sobota 5. augusta 2017

Favi | Vysnívaná izba

Ak ma čítate pravidelne, určite ste si všimli, že vám veľmi rada prinášam fashion inšpiráciu v podobe koláží outfitov, kedy využívam kúsky, ktoré sa mi v tom danom období najviac páčia. Čo sa tu však ešte neobjavilo, je inšpirácia v oblasti "bytového designu". Áno, aj to ma baví a veľmi. Nikdy ma však nenapadlo o tom napísať. Až donedávna, kedy ma oslovil portál Favi.sk, ktorý je takejto inšpirácie preplnený až až. 
interior_inspo_1
Na Slovensku ide o pomerne nový portál, ktorý slúži ako vyhľadávač nábytku a dekorácií. Portál združuje viac ako 200 overených e-shopov i kamenných predajcov na jednom mieste a zároveň sa snaží inšpirovať svojich návštevníkov. Či už sa chystáte prerábať kuchyňu alebo obývačku, Favi vám ponúka konkrétne produkty či inšpiráciu v rôznych štýloch, farbách a prevedeniach.
Ja sa už dlhšie chystám premaľovať izbu a keďže tu mám aj nábytok už vyše desať rokov, chceme sa v auguste pustiť do úplnej prerábky. Mám to už trošku jednoduchšie keďže dve nové veľké skrine a kozmetický stolík mám už doma. A práve vďaka Favi som sa v týchto kolážiach snažila doladiť ostatné detaily.
Neviem či tento rok stihnem kúpiť aj novú posteľ, ale ak áno určite bude podobná týmto dvom. Ku kozmetickému stolíku (ktorý už mám doma a je to presne ten na prvom obrázku) by som si rada namiesto stoličky zadovážila tiež nejaké kreslo. Toto mentolovo-petrolejové, ktoré som našla spolu s ostatnými doplnkami práve na Favi, by sa mi páčilo naozaj veľmi. Ako však vidíte na druhej koláži, ani žltou by som určite nepohrdla.
interior_inspo_2
Už mi stačí len dúfať, že sa prerábka podarí v tomto duchu! A vy mi určite dolu napíšte, či by sa vám u mňa na návšteve páčilo :).

2 komentáre:

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks