piatok 7. augusta 2015

July loves

Krásne piatkové ráno! August je už v plnom prúde a ja vám dnes ukážem mojich obľúbencov za posledný mesiac. Aj keď s letom sa čierna farba veľmi nespája, ja som si veľmi obľúbila dlhšiu vestu a tiež slip ony. Oba kúsky ste mohli vidieť tu, ale určite pridám ešte nejaké inšpirácie ako som ich skombinovala ja.  

Po slip on topánočkách som túžila už veľmi dlho, keď u nás neboli až také "in", ale niekde na západe ich už mal každý. Teraz ich má u nás každý a ja medzi nimi rozhodne nechýbam. Je to úplne najlepšia obuv, ľahko kombinovateľná so všetkým a hlavne pohodlná.  
Opak som si myslela o tejto veste. Myslela som, že ju oblečiem tak raz za mesiac a nebudem ju vedieť kombinovať, ale je to inak. Nosím ju skoro stále a milujem na nej aj to, že som ešte nikoho v podobnej veste nevidela! Ak niekde objavím aj bielu či nejakú v zaujímavej farbe určite do nej pôjdem.
K letu tiež neodmysliteľne patria slnečné okuliare. Tieto mám z Gate už nejaký ten rôčik, ale sú úplne skvelé. Za pár euro tam kúpite niekedy fakt vydarené kúsky.
Z kozmetiky som si veľmi obľúbila kokosový olej, ktorý je dobrý na všetko a netreba ho nijak extra predstavovať. Tento mesiac som ho používala hlavne v prvých dňoch na spálené čelo, neskôr aj na celú tvár ako nočný krém. A je z neho aj výborný gél na holenie. 
Maskare od Catrice som najskôr veľmi nedôverovala. Bolo to pri otváraní DM boxu a jej kartáčik sa mi zdal nepoužiteľný, ale stala sa mojou obľúbenou. Riasy síce nezhustí, ale krásne predĺži. 
Kto chytá v žite sa stalo mojim obľúbeným literárnym dielom ešte na strednej, keď bolo súčasťou povinnej literatúry. Príbeh Holdena ma bavil už od začiatku a keď som pred nedávnom ukoristila v bazári túto knižku musela som si ju znovu prečítať. Ak ste ju ešte nečítali, určite odporúčam. Buď sa vám bude páčiť veľmi alebo vôbec. S iným názorom som sa ešte nestretla. 
Mojou srdcovou pesničkou sa stala Ain't Nobody. Takýto štýl a celkovo rádiami obohrané pesničky veľmi nepočúvam, ale túto som si neskutočne obľúbila. Až tak, že si ju púšťam stále dookola a ešte ma neprestala baviť. 

Stáva sa aj vám, že niečo neznášate a o nejaký čas to milujete? Mne sa to stáva so skladbami i celými diskografiami kapiel a seriálmi. Jedným z nich je Frasier. Je to trošku iné ako pri tej hudbe. Pri nej sa mi zmení názor niekedy aj zo dňa na deň, ale seriál, ktorý som ako dieťa nechápala asi preto, že som celkovo nechápala ich vtipom a humoru, teraz milujem a pozerala by som ho stále.
A ako vždy treba uviesť aj nejakých miláčikov z internetového sveta. Z youtube je to Amelia Liana, u ktorej mám najradšej beauty videá (a tiež je jednou z tých, pri ktorých videách vytváram svoj London Beauty Wishlist :D ). Je vážne veľmi sympatická, milá, proste si ju zamilujete. Okrem beauty videí na jej kanály nájdete módu, varenie a fitness a tiež má vlastný blog, kde toho nájdete ešte viac.
Na svojom blogu ale aj youtube pôsobí aj Markéta, ktorú už sledujem dlhšiu dobu, ale až v poslednom čase som si ju veľmi obľúbila. Na jej blogu nájdete mnoho skvelých recenzií, líčení, postov z akcií ako aj videí a vlogov.
A čo ste si obľúbili v júly vy? Máte tipy na nejakých blogerov/vlogerov, ktorých by som mala poznať?  

31 komentárov:

  1. Super článok! Tie slip ony sú veľmi pekné.

    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdo chytá v žitě je fajn. :)
    "Kam mizej ty kachny?" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké, taky mám občas něco, co nemám ráda, ale pak se do toho třeba na týden zblázním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kokosový olej používám teď na vlasy na konečky, je opravdu super. A krásné slip-on boty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám tiež okuliare z GATE-u, len trochu iné, ale stáli asi tri alebo štyri eurá a milujem ich ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slip ony jsou super a kokosový bych si taky ráda koupila, pěkný článek.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pesnička je top!! a tie slip ony vyzerajú super! :3


    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podobnou vestičku jsem nedávno viděla ale byla celkem krátká a já bych ráda takovou delší, i když se také bojím, jak ji budu kombinovat :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pesnička je fakt perfektná :)

    Týmto by som ťa veľmi rada chcela oboznámiť, že som ťa pridala do "TAGU" ak chceš, pozri sa a budem veľmi rada, ak sa taktiež zapojíš http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.com/2015/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článek, ostatně jako vždy :) Ain't nobody je skvělá písnička! Miluji ji :D Bez kokosového oleje nemůžu žít..

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kdo chytá v žitě jsem taky nedávno četla, ze začátku se mi knížka moc nelíbila, ale jak jsem četla dál a dál, nemohla jsem se od ní odtrhnout ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kokosový olej už jsem také konečně sehnala - jinak ty boty jsou super, pořád slip-ony sháním, ale stále marně :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. škoda, že já brýle nosit nemůžu kvůli mým dioptrickým :/ a kokosový olej jsem si ted konečně koupila, tak jsem zvědavá :)

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pekný článok.. ma slip-ony mám strašú závislosť...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tenisky sú super aj ja ich už mám ...aj vesta vyzerá dobre :) z youtuberov mám najradšej Mimi Ikkon a jej cestovateľské videá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú nepoznám, takže určite pozriem! :)

      Odstrániť
  16. Frasier je super :D Ja som si obľúbila tyrkysovú linku a znovu Vampires diares :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  17. kto chytá žite je tiež moja obľubená kniha :) už som ju prečítala veĺa krát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na tuhle knížku, jsem myslím, slyšela dost chvály, asi by stálo za to si ji přečíst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ty čítaš kto chytá v žite? :) Waw inak okuliariky vyzerajú super :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :) a ešte jednu moju práve prebiehajúcu GIVEAWAY č.2

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jsem asi jediná, kdo ty botky nemá... :D Zas tak moc úžasné mi neřijdou...ale je pravda, že jsou snadno sladiteln¨é s čímkoliv.
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Kdo chytá v žitě je jedna (z mnoha) knížek, které jsem louskala těsně před maturitou a ani vlastně nevím jestli se mi líbila nebo ne :D Asi tak, že znova bych si ji nepřečetla, ale byla to jedna z těch lepších v povinné četbě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ta písnička mi od začátku nějak moc nesedla, ale jak jí poslouchám každý den tak 5x v rádiu v práci, už je mým oblíbencem taky :) Ona má hrozně zvláštní hlas a nějak si neumím představit, poslouchat její celé album, ale takhle to zní prostě zvláštně dobře. Jelikož jsem KONEČNĚ přečetla 'Ten kdo stojí v koutě' a Charlie četl Kdo chytá v žitě a mám v plánu si jí také pořídit stejně jako Jako zabít ptáčka :) Slippony vypadají moooc dobře^^ Užívej krásný zbytek neděle ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  23. O Fraiser jsme neslyšela strašně dlouho a přitom to tak dlouho znám a furt jsem se ještě neviděla všechno..jen snad 2 díly, jako malá :D.
    Jinak slip-ony jsem si taky pořídilay a kdybych si je tak pitomě nezašpinila, nosila bych je též ke všemu ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tenhle kokosový olej používám také a je fakt super :-) Jinak pěkný botky :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Kniha Kto chytá v žite ma veľmi nebavila, hlavne ten Holden ma neskutočne rozčuľoval :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krásný článek ! :))
    ty boty mám taky (jsou mega pohodlné:D), písničku miluju!
    skvělý vkus :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks