nedeľa, 5. novembra 2017

Weleda | Arnikový masážny olej

Keď minulý rok uviedla Weleda do svojej ponuky Rodinný set, hneď sa mi zapáčilo samotné balenie s roztomilou líštičkou. Okrem toho ma však hlavne zaujal Arnikový masážny olej aj na unavené svaly. A práve o ňom bude dnešná recenzia.
arnika_weleda_oil
Ak poznáte značku Weleda trošku lepšie, určite vám neušlo, že si sama pestuje rastlinky, ktoré používa pri výrobe svojej kozmetiky. A tak tomu je aj pri produktoch obsahujúcich arniku. Arnika obsiahnutá v tejto kozmetike pochádza z certifikovaného ekologického prírodného zberu z oblastí, o ktoré sa starajú z dôvodu zachovania udržateľných prírodných zdrojov. Weleda arniku pestuje napríklad v podhorí francúzskeho pohoria Vogéza alebo v Apusenských horách v Rumunsku, pričom z rastlinky využíva úplne všetko a teda koreň, stonku, listy a aj kvety.
Masážny olej s arnikou je vhodný na použitie pred (olej pomáha prekrviť a prehriať svalové tkanivo, zabraňuje vzniku kŕčov) a po športe (svalstvo nevychladne príliš rýchlo a nedôjde tak k preťaženiu či natiahnutiu svalov). Odstraňuje svalové napätie a podporuje tiež prirodzenú regeneráciu pokožky. Preto je obzvlášť vhodný pre športovcov, aj tých amatérskych, masérov a fyzioterapeutov.
Olej môžete zohnať v troch  veľkostných prevedeniach - 50 ml, 100 ml a 200 ml, cena na oficiálnom eshope sa pohybuje od 7,96 € po 18,96 €. Olej sa môže používať denne, najideálnejšie po sprche či kúpeli, vmasírovať do ešte vlhkej pokožky. Olej je vhodný aj ako prísada do kúpeľa, kedy stačia 3-4 kvapky.
Neviem či o sebe vôbec môžem povedať, že som amatérsky športovec, ale dopriať si dobrú masáž či len náhradu za telové mlieko, ešte k tomu prírodnú, je skvelá obmena každodennej rutiny. A tak nejak som si tento olej obľúbila. Obal je pevný sklenený, aby sa v oleji zachovalo čo najviac účinných látok z prírody. Po otvorení ucítim nie práve príjemnú vôňu, pripomína mi trošku šalviu a všetky tie masti na unavené a preťažené svaly. Vôňa je pre mňa asi jediným negatívom tohto oleja.
Konzistenciou ide o taký tekutejší olej (aby sme sa chápali, taký ricínový mi príde oveľa hustejší :D), skvelo a hlavne rýchlo sa teda rozotiera. So vstrebávaním je to už trochu horšie, ale to je tak u mňa pri každom oleji. A potom príde ten super pocit, cítite ako sa vám nohami šíri teplo a to je to najlepšie, čo im môžete dopriať po celodennej túre, 20 km na bicykli či v tomto škaredom počasí. 
arnika_weleda_oil
Vyskúšali ste už niečo s arnikou? Alebo máte obľúbené iné masážne oleje?

4 komentáre:

  1. Tato vůně jde nějak mimo mě. Takže si nedovedu představit jak voní. :) Masážní oleje jsou fajn a Weleda to prostě umí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento masážny olej je neskutočne dobrý, mala som ho aj ja a bola som s ním veľmi spokojná. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. masážne oleje nepoužívam, ale určite je ten efekt super! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vůbec si nedokáži představit jak voní. Měla jsem levandulový olej a byla jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks