pondelok 31. júla 2017

Spotrebovanci

Mám pocit, že tieto produkty som spotrebovala už pred sto rokmi, ale až teraz som sa dostala k tomuto článku. Preto sa nečudujte, že tu nájdete aj také, o ktorých som písala recenziu snáď ešte minulý rok :D. 
spotrebované_april_may_june
1. Produkty značky Farmona z rady Tutti Frutti (recenzia tu) som dostala od Moniky a robili mi spoločnosť na intráku ešte počas semestra. Prenádherne, ovocne voňali, cena primeraná, ale neboli ničím výnimočné tak, aby som si ich musela objednávať. Nevylučujem však, že pri nejakom nákupe, by som ich do košíka nehodila, pretože majú mega veľký výber rôznych ovocných kombinácii. A ja ovocné vône jednoducho milujem.
2. Dekoratívka sa tu objavuje veľmi málo, pretože sa ťažšie spotrebúva a ja som také trdlo, že aj keď už viem, že je po dátume spotreby a nepoužívam ju, stále ju nechávam medzi ostatnými produktmi. Bol však čas urobiť čistku a tak do koša letela aj Prime and Fine báza pod očné tiene značky Catrice. Veľa ľudí ju ospevuje, pre mňa je to len ďalšia z mnohých, ktoré na mojich viečkach prosto nefungujú aspoň pol dňa. Recenziu nájdete tu, ja si ju už nekúpim.
3. Nejaké telové maslo značky The Body Shop som chcela vyskúšať už veľmi dlho. Toto s vôňou zamrznutých brusníc bolo skvelé. Veľmi dobre hydratovalo a ešte lepšie voňalo. Avšak cena mi príde prehnaná a radšej investujem do nejakého prírodného telového mlieka.
4. Šampón značky Dove na suché vlasy som si kúpila hlavne kvôli vôni. Ale vôbec nesklamal ani v iných veciach. Vlasy pekne umyl až vržďali medzi prstami. Písala som o ňom tu a určite si ho niekedy kúpim znovu.
5. Keď som prvýkrát uvidela kartáčik riasenky Big & Beautiful BFLY Butterfly Look od Astoru, pomyslela som si, že nebudeme kamarátky. A ak si pamätáte na recenziu, tak viete, že som sa až tak nemýlila. Riasenka spĺňa čo sľubuje, riasy predĺži a vytočí, avšak ako som si myslela, niekedy ich aj poriadne zlepí. Ja som to riešila tak, že som použila ešte inú riasenku na prečesanie a oddelenie. A tiež sa mi často otlačila na viečka, takže znovu nekúpim.
6. Šampón značky Santé s melónovou vôňou a s výťažkami z Goji patrí opäť k produktom, ktoré skvelo voňajú. Vlasy síce pekne umyl, ale už na druhý deň boli mastné a to sa mi teda vôbec nepáčilo. Nejaký tip na fakt dobrý prírodný šampón na mastné vlasy?
7. Ďalší prírodný produkt, no tentokrát úplne skvelý. O výživnom balzame na pery Reve de Miel francúzskej prírodnej značky Nuxe si môžete prečítať celú recenziu tu. Je síce trochu drahší, ale pri svojom objeme naozaj dlho vydrží. Pery hydratuje úplne božsky a rovnako aj vonia. Ešte aj balenie je ňuňu.
8. O očnom kréme značky Rugard som písala tu. Pri pravidelnom používaní bolo očné okolie pekne hydratované a rozjasnené. Krém bol naozaj fajn, ale rada by som konečne vyskúšala ospevovaný očný krém od Dulcie, po ktorom pokukujem hádam aj dva roky!
9. Posledným pánom na holenie je dvojfázový odličovač značky Alverde, písala som o ňom tu. V recenzii som bola ešte celkom mierna, ale teraz už môžem povedať, že bol na prd a znovu si ho už fakt nekúpim. Niet viac čo dodať.

Vyskúšali ste už niečo z týchto produktov? 

8 komentárov:

  1. Od The body shop bych taky velmi ráda něco vyzkoušela, tak snad se mi to někdy podaří.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite! :) Všetko musí úžasne voňať, len tie ceny už nie sú také priaznivé :/

      Odstrániť
  2. Nic jsem nezkoušela. Dove šampon jsem měla a byl v celku fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala po dlhšej dobe šampón od Dove, takže som bola milo prekvapená :)

      Odstrániť
  3. Od značky Farmona mám jeden sprchový gel a vůně je opravdu božská! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ten Alverde odličovač mala celkom rada, no už ma nudí.. a mastí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to poznám, stále chcem skúšať niečo nové :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks