváraním a zoženiete ju na eshope Priody tu alebo v niektorých obchodíkoch s prírodnou kozmetikou. Na stránke tiež nájdete bližší popis jednotlivých zložiek micelárnej vody.
Čo sa mi páči najviac? Obal a design! Elegantná fľaštička pripomínajúca skôr nejaký luxusný olej ako pleťovú vodu. Za mňa určite palec hore. Ako druhá príde na rad vôňa a nemôžem si pomôcť príde mi strašne divná a nie prírodná. Pripomína mi staré mamine očné tiene, s ktorými som sa hrala ako malá.  Na pleti nie je našťastie cítiť. Konzistenciou je voda dosť hustá (skoro ako olej, ale nie je nijak mastná) a pri väčšom množstve sa ani nevstrebe do tampónika. Na pleti je príjemná, dobre sa s ňou odstraňujú aj zvyšky líčenia, ale necítim po nej takú tú sviežu, čistú pleť. A teda aj keď sa nemusí zmývať, ja si ešte tvár umyjem a ešte pred krémom vyčistím ružovou vodou.
priody_micelarwater
priody_micelarwater
Táto micelárka mi proste nepríde ničím výnimočná, ale na značku Priody určite nezanevriem, keďže už spomínaný pleťový peeling je fakt skvelý! Vyskúšali ste už niečo od tejto značky?

9 komentárov:

  1. Mě se líbí svoji konzistencí ale nevím asi to není tak nutná věc pro mě abych za to dala 500 kč

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako značka to není uplně špatná, ale ta cena je šílená.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavý produkt, ten design je vážně krásný! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Design je opravdu moc pěkný. Taky jsem měla možnost vyzkoušet ten pleťový peeling a byla jsem spokojená. S micelární vodou nemám zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. o značke som ešte ani nepočula, ale obal vyzerá ozaj pekne ;) ako si spomenula staré mamine očné tiene, hneď som si aj ja predstavila ten prapodivný smrádek, fuj :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks