pondelok 25. mája 2015

Recenzia lak O.P.I

Minulé leto sa mi veľmi zapáčil trend bieleho laku na nechtoch. Väčšinou som na krvavo červené čivínové odtiene, ale na opálených rukách či nohách vyzerá biely lak úplne božsky. Preto sa už dávnejšie u mňa začalo hľadanie toho správneho bieleho laku. 


Vyskúšala som už rôzne značky lakov, z rôznych edícií, z drogérií i z internetu. Vždy mi však lak vydrží maximálne dva dni aj s top coatom, takže som sa rozhodla, že konečne vyskúšam lak od značky O.P.I. Chcela som teda lak, ktorý dlhšie vydrží na nechtoch, hneď sa neošúpe, hlavne teda na končekoch nechtov. Od kvalitnejšieho laku tiež očakávam jeho životnosť, nechcem, aby hneď zhustol a nedal sa nanášať.
Lak som objednávala z nejakej slovenskej stránky, nájdete to ľahko. Mali všetky možné odtiene, prípravky zo starostlivosti o nechty, ako aj laky z limitovaných edícií. Ja som sa nakoniec rozhodla pre odtieň Alpine Snow, ktorý je podľa tej stránky určený na francúzsku manikúru, ale mal presne ten odtieň, aký som chcela. 
Ospravedlňujem sa za svoje nechty a nepresne nanesený lak, ale ja to proste lepšie neviem. Teraz už k laku. Naniesla som priesvitný podklad od Essence, potom dve vrstvy bieleho laku. Čakala som, že pre krásnu bielu nebudú stačiť ani tri, ale má super farbu a krásne krytie už v druhej vrstve. Na vrch putoval ešte rýchloschnúci nadlak od NYC. Lak sa dobre nanášal, takýto veľký a plochý štetček mi úplne vyhovuje. Nevytvorili sa žiadne bublinky a po 15 minútach som už mohla robiť čokoľvek bez odtlačenia, ale to asi bude tým rýchloschnúcim nadlakom. 
Lak vydržal na nechtoch v celku a bez veľkých odretí asi tri dni. Čakala som trochu viac, ale úprimne celkovo nechápem ako niektorým dievčatám môže aj obyčajný lak vydržať bez poškodenia 7 dní. Keď čítam podobné recenzie, len otváram ústa nad tým akú dlhú trvácnosť majú ich laky. Na stránke majú asi laky staršieho dátumu výroby a jednotlivé zložky laku sa mi hneď oddelili, čo sa mi teda stáva pri lakoch, ktoré už mám dlhšie. Trochu ma to mrzí, keďže som lak kúpila aj jednej z vás a venovala do stále prebiehajúcej letnej giveaway.
Lak teda vydržal dlhšie ako ostatné moje laky, ale nebolo to ani nič prevratné, takže iný lak od O.P.I si asi nekúpim a keď už, tak jedine s podkladom a nadlakom rovnakej značky a hlavne z nejakého zahraničného eshopu. Čo vy? Máte radi laky značky O.P.I.

22 komentárov:

  1. Barvička vypadá super, taky se mi líbí bílá na opálené pokožce. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky bych jednou chtěla vyzkoušet lak od O.P.I. :) Tahle barva se mi šíleně líbí! :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto značku teda vůbec neznám, ale vypadá to pěkně! Laků na nehty není nikdy dost, sama jich mám plnou poličku :D Ale už nelakuji tolik jako dřív, dost mi to ty nehty zničilo :/

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku chci vyzkoušet už déle a hrozně se mi líbí jejich odstíny, tak uvidíme, kdy se odhodlám :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem nikdy O.P.I. na nehtech neměla a za tu cenu bych si ho nejspíš ani nepořídila. Já jsem spíše docela šetřílek, co se laků týče a moje nejoblíbenější laky jsou od Essence a Miss Sporty. Jak píšeš o výdrži - mám jeden lak od Essence, takový tmavě rudý a ten mi na nehtech opravdu vydrží bez poškození i 5 dní a to s tím i pracuji a dělám další věci, kdežto mojí kamarádce ten lak na nehtech nevydrží ani půl dne, takže nevím jestli je to strukturou nehtů nebo čím jiným, ale je to zvláštní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Túto značku lakov som ešte neskúšala a ani ma to neláka :) Som verná lakom Rimmel a tie sú pre mňa top ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O.P.I. a Essie jsou podle mě nejlepší high-end značky laků, takže chápu tu cenu laků...myslím, že výdrž 3 dny je celkem obstojná. Ty slečny, které tvrdí, že jim lak vydrží na nehtech TÝDEN asi neumývají nádobí, nepracují na zahradě (třeba), a snad ani nenavštěvují sprchu, páč tak dlouho žádný lak snad ani nevydrží. Ale je fakt, že kdyby jsi použila od stejné značky všechny ty potřebné pod/nadlaky, možná by to vydrželo delší dobu :)...ale to je zas pak potřeba jiná částka :D!
    A ta barva je moc hezká, mně se poslední dobou líbí jemná levandulová.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá pěkně, škoda toho posledního odstavce, jinak jsi mě docela navnadila...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten odstín je nádherný :) Od O.P.I. ještě žádný lak nemám, ale moc ráda to brzy napravím :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento lak jsem ještě neměla. Ale také se mi líbí bílá barva. Nic si z výdrže nedělej, taky mi obyčejné laky vydrží 2-3 dny.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Biely lak je na leto priam stvorený, tento vyzerá veľmi dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja patrim nastastie k tym 5-7 dnovym uzivatelom laku :) je to podla mna hlavne o kvalite nechtu -ak mas kvalitne nechty lak ti vydrzi dlho a samozrejme ze k tomu pomoze nadlak a podlak. Ale rovnako mi vydrzi na nechtoch tyzden eurovy essence a rovnako 15€ OPI- tym chcem povedat, ze ak niekto povie, ze dlho vydrzia len drahe laky je to blbost :)

    A farba je krasna aj ja na taku polujem ale v lacnejsej verzii, doma mam par OPI lakov a nezaujali ma tak, ze by som investovala do dalsich. Skor potom SPARITUAL :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Taktiež nechápem ako môže niekomu na nechtoch vydržať lak aj 7 dní.Mne niekedy nevydrží ani tie 3 :D Každopádne žiaden lak od O.P.I som ešte nemala takže si ma týmto príspevkom dosť zaujala :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  14. S O.P.I. ešte nemám skúsenosť, ale minimálne jeden by som si určite chcela kúpiť, keďže mala kamarátka od tejto značky taký nádherný fialovo-červený, že sa nedala rozoznať farba :) Ale tiež mi lak vydrží že dva dni, lebo s rukami furt niečo robím....
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ešte som nemala možnosť vyskúšať túto značku :)
    Mne vyhovuje biely lak Safari :) postačí aj jedna vrstva, ale pre istotu dávam dve :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Opi laky jsou super, výborná investice. A na léto tohle barvu zbožňuji bílou k opálení taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Biely lak je na leto naozaj ako stvorený :) vyzerá pekne, ale očakávala som dlhšiu výdrž, možno je to aj objednávkou z nášho e-shopu a iný O.P.I by vydržal dlhšie, ak niekedy vyskúšam, tak dám vedieť :)

    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krasna farba, kde kupujes opi tu ich neviem zohnat kupujem si ich ked som v cechach. Niejake nove by sa mi zisli.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks