pondelok 22. júna 2015

Summer must haves

Ahoj! Keďže leto je už tu, rozhodla som sa vám ukázať vecičky, ktoré rozhodne nemôžu chýbať v mojej letnej výbave. Začnem kozmetikou, ku ktorej neodmysliteľne patria opalovacie krémy. Ja používam viaceré značky, viaceré ochranné faktory, mlieka, krémy, spreje, ale v podstate mi to je jedno, pretože moja pokožka je snedšia a málokedy sa spálim. 

Detský Garnier som niekde vyhrala a keďže má taký vysoký faktor používam ho väčšinou len na tvár. Neutrogenu doniesol brat z USA a je perfektná. U nás som tento opalovák teda ešte nevidela, ale je perfektný. Krásne vonia a má úžasnú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera a rýchlo vstrebáva. Sprej na telo od Biodermy má nielen chrániť, ale aj predlžovať a zintenzívňovať opálenie. Sama tomu neverím, ale tiež má dobrú konzistenciu. Extra ľahkú a rýchlo sa vstrebáva.  
Krémy po opaľovaní u mňa nikdy nemali stále miesto a veľakrát sa radšej natriem obyčajným telovým mliekom. Vlastne na opaľovanie ako také už skoro vôbec nemám čas. Kedysi som celé víkendy trávila vyvalená na slnku na dvore. Teraz, keď prídem z brigády domov už je na našom dvore tieň a radšej sa opaľujem vo vode, keď raz za čas zavítam na kúpalisko. Vždy sa najviac opálim vo vode, aj vy? 
Neznášam hmyz, všetky chrobáky, pavúky, dokonca aj motýle. Repelent je teda stálou súčasťou mojej letnej výbavy nielen do prírody, ale aj na festivaly či pri vodu.
Pri veľkých teplách, keď je to na slnku neznesiteľné a dusno je snáď aj v chladničke sa najradšej vôbec nelíčim. Vtedy radšej dekorujem len svoje nechty a nadľudský výkon je aj naniesť si trochu lesku na pery. Biely lak je letný must have, ale raz za čas si treba dopriať aj nejaké farbičky.
Neodmysliteľné v lete sú pre mňa aj knihy, pretože teraz čítam asi najviac. Rada čítam vonku na dvore, ale aj na kúpalisku, vo vlaku a podobne. Mimochodom tento rok som si dala challenge 50 kníh, zatiaľ ich je len 14, takže som celkom pozadu, keďže je už polrok za nami. Ako ste na tom vy? A okuliare sú samozrejmosťou. 
V poslednom čase sa mi zapáčili maxi sukne, čo nie je veľmi dobré, keďže som lilipután. Táto je však zo skvelého materiálu a nie tak veľmi letná čo sa vzoru týka, takže celkom originálna. Crop topy sú samozrejmosťou tak ako aj čierne jednoduché sandálky. Tieto sú prekrásne, ale ramienok strašne omíňa, takže som tieto topánky nazvala úsmev cez slzy.
Základom by mali byť aj sandále bledej farby. Vynsnené biele som nenašla, takže nude farba je tiež super. Kimono nie je novým trendom, ale nemalo by chýbať v žiadnom letnom šatníku.
Zaujímavá malá kabelka je ďalším letným must have, tak ako aj overal. U mňa je to krátky overal, keďže som naozaj nízka, ale páčia sa mi aj dlhé, vzdušné s krásnymi vzormi.
Ďalej by vám v letnej výbavičke nemali chýbať výrazné doplnky. V poslednej dobe sa mi akosi nechce prehrabávať bižutériou, ale musím to napraviť a postnúť vám outfit aspoň s týmto extra výrazným náhrdelníkom. Must have sú aj kvetované čelenky, jednu som si práve objednala z Ebayu tak som na ňu riadne zvedavá.
Ak sa chystáte na nejaký letný festival určite nezabudnite na pršiplášť a gumáky, ale tiež antibakteriálny gél a vlhčené obrúsky! Hlavné však je, aby ste si leto naplno užili a spomínali naň čo najdlhšie.

28 komentárov:

  1. Skvělý článek, pěkné láčky jsi vybrala a souhlasím výrazné doplňky jsou top i u mně :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máme veľmi podobný letný must have :D
    Garnier faktor 50+ je super, používam ho aj ja :)
    Lactovit je zase super po opaľovaní, aj keď nie je na to určený, ale moju pokožku úplne skvelo hydratuje.
    Knižky sú moje lásky nielen v lete, ale cez prázdniny mám aspoň ako tak čas ich čítať :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já i když jsem tmavší typ, tak jak vylezu na sluníčko, okamžitě mě sežehne, takže chodím na xichtě s padesátkou a celkově se snažím slunku vyhýbat jak to jde. Jinak všechny tři značky mám ráda a věřím, že tyhle jejich výrobky pro opalování jsou super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty nude sandály jsou neskutečný must have! Stejně tak, jako ty černé z počátku článku... naprostý fall in love. Mně se nejen, že začaly líbit maxi sukně, já poslední dobou vyměnila celý šatník za sukně... což je u mě něco jako znovuzrození. Máš super vkus, jinak asi nemám víc co říct, protože se mi všechno líbí a zamlouvá. Podobné laky od Miss Sporty vlastním taky, ale jiné odstíny, shoda by byla obdivuhodná... no a přípravky na léto, na opalování používám převážně Biodermu a Niveu, jde však o loňské výrobky a upřímně už ani netuším, jaká řada to byla. ))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mám pocit, že sa s biodermou rýchlejšie opálim pekne dohneda na to, že to je spf 30 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Repelenty na hmyz a hlavne komáre budú pre mňa teraz na dovolenke asi najdôležitejšia vec, lebo už len ten jeden štípanec čo mám ma otravuje celé dni :D A tiež nutne opalovací krém a slnešné okuliare :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Také se nejvíce opálím u vody. :-) Repelenty... Taky nemám ráda otravný hmyz, ale u některých mi přijde, že je ten sprej spíše přiláká než odláká. Sandály jsou moc pěkné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. heh jsi první člověk o kterém slyším, že se bojí motýlů :) jinak já brala taky repelent vždycky všude, jen bacha, pokud náhodou chodíš na ryby, nebo by jsi někdy s někým šla, nenos ho, prý je to otravuje... :(. Jinak super kousky! ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty doplňky a boty jsou moc krásné! já teď používám suchý olej od Hawaiian a produkty od téhle značky naprosto zbožňuju, protože krásně voní. Já se taky vždycky opálím ve vodě, ale teď jsem se dost spálila, protože jsem celý den surfovala a pokožka ve spojení se slanou vodou a sluníčkem dost trpí ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš nádherné veci :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty botky jsou opravdu úžasné, sháním podobné už dlouho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pěkná výbava :) co se týče těch opalovacích krémů, tak každoročně trpím, zrovna včera jsem přijela spálená z dovolené v horách a už se loupu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moje must haves jsou podobné, jen si nelakuju nehty. Místo laku bych dala řasenku:-)
    Maxi sukně mám taky ráda a taky jsem malá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já se opálím jedině ve vodě a to tak, že se spálím :D Normální opálení je u mě nemožné, bohužel. Repelentu máme doma také zásoby, protože hmyz uplně nesnáším a mám šílený odpor ke klíšťatům. A ty sandálky, ty jsou nádherné. Já jsem si ted pořídila béžové s trochu nižším podpatkem jako máš ty. ☺

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelé nápady na letné must haves! :) Nedávno som si konečne pozrela The Great Gatsby a tiež uvažujem nad prečítaním tejto knižky :)
    Zatiaľ som prečítala 17 kníh, no určite by som ich chcela prečítať viac, nevadilo by mi ani tých 50, ako si si určila ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ty boty a náhrdelník - já se zamilovala! :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já jsem hodně tmavá, nikdy se nespálím, a proto tyhle krémy skoro vůbec nepoužívám :D Bílý lak je v létě prostě top s tím souhlasím! A ty nude botky jsou naprosto boží)) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tá kabelka ♥ Zdá sa mi, že už som ju niekde videla a už vtedy sa mi veľmi páčila ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dětská kosmetika je podle mě ta nejlepší, velice ráda ji používám a ne jinak je tomu u opalovacích krému :). A světlé barvy, takové ty tělové mám v létě u doplňku nejraději :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dúfam, že niektoré must have použiješ aj v súťaži u mňa na blogu :-) Si srdečne pozvaná a držím palce:-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já to naopak v létě s doplňky trochu flákám, abych měla na sobě co nejméně věcí :)
    A co se opalovacích prostředků týče, jsem dost flákač a mažu málo. Ale letos mám v plánu to napravit, pokud teda vůbec bude nějaké sluníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Výrazné barvičky na léto, to musí být:)) Docela mě pobavil "Klub bitkárov" znám to samozřejmě jen česky či anglicky...a takhle to zní docela vtipně:D Ale super knížka, miluju ji!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, klub rváču je také epické, ale klub bitkárov znie naozaj vtipne :D

      Odstrániť
  23. Krásný článek!! :)) Já jsem asi jediná holka, která se v létě neopaluje, aneb ležet někde napatlaná krémem, který ti zmastí úplně všecko. nic pro mě :D
    Také strašně ráda čtu a teď konečně začínám číst knížky, které mám už dlouhou dobu na mým seznamu, co si chci přečíst, tak doufám, že je všechny stihnu přečíst :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. krásné tělové i černé sandálky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Na opalování si kupuji už jen výrobky od Biodermy. Moc se mi líbí jejich vůně, krásně se roztírají a s opalovacím krémem jsem se ještě nikdy nespálila, což se mi u běžných krémů stává, protože jsem hodně světlý typ. No a repelent musí být .. to je přece jasnééé. Taky ho tahám všude s sebou :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks