nedeľa 19. apríla 2015

New in

Ahoj. Dnes je tu ďalší menší new in! Trošku sa ospravedlňujem, fotila som vždy iný deň a iný čas a tak sa mi zdá, že každá fotka má inú farbu. Proste som fotila vždy v deň, keď som danú vec kúpila alebo prišla poštou.
Veľmi sa teším, lebo som si konečne kúpila čierne oxfordky. Túžim po nich už dva roky, ale nikdy som nenašla tie vhodné, ako som už písala. Tieto som nakoniec kúpila v čínskom obchode, ale sú naozaj pohodlné a mäkké, uvidím však ešte pri dlhšej chôdzi. Musela som však prekusnúť bielu podrážku, ale fakt sa mi páčia a tak to nejak prežijem.

Ďalším kúskom je malá červená kabelka z Terranovy. Mám proste rada také, do ktorých sa mi zmestí všetko potrebné, čiže mobil, kľúče, peniaze, doklady a nejaký balzam či rúž a zrkadielko. To mi úplne stačí, keď vyrážam von. Už ste ju mohli myslím vidieť aj v nejakom outfite.

Ďalším super kúskom je náhrdelník, ktorý som už chcela dávno a už sa teším ako ho budem kombinovať s rôznymi šatami.


Ďalej je tu malý kýbliček, ktorý som kúpila v Kik. Majú tam jarné kolekcie. Vedela som, že ho použijem, buď ako svietnik, alebo ako stojan na štetce a tak sa aj stalo. Nemám ich veľa a tak sa tam pekne zmestili. Takže ak neviete ako skladovať štetce, tak bežte sa tam pozrieť.


CD vás asi veľmi zaujímať nebude, keďže každá počúvame niečo iné, ale ja som z neho veľmi nadšená, pretože je to kombinácia viacerých mojich obľúbených hudobníkov. Je to taká tvrdšia hudba a teraz mi to dosť kontrastuje s tým aký rúžový mám blog :D. Kupovaný bol v bazári, pretože inak sa u nás ani nedá zohnať a platiť poštovné z Amazonu sa mi fakt nechcelo.

Nakoniec pár doplnkov v zľave z rôznych obchodov plus som tam odfotila aj lak, ktorý mi v ten deň prišiel, ale ten ste už videli v kozmetickom new in. Sú to dva náhrdelníky a čelenka s drôtikom na štýl pin-up.
Tak a čo nového máte vy? Inak dve z týchto vecí mám dvojmo na plánovanú giveaway. Aj keď je vás tu málo robíte mi veľkú radosť. Nebude síce hneď, ešte neviem kedy, lebo zatiaľ mám len tie dve veci :D, ale niekedy ju isto čakajte! Tipnete si, ktoré dve veci sú to?

29 komentárov:

  1. Uhh, krásný ty botky! A ty drobnosti, hele, fakt máš fajn vkus! Elegance. ((:

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten náhrdelník je božský!! A ty botičky jsou krásné, ale já je neumím nosit.. :(

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja takýto typ topánok nosím ku všetkému! k šatám, sukniam, nohaviciam :)

      Odstrániť
  3. Mě se líbí i ta čelenka. A dvě věci těžko odhadnout. Jednou věcí možná ten kyblík? :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý nákup! :) Najviac sa mi páči asi tá bodkovaná čelenka (mám pre ne slabosť). Po podobných topánkach tiež túžim už nejakú tú nedeĺu, no ešte som nenašla tie pravé. Tak uvidíme, možno časom... :)

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie boty sú úžasné :) ten kýblik je zlatý asi idem do kik :D
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oxfordky mám najradšej práve na jar a jeseň, najpohodlnejšie topánky!
    A kde si kúpila OPI lak? Ja ich vždy len objednávam z netu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som objednávala z netu :) neviem o tom, že by sa niekde u nás dal aj v nejakej kamennej predajni zakúpiť

      Odstrániť
  7. oxfordky krásne,, moja obľúbená obuv.. už som vystriedala a zodrala nejden pár :) do giveaway odhadujem náhrdelníky? :D
    ladyminimalism♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. oxfordky vyzerajú úžasne! :P tiež mám jedny ale bledé :)) a po OPI laku už dlho túžim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá kabelka je krásna! :3 ♥

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty boty a taštička jsou úplně nádherné! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie oxfordky sú naozaj krásne :) a KIK je skvelý obchod :D

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty botky jsou skvělé! :)
    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten náhrdelník s průsvitnými věcmi a ty boty? Moje srdce. Přesně tyhle "oxfordky" bych ihned do svého botníku brala... ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie veci sú krásne. Te náhrdelníky, lak a tá čelenka pin-up sa mi veľmi páčia. :)
    Pozývam na Jarnú Giveaway na mojom blogu! :)

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ty boty s tím nahrdelníkem jsou dokonalý!! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten kyblíček je super! Já jsem hrozná na tyhle blbůstky, vždy se v takových obchodech musím hodně ovládat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pekny new in, ja som si tiez prednedavnom kupila svoje vysnivane oxfordky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Oxfordky mám v plánu na jaro i já, jen jsem zatím žádné vhodné nesehnala. Líbily by se mi nejvíce s kontrastní špičkou, klidně i černo bílé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Hrozně se mi líbí ten řetízek s tím ptáčkem! ^_^ :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks