streda 15. júla 2015

Summer New in

Ahoj! Ani to nebolo tak dávno, čo sa tu objavil new in. Musíte mať pocit, že stále len nakupujem, ale ja si popravde ani nepamätám, kedy som naposledy bola v obchode. Snažím sa šetriť na Londýn, ale to mi tiež nijak extra nejde, lebo stále chodím jesť von, kávičky, kúpaliská, a pod. Veď to hádam poznáte..
Začnem tým po čom som už túžila dlhšie. Čierne jednoduché slip on topánočky. Našla som ich v New Yorkeri za 8€. Ďalšími topánkami sú tenisky z Deichmann. Dosť spontánna kúpa, ale majú najlepšie farby.
Čierne šortky síce mám, ale tieto tak krásne vyzerajú a sú s trochu vyšším pásom takže som ich v Bershke nemohla nechať. Nohavice sú síce jegginsové, ale majú aj gombík, zips, takže vyzerajú ako klasické džínsy, ktoré neskutočne dobre sadnú. Ešte keby som nemala boky a zadok ako Kim bolo by to úžasné! 
Čierna, dlhšia vesta pánskeho strihu sa tiež objavila na mojom wishliste.Táto je z Housu, má super materiál, no ešte som ju ani nemala na sebe a už mám na límci akúsi špinu, ach!
Nikdy som si nekupovala biele sukne ani šaty. Bála som sa rýchleho zašpinenia. Bum dvoje nové biele šaty. Prvé s flitrovaným "opaskom" sú zo Zary tak ako aj vzorované kraťasky. Top mi dala sestra, objednávala z Nelly.com a nesadol jej.
Tieto druhé biele šaty mám tiež od sestry. Biele sandálky sú z čínskeho obchodu, no za 5€ nekúpte to. A detské Adidas plavky mám na plávanie, všetky dámske mi boli veľké a v dvojdielnych sa zle pláva a aspoň budem mať dôvod chodiť častejšie na plaváreň.
A tiež som si kúpila konečne čiernu maxi sukňu, ktorú som však zabudla odfotiť, hľúpa!

Čo nového máte vy?

41 komentárov:

  1. Krásné věci! Vesta a slip on boty vypadají úplně úžasně! Stejně jako ty černé šortky :)) ..povedený nákup! :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na slip ony v New Yorkeru jsem koukala taky, ale nakonec jsem je tam nechala. Ale co mě uplně uchvátilo je ta vesta, ta je opravdu nádherná. Doufám, že bude nějaký outfit. :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, ty tmavé slipony mám taky a je to moje nejoblíbenější obuv. Napoprvé mě sice šíleně odřely, ale teďka je už je považuju za nejpohodlnější obuv:)
    Jinak chválím výběr šatů - jsou fakt krásné:)
    Joo..a taky se mi moc líbí nový design:)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak isto aj u mňa, najskôr ma odreli, ale teraz sú už veľmi pohodlné, vďaka :)

      Odstrániť
  4. aaaa,ty dziny a slipony a vesta, bozi!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jak na to tak koukám, tak bych brala všechno! Opravdu povedený nákupy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne veci :) a odkiaľ máš maxi sukňu? :) ja nejakú hľadám, ale za normálnu cenu :) a tie biele sandálky sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z čínskeho obchodu za necelých 8€, takže skús do nejakého pozrieť :)

      Odstrániť
  7. Tie rifle sú skvelé, také klasické jednoduché :-) a tie šaty tiež, zbožňujem biele šaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. koupila sis krásné věci, líbí se mi snad úplně všechno a hned bych to taky koupila! :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty boty jsou naprosto dokonalé! Takové bych taky chtěla někde jen tak najít :D Super nákupy :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne veci si si kúpila :D Veľmi sa mi páči tvoj blog :D určite tu nie som naposledy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se těším na outfit s tou vestičkou, protože jsem se po ní taky už v obchodech koukala a líbila by se mi jak v té černé, tak i v bílé, nebo světle modré ale naprosto si neodvažuju si ani představit, jak v tom budu vypadat :D Takže budu ráda za každou novou inspiraci! ;-)

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Turecká giveaway plná překvapení právě na blogu: natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty boty (oboje) na první fotce jsou naprosto úžasné! :3 Ostatně jako všechno z první fotky ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super věci. ♥ Strašně se mi líbí oboje kraťasy, ty botky z čínského obchodu bych taky hned koupila! :) Já bych naopak chtěla mít zadek a boky jako Kim! :D Teda jo, asi ne úplně tak velké, ale stejně se mi to líbí! :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc se mi líbí černá vestička :) krásně kombinovatelný kousek.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dost se mi líbí ty tenisky z deichmanu, mají skvělou barevnou kombinaci. :-) Vzorované kraťasy jsou taky moc hezké, pěkné věci sis nakoupila a máš hodnou sestru. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Isté slip ony mám aj ja a sú fakt super! A tá vesta je úplne úžasná :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Teda, ty netroškaříš! :D Pěkný nákup! nejvíce mě zaujaly džíny, vesta a šaty, ty já můžu <3
    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  18. OMG ty bílé sandále jsou totálně boží!! A takové levné.. :D


    Gold Tattoos

    OdpovedaťOdstrániť
  19. věř mi, že máš určitě větší talent na šetření než mám já!! :DD
    ale hrozně sem i líběj ty věci na první fotce, hlavně ty boty, taky sem nějaký takový hledala :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Páni, pořídila sis nádherné kousky. Slip-ony i tenisky jsou nádherné. Moc se mi líbí i obě bílé šaty, bílé sandálky a vesta :)

    New in: June 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  21. mě asi nejvíc zaujala ta vesta :) musí vypadat suprově. a taky šortky bych si klidně pořídila taky, i když černé mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. šetrenie.. ach, to šetrenie :D v lete to proste nejde, 2 mesiace voľna sa bez rozbíjania prežiť nedajú :D
    veľmi sa mi páčia tie kraťasy, skvelá farba + ja si už ani iné kraťasy ako highwaisted nekupujem :D
    a nakoniec, tie sandálky sú super, myslím že nezáleží na tom či sú z drahšieho obchodu alebo od číňana, hlavné je to, že ti padli do oka :)

    Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Moc se mi líbí ty kraťásky :) pořídila sis moc pěkně věci :)

    Everything about my life

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Skvelé veci! Najviac ma zaujala tá vesta, je úplne úžasná! ♥
    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tie slip ov-y sú fakt skvelé!! A tá vesta je úplne božia!!! Vydarený nákup:))

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Parádní věcičky:) Ty slip-ony jsou boží ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Úúúú, výborný věci! Takový jednoduchý styl je nejlepší, teď to už jen dobře zkombinovat :-*
    MICHELLE's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ta dlouhá vesta je naprosto boží.... Super věci :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. pěkné věci, moc se mi líbí hlavně světle modré jeansy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Super věci, máš dobrý styl! :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tie džínsy vyzerajú mega super, úžasná farba :)
    http://janeismystery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Krásné věci! Ty jeansy jsou super! A krásný šatky! ^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ty černé boty mám taky :)) jsou super pohodlné.. pěkný článek :))

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Krásné novinky, hlavně kraťásky a šaty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ta vesta je super, aj ja som si jednu kúpila, bielej farby. :D Škoda, že nemali čiernu tú by som viac vynosila. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks