streda 29. júla 2015

New In

Nedávno sa tu objavil new in, ale tak to chodí, keď v posteli je clivo... Tak to chodí, keď sa vyberiete do Bratislavy na nákupy, nikdy odtiaľ neodídete s prázdnou. Ak sledujete môj instagram (bolo to už minulý víkend), tak ste si všimli, že som si z Bratislavy odniesla ultra super puper tenisky Nike, model... Vlastne mňa vôbec nezaujíma aký je to model. Sú dokonalé, také ako som hľadala a budú skvelé na chodenie po celom Londýne.

Ďalej mikina bez kapucňe v bledomodrej farbe bola len za 5€. Proste milujem mikiny bez kapucňe. Šaty sú z Pimkie a sú dokonalé. Príjemný, pevný materiál, super strih, stáli 20€.
Kabelka je tiež Londýnsky must have, keďže si ponesiem len príručný kufor a tašku. Teda som potrebovala priestrannú tašku do lietadla, kde sa mi zmestí celý Primark, Forever 21, New Look a všetka tá kozmetika. Táto je z Pimkie len za 12€ a aj keď nemá najkrajšiu farbu, bude sa asi hodiť ku všetkým mojim šedo čiernym kombináciám.
Čiernu maxi sukňu som už spomínala v minulom new in článku, ale vtedy som ju zabudla odfotiť. Je z čínskeho obchodu asi za 8€. Posledným úlovkom je sada prstienkov z Pimkie za 1€. Ten obchod by mal byť všade! 

43 komentárov:

  1. Krásne veci :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné věci, nejvíc mě uchvátily asi ty botičky a taky se mi líbí hodně ta modrá mikča! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty šaty, wow. Nádherné jsou. Líbí se mi i tenisky a maxi sukně. Moc hezky sis nakoupila. Já bych taky určitě neodešla s prázdnou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, koupila sis krásný věci! :) Moc se mi líbí ta mikina, u nás jsem ji neviděla, škoda.:)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super úlovky :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šaty a prstýnky jsou super, moc povedený haul! :)<3

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty tenisky jsou myslím model air force :) mám totiž dost podobné, jen s tím suchým zipem :D :)
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  8. Tie tenisky a šaty sú super!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty boty jsou fakt úžasný! stejně tak ty šaty :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné veci! Najviac sa mi páčia tie topánky a šaty. :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty tenisky jsou krásné :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. máš skvělý vkus, ty tenisky jsou opravdu super úlovek!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty boty! ♥
    Strašně ráda chodím do Pimkie. Bohužel tam jdu ale tak dvakrát do roka, protože nejbližší obchod mám 100 km. :D

    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pekné kúsky, ja som si naposledy vyhliadla jedny topánky :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wonderful white sneakers....and that black skirt looks really stylish.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ty šaty a tenisky jsou naprosto parádní! ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty tenisky♥ kolik tě stály jestli se můžu zeptat?:) v Pimkie jsem nikdy nebyla, ale asi bych tam měla vyrazit!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc pěkný věci :D taky bych mohla zajít na nějaké nákupy, už mi to docela chybí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ty tenisky jsou naprosto dokonalý !!Taky si plánuju nwˇjaké koupit,ale je jich tolik,že si nemůžu vybrat :D Jinak krásné úlovky ! :)

    www.sabihomolacova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sneakers jsou bozi! Taky nad podobnyma uvazuju a to se mi nikdy nelibily! :)

    http://curyinthecity.blogspot.it/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Šaty, mikina, tenisky, wow! :) Kráásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super veci... Ja to tiež poznám vždy idem niekde do mesta a hovorím si nič nekupuj a vždy si kúpim tonu vecí. Tak to už chodí :D Tie tenisky sú naozaj top :)
    MooN

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Moc krásný věci! :)

    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tie šaty a tenisky sú super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. najlepšie sú tenisky, teším sa na článok a outfit s nimi :)

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. najlepšie sú tenisky, teším sa na článok a outfit s nimi :)

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Tak tenisky jsou naprosto úžasné!
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. páčia sa mi tenisky, nie su take masívne ako airforcy napríklad a sukňa je tiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. nádherne tenisky :O a tá mikina je tiež krásna :)
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ty šaty jsou úžasný úlovek!:-) Musí vypadat skvěle.

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ten svetrík bez kapucne je krásny. Tá farba :)
    A aj kabelka je pekná, aj keď to nie je môj štýl, mám radšej menšie kabelky, keďže som aj ja malá :D ale určite sa ti bude hodiť takmer ku všetkému :)
    A tenisky sú tiež parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tenisky vyzerajú fakr nádhere :) Slaboružová farba je jedna z najkrajších farieb aké poznám a tebe určite poriadne seknú :)

    Moja prvá GIVEAWAY momentálne som na dovolenke, v prípade, že ťa zaujímajú rôzne výlety, určite neprehliadni môj blog

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Šaty jsou krásné!! Boty se mi také líbí! Klidně bych se nebála zkombinovat tyto dva kousky spolu!

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Super věci, moc se mi líbí ta mikča a šaty:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks