štvrtok 9. júla 2015

The Nudes

Ahoj! Dnes som tu s recenziou na dva produkty od značky Maybelline. Po nejakej Nude paletke som túžila už dlhšie a tak som sa veľmi potešila, keď do našich drogérií vôbec nejaká dorazila v prijateľnej cene. Táto paleta obvykle stojí do 13€. Ja som ju kupovala v zľave v DM za 10€, plus som ešte využila zľavu za body na značku Maybelline a tak ma vyšla len na 7€, čo je na takúto paletku veľmi prijateľná cena.

Obal je pevný, bytelný, myslím, že čo to vydrží. Vďaka priesvitnému sklíčku máte prehľad o odtieňoch. Niekomu môže chýbať zrkadielko, ale myslím, že málokto bude celú paletku brať do kabelky, takže nie je potrebné. Nachádza sa tam aj penový aplikátor, ale lepšie by spravili, ak by k paletke priložili nejaký oblý, guľatý štetec alebo radšej nič.
Vzadu tiež nájdete pár tipov na líčenie s dvomi, tromi alebo štyrmi tieňmi. Ja som nikdy podobné postupy nepotrebovala, ale niekomu sa inšpirácia môže hodiť.
V paletke sa nachádza 12 očných tieňov po 0,8 gramov, pre mňa akurát veľké. Tiene sú tu ako matné tak aj so shimmerom, telové, hnedé i jeden čierny tieň. Proste škála farieb, ktorú potrebujete na bežný deň, ale vykúzlite s ňou aj úžasné líčenie na večer. 
Pigmentácia a prášivosť závisí tieň od tieňa. Niektoré sú na tom výborne v oboch prípadoch, niektoré nie. Najlepšie sú na tom tiene so shimmerom. Sú trošku maslovitejšie, teda neprášia a majú aj perfektnú pigmentáciu. Hlavne svetlé tiene a matné tiene dosť prášia a ani pigmentácia nie je taká svetová. Čierny tieň nepráši, ale je dosť slabo pigmentovaný a na to aby ste dosiahli uhlovú čiernu treba viac vrstiev alebo dobrú bázu pod očné tiene.
Výdrž tieňov je aj s bázou priemerná. Hlavne sa však nezlievajú. Jediný prípad kedy sa mi vliali do vrásky bolo, keď bolo vonku príliš horúco, ale vtedy sa mi roztekala celá tvár aj bez líčenia.
Ďalším produktom, ktorý som pri nákupe hodila do košíka bola riasenka takisto od značky Maybelline. Je zo známej rady the Colossal, konkrétne sa volá Go Extreme! Vôbec netuším či je to nejaká novinka, ale bola v strede v stojane, takže možno aj áno. Milujem veľké kartáčiky, takže ma hneď zaujala.
Riasenka riasy pekne vytočí a zahustí, ale od predĺženia by som čakala viac. Napriek tomu sa mi veľmi páči a vždy ju ešte prečešem nejakou inou riasenkou s jemnejším kartáčikom na predĺženie. Nedrobí sa, neotláča sa hore na viečko, rýchlo zasychá. 
Vyskúšali ste The Nudes? V západných krajinách je k dostaniu tiež jej ružovejšia verzia, ktorá má však v sebe aj veľa šedých odtieňov, takže táto paletka mi bude zatiaľ od Maybelline stačiť. 

20 komentárov:

  1. The Nudes mám a moc ráda je používám, chtěla bych vyzkoušet potom i ty růžové :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som neskúšala ani jednu, ale po tej riasenke sa asi pozriem, akurát si chcem novú kúpiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. the nudes si chci taky nějakou dobu koupit, ale řekla jsem si, že to nechám až na "back to school" nákupy :D
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na paletku jsem taky koukala, vypadá krásně:) Ale mám od TheBalm Nude-Tude, tak si říkám, že je zbytečné kupovat další nude paletku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já ji nemám, ale několikrát jsem ji zkoušela v drogerii a zdála se být vážně super :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ta paletka vypadá opravdu nádherně, má skvělé barvy :3 :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak jsem si paletku nakonec díky tvému článku koupila a...jsem moc spokojená. Děkuju za článek, máš skvělý blog! :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta paletka vypadá pěkně, musím ji v drogérii vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Paletka vypadá opravdu dobře, ale musím říct, že pokud bych se rozhodla koupit nějakou paletku v drogerii asi bych šla do Makeup revolution :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás bohužiaľ MUR nie je v drogérií, ale plánujem objednať z UK stránky :)

      Odstrániť
  10. Ta paletka mě nějak moc neláká, ale ta řasenka! Vypadá fakt dobře :)

    My summer essentials

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak ty barvy vypadají skvěle :) A tvůj článek mi připomíná že bych potřebovala novou řasenku, zase.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hrozně se mi líbí ta paletka. Už mám v peněžence i slevový kupónek z DM, tak si pro ni brzy poběžím :)

    Zaměřeno na: Kosmetika MOJE ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tadyhle ctu řasenku mám taky a jsem sní hrozně spokojená, až na to, že teď už jí moc nepoužívám, jelikož mi nějak přeskočilo a začala jsem si kupovat řasenky s menším kartáčkem. :-D:-)
    TeriMiss

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Riasenka vyzerá super :D a paletka takisto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Obe veci vyzerajú super!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mně se ty barvy teda šíleně líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Stíny vypadají dobře a s tou řasenkou si mě teda teď docela navnadila :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Upřímně,mě paletka vůbec neláká,ale tu řasenku jsem chtěla vyzkoušet a byla jsem docela zklamaná,zatím nejhorší,co jsem od Maybelline měla :)

    la-vie-elegante.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tu paletku musím ozkoušet! <3
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks