piatok 31. júla 2015

Swap

Ahoj! Dnes vám odhalím, čo sa ukrývalo v tomto krásne zabalenom balíčku - v jednom zo swapov, ktoré som spomínala v minulom príspevku. Dohoda bola kozmetika, nejaká drobnosť a dobrota v hodnote okolo 15€. Simi, s ktorou som swap uskutočnila, bola prednedávnom aj na dovolenke a tak mi pribalila aj pár produktov odtiaľ. 

Balíček bol teda nádherne zabalený. Celá krabica bola obalená krásnym papierom. Vnútri som našla všetky produkty v jednom vrecúšku a každý jeden zabalený zvlášť. Ako prvé som rozbalila Sprchový gél Balea, peeling na tvár Balea a ľevandulovú soľ do kúpela, ktorá bude úžasná na jesenné relax soboty a nedele.

Ďalej sa v balíčku skrývala hubka na makeup značky Ebelin, zmatňujúci lak Gabriella Salvete, vanilkový balzam v najmilšom obale. Rámček je krásnym suvenírom z dovolenky. Pochúťkou boli bylinkové krutóniky. Najvonavejším bol krém na ruky Synergen a najroztomilejšie náramky inšpirované Cruciani. 
Celý swap sa mi veľmi páčil a tak mám za sebou už štvrtý úspešný swap. Všetky produkty sú super, určite ich využijem. Všetko bolo krásne zabalené, Simi si naozaj dala záležať a aj komunikácia s ňou bola rýchla. Ak ste ešte swap nevyskúšali určite vám to odporúčam, sú to také malé Vianoce :). 

35 komentárov:

  1. Dostala jsi krásné věci :) Ta levandulová sůl vypadá božsky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věci. Určitě by mě taky potěšily. A ten rámeček ... nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Houbička a sůl by mě opravdu potěšily! Všechny tvoje swapy vypadaj suprově, tak snad se ti bude takhle dařit i nadále :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Věci vypadají moc hezky:) nejvíce by mě potěšil asi ten lak:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Swap sa určite oplatil :D krásne veci :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vôbec som nevedela, že niečo takéto existuje. No, človek sa učí každý deň :-) Milý nápad.

    lovevalentina.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je na to aj stránka, volá sa swaplace, kde si môžeš na swap vybrať užívateľa už s hodnotením a tak vieš, že to nie je podvodník a pod. :)

      Odstrániť
  7. Na krém Synergen jsem koukala v drogerii, ale nakonec jsem se ovládla, i když ta vůně byla nejvíc úžasná! (ale už mám hodně krémů na ruce...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tá vôňa je božská! :)

      Odstrániť
    2. Krém som vyberala podľa vlastného odskúšania :)

      Odstrániť
    3. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  8. Krásný a povedený swap :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/makeup-10x-jinak-sleek-rio-rio.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super věci, vypadá to skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vanilkový balzám je super. Moc pěkný balíček jsi dostala. Docela by mě i zajímalo, jaký je ten krém na ruce od Synergen. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia ako lesné plody :) Zoženieš v Rossmann

      Odstrániť
  11. pěkný balíček :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Samé skvelé veci sú v ňom ako vidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super věci, na ten beauty blender se chystám :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je super balíček, taky bych měla radost! :) Tu houbičku na make-up bych chtěla zkusit. A ten matný top coat od GS je naprosto skvělý!

    Můj červenec

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jé, super věcičky! Krém na ruce od Synergenu si kamarádka hrozně chválí, určitě budeš spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super věci :D Mně by se líbila ta houbička na make up od ebelin :3 A pak také sůl do koupele... vlastně bych brala úplně všechno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásné věci! A nálepka Olafa pěkný bonus :D :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Waaau, tak toto rozhodne chcem skúsiť! Len by ma možno mrzelo, keby som nejakej babe poslala nejaké "lepšie" veci a ona by ma odbila nejakými šmejdmi, ale to by sa asi nestalo, haha
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vidim, ze pekny balicek jsi dostala.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Naozaj super vecičky si dostala :) BALEA sprchac milujem a,používam ho aj ja :)


    http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk/2015/07/sutaz-s-findkeyeu-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aak sa môžem spýtať, kam hodíš na takéto veci? :) dosť ma to zaujalo a asi by som mala zapojiť sa i ja :)

      Odstrániť
    2. v pohode môžeš vyhlásiť výzvu na blogu alebo existuje aj stránka swaplace.cz kde tiež môžeš niekoho nájsť a vidíš tam aj jeho hodnotenie a vieš, že teda nie je podvodník :)

      Odstrániť
  21. Všechno jsou to super věci :) Swapy mě taky lákají, kdybych ovšem nebyla v UK :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jé, moc hezké věcičky :)! Mám ten sprchový gel od Baley, voní přesně jako Piňa Colada :D, je to hodně sladká vůně, ale na léto super :).

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Miluju swapy!
    Klidně bych s někým udělala swap z USA. (:

    ♥ Happy Tuesday! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc pěkný swap! vždycky jsem něco takového chtěla vyzkoušet:)
    ladycaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks