utorok 11. augusta 2015

Laugaricio

Ahoj! Nedávno sme sa s rodinou vybrali na Trenčiansky hrad. Bola som tam už ako malá, ale veľmi si z toho už nepamätám. Hrad je to veľmi pekný a zachovalý, ale vnútri sa toho okrem mnohých obrazov veľa nenachádza. Všetko zhorelo pri požiari a preto tam nájdete len málo kusov nábytku, ktorý mňa, neviem prečo, vždy zaujíma najviac. 
Ale aj obrazy sú krásne, takže ak nemáte v skupine milión kričiacich detí, ktoré to aj tak nezaujíma, tak je to celkom zaujímavá prehliadka. Veľa sa toho nachádza aj na nádvorí, ktoré je sprístupnené aj bez zaplatenia vstupného. V obnovených kasárňach sa nachádza galéria súčasných umelcov z okolia. V bývalej kaplnke zase fantasy prehliadka drakov a drakobijcov. Nájdete tam aj sokoliarov, ale aj roztomilé sovičky a neviem ešte aké vtáctvo. Viem, že tam bývajú aj vystúpenia sokoliarov, ale aj nočné prehliadky hradu. 
hrad_castle_history

Fotky sa mi popravde nijak veľmi nepáčia. Bolo pod mrakom a mne ešte k tomu maximálne teplo. Fotiť sa mohlo len na nádvorí. V priestoroch hradu zákazali fotenie s platnosťou práve od dňa, kedy sme ho navštívili. Šťastie nie? 
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history
hrad_castle_history

24 komentárov:

  1. Škoda, že jsi nemohla fotit uvnitř:D To byl teda pech!:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak niektorí experti to tam samozrejme porušovali, ale ja nie som taká :D

      Odstrániť
  2. Tomu říkám pech s tím focením :D Ale pěkný hrad :)
    Infinity of Colors

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Náhodou, jsou fotky sobré, všechno je vidět :D. Hrad vypadá jako z pohádky...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hej, keď tie hrady vyhoria, tak sa už nikto nesnaží, aby to bolo čo najautentickejšie čo sa týka nábytku a tak,... ale aj tak by som tam chcela ísť :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Škoda, že jsi nemohla fotit uvnitř. Ve většině hradů už toho moc není. Mě při takových návštěvách nejvíce lákají místa, kde lidi nepouštějí. :-(
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten je krásný! ..doufám, že se jendou na Slovensko podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fotky jsou podle mě fajn, ale je vážně škoda, že zakázali focení uvnitř v den, kdy jste tam zrovna byli. Myslím si, že výstava draků je pro děti po 2 hodinové prohlídce super odreagovačka :D
    Jinak budu moc ráda, pokud se zúčastníš TAGU, na který jsem tě nominovala :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky, ja som tam tiež bola ako malá a tiež si nič nepamätám ;) Ale možno si to aj ja niekedy zopakujem, veď okolo neho chodím skoro každý deň :D
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je škoda, že bolo zamračené, inak by mali fotky úplne inú atmosféru. Ja na hrady nechodím veľmi rada a ani často, celkovo takéto prehliadky ma veľmi nezaujímajú. Alebo ak už, tak len keď nie sú dlhé. :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krása, trochu mi připomíná Karlštejn. :) Nevadí, že bylo zamračeno, vznikly úplně jiné (a moc krásné) fotky :))
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuhle část Slovenska mám moc ráda, mám po okolí celou rodinu :) Nádherné místo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá to hezky, takové tripy na hrady a zámky mám celkem ráda :) V Trenčíně jsem ještě nebyla, ale ráda bych se tam podívala! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aj ja som tento hrad navštívila s rodičmi keď som bola ešte krpec. :3 a na každý jeden hrad , ktorý som videla mam krasne spomienky

    http://nicolettelear.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  16. A já si nejdříve myslela, že to je Karlštejn vyfocený z jiného úhlu, než je obvyklé! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. V blízkej budúcnosti sa chystám do Trenčína, takže tento článok mi padol vhod! ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak bude horúco, tak bežte na zmrzlinu do cukrárne Oilá remeselná zmrzlina na Palackého ulici, na FB ich nájdeš tiež, majú originálne príchute a niektoré aj bez laktózy :)

      Odstrániť
  18. Veľmi pekne fotky :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks