štvrtok 3. augusta 2017

Kneipp, Weleda | Prírodná sprcha

V týchto horúčavách nie je nad lepšie a rýchlejšie osvieženie ako sprcha. A k sprche samozrejme patrí nejaký ten voňavý sprchový gél. Dnes vám napíšem o Weleďáckom s rakytníkom a vôňou pomaranča a o jednej špecialitke, ktorou začnem.
kneipp_weleda_shower
"Príjemná vôňa pomarančových kvetov s prírodným jojóbovým olejom poskytujú výnimočný zážitok zo sprchovania. Vytvára spolu s vodou unikátnu krémovú penu, ktorá príjemne prevonia pokožku. Neobsahuje konzervačné látky, chemické prísady, farbivá, má neutrálne pH, dermatologicky testovaná.
Sprchovvaciu penu značky Kneipp mám v menšom prevedení, ale normálne ju zoženiete napríklad v DMke. Za 200 ml však zaplatíte skoro až 5 €. V ponuke nájdete hneď niekoľko voňavých prevedení, napríklad s vôňou mandlových kvetov či vanilky. Ku mne sa dostalo to najlepšie čo mohlo, keďže vôňu citrusov milujem, obzvlášť v lete. Vôňa naozaj nesklamala. Tak ako aj samotný produkt. Pena je hustá, skvelo sa s ňou umýva, pokožku zanecháva čistú a hladkú. Až na tú cenu, za mňa jeden skvelý produkt. Pre niekoho 5 € možno nie je až tak veľa, ale ja beriem do úvahy aj fakt, že samotná pena sa míňa oveľa rýchlejšie ako klasický gélový sprchový gél.
kneipp_weleda_shower
Druhým produktom tejto recenzie je už spomínaný Rakytníkový sprchový krém značky Weleda. Ide o povzbudzujúci sprchový krém, keďže s vôňou pomaranča, mandarínky a grepu dodáva telu energiu a dobrú náladu. Weleda sľubuje hladkú a hebkú pokožku a to vďaka obsahu mimoriadne jemných cukrových tenzidov, rakytníkového a sezamového oleja. Vďaka obsahu kyseliny mliečnej je tiež vhodný na intímnu hygienu. 200 ml balenie stojí na oficiálnom eshope 7,96 €. Je to síce viac ako pri pene, ale tento sprcháč úžasne pení aj pri pár kvapkách produktu, takže sa spotrebuje oveľa pomalšie. Sprcháč je hustý, krémový, no napriek tomu vytvorí bohatú penu, dobre a rýchlo sa s ním umýva. Nemám mu čo vytknúť. Vôňa je trošku ťažšia ako u peny od Kneippu.  
kneipp_weleda_shower
S čím sa v týchto teplách radi sprchujete vy? Máte tiež svoju obľúbenú vôňu sprchových gélov?

4 komentáre:

  1. Weleda má skvělé sprchové krémy! :) Tento musí pěkně vonět.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, ja mám rada skoro všetky ich vône :)

      Odstrániť
  2. Ja nedám dopustiť práve na Weledu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja! :) veď mám pocit, že v poslednej dobe píšem len o nej :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks