štvrtok, 10. augusta 2017

Bebe More | Čistiaci gél

Ahoj, dnes vás vítam pri recenzii na čistiaci pleťový gél značky Bebe MORE. Donedávna u nás i pre mňa neznáma značka, ale už som zaznamenala, že nie som jediná, ktorá ju stihla vyskúšať. Ide o nemeckú značku pleťovej, ale aj telovej kozmetiky, fungujúcu pod spoločnosťou Johnson & Johnson.Okrem rady Bebe MORE, majú v ponuke aj produkty z rady Bebe, ktorá sa stará o pokožku detí a nakoniec radu Bebe Young Care, ktorá ponúka produkty pre mladých ľudí.
bebe_more_waschgel
Rada Bebe MORE, z ktorej pochádza aj tento čistiaci gél, je určená pre zákazníkov, ktorí už nechcú používať kozmetiku pre mladistvých, no ich pleť nie je ešte zrelá na starostlivosť s menovkou anti-aging. Keďže mám gél z Nemecka o jeho predpokladaných účinkoch len stroho: mal by byť vyživujúci a mal by zbaviť pleť všetkých nečistôt, potu a mekaupu. Vďaka obsahu výťažkov z bieleho čaju napomáha udržať pleť hydratovanú a sviežu. Je určený pre všetky typy pleti, má 150 ml, zohnali by ste ho napríklad v nemeckej DMke a stojí okolo 4 €. U nás túto kozmetiku zoženiete možno na niektorých eshopoch či ebayi.
Obal je plastový, klasický. Ničím nesklamal, ani nenadchol, keďže mi designom príde dosť staromódny. Čo si po otvorení všimnete, je jeho úžasná, ovocná (asi malinová) vôňa. Naozaj krásne vonia, takže ak si na vôňu v kozmetike potrpíte, určite by vás gél potešil. Konzistenciou je gél veľmi riedky, takže musím pracovať dosť rýchlo, aby som si pri nanášaní nezasvinila oblečenie. Na pleti neštípe, nedráždi. S trochou vody začne peniť. Vyskúšala som ho aj s čistiacov kefkou a príde mi ako väčšina gélov, nič výnimočné. A to isté platí aj pri jeho účinkoch. Pleť pekne vyčistí, ale nie je to nič extra, takže radšej vyskúšam opäť niečo iné a nové. 
bebe_more_waschgel
Poznáte túto značku? Máte s ňou skúsenosti? 

8 komentárov:

  1. Od této značky jsem měla pouze sprchový gel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. značku nepoznám :) tá vôňa musí byť ozaj skvelá, ale asi by ma odradila konzistencia, mám skôr rada husté gély... ale recenzia pekná ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Znaečku neznám, ale vypadá super :) jen nevím jestli bych to tady někde sehnala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značku sice neznám, ale hrozně se mi líbí ten název... :-DD
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
  5. značku nepoznám ale vyzerá to fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku vôbec nepoznám, ale celkom ma zaujal :) Malinovú vôňu milujem, akurát veľmi nemusím riedke gély, zle sa mi s nimi čistí pleť

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks