streda 16. septembra 2015

Cosmetic, Fashion Haul

Skôr ako sa vydám do Londýna a začnem vás zahrňovať nielen všetkým, čo som videla a navštívila, ale aj všetkými nákupmi a novinkami, vám chcem ukázať posledné letné nákupy z augusta a zo začiatku septembra. Snažila som sa šetriť, ale ako vždy sa mi veľmi nedarilo, takže je toho celkom dosť. Po Londýne si dám kozmetickú stopku! Vlastne nie, prišli mi kupóny z DM a Yves Rocher.. začarovaný kruh!


Po stretnutí s Weledou som si hneď v drogérií kúpila toto čistiace mlieko v zľave za necelých 6€, čo sa riadne oplatí, no po vyskúšaní oboch produktov z tejto bledomodrej čistiacej rady mi viac vyhovuje ich čistiace tonikum 2v1. Hrozno je teraz všade tak prečo ho nemať aj vo vlasoch? Milujem hrozno a táto vôňa je úplne úžasná! Ďalej som si ešte kúpila Saloos Hydrofilný odličovač a Bio Brutnákový olej, ktorý je dobrý aj na problematickú pleť. 
Z dekoratívnej kozmetiky mi pribudol očný tieň Loréal v tmavofialovej farbe a lak od Rimmelu v odtieni 306 Velvet Rose. Tvárenku NYX v odtieni PB07 Natural mi darovala kamarátka, má krásno oranžovoružovú farbu. Sestra mi zas s ciest doniesla olej a tuhý parfém, ktoré som zabudla odfotiť. Inak tiež ospravedlnte rôzne svetlo na rôznych fotkách, no to počasie u nás si zo mňa robí apríl.

Na bazári som našla jednu slečnu, ktorá za smiešne ceny predávala dekoratívku značky Calvin Klein a tak som si od nej kúpila dva očné tiene a lesk na pery. Lesk a hnedý tieň som stihla už aj vyskúšať a sú neskutočné, nebojte určite sa tu objaví recenzia. Nakupujete kozmetiku aj na bazári? 
V DM som si zase ohmatala novú limitovanú edíciu štetcov od Essence. Síce sú trochu infantilné, ale naozaj sa mi páčia ich štetinky. Veľký Blush Brush mi úplne vyhovuje na bronzer a malý Precise Eyeshadow Brush používam na nanášanie tieňa do záhybu oka, s čím som mávala problém a vždy to s tmavším tieňom prehnala, alebo je fajn aj na hrubšiu linku. 
Posledné letné kúsky pribudli aj do môjho šatníka a botníka. V CCC prebiehali úplne zľavy na zostávajúce letné kúsky a keďže som mala aj zľavu ako člen klubu za tieto dva páry sandál som nedala viac ako 13€. Tie na platforme nie sú úplne pre mňa, ale boli tak pohodlné. Sukňa aj šortky sú zo Zary a už sa neskutočne teším na budúci rok, keď ich budem môcť nosiť. Šortky majú najviac super chladivý materiál, vyšší pás a super sedia. Sukňa má zase zaujímavé cáry, ktoré si môžem uviazať ako len chcem.
Čo ste uchmatli vy v posledných letných zľavách a akciách? 

28 komentárov:

  1. Parádní nákupy, olej od Saloos mám taky a jsem s ním spokojená, tvářenka od NYXu je moc hezká :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak na tu recenzi calvin klein se těším :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektné kúsky a Calvin Klein ma moc zaujal, takže sa moc moc teším na recenzniu :) Ja osobne inak milujem Yver Rocher, takže s týmto si sa u mňa veľm trafila

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oo som zvedavá potom na ten saloos :) hroznový šampón jéééj :D ja si asi zájdem po ten pivový zas niekedy :)) a som zvedavá aj na CK :) a oblečenie je krásne a tie sandálky za tú cenu, no nekúp to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super nákupy :) tie bodkované šortky sú úplne milé!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné věci. Ten lak od Rimmel mám taky a je to nádherná barva a nejlepší lak mojí sbírky. užij si Londýn

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super nákupy, všechnu tu kosmetiku bych hned brala :) Taky se mi moc líbí kraťasy! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To oblečenie je krásne, uži si to v Londýne!♥
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Saloos a Manufaktura, to je vždy sázka na jistotu a to platí i u Weledy. U jejich produktů člověk nikdy nemůže šlápnout vedle :)) A moc se mi líbí tvoje sukýnka ze Zary :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelé nákupy!! :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nějakou tvářenku od Nyxu si dlouhou dobu přeju :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tvářenka od Nyxu vypadá božsky a stíny od CK se mi taky hodně líbí :) Je super že jsi měla botičky za takovou cenu o bych je hned brala taky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od CK mám krémové oční stíny, které jsem kupovala v Anglii za 1 libru a jsou neskutečné! :) Já mám zálusk na tvářenku v odstínu Taupe, ale bohužel vždycky je vyprodaná.
    Beautyna CZ

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tomu sa hovorí výhodné nákupy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tie štetce vyzerajú veľmi dobre a topánky tiež :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Parádní nákupy. Těším se na recenze. Na bazaru kosmetiku nekupuji, ale věřím, že se tam dají sehnat levně skvělé kousky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krááásne vecičky :3
    www.londongirl1.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. CK výrobky sú super :3 neviem prečo, ale mám strašnú slabosť na túto značku :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Páni, skvělý nákup :) Zamilovala jsem se do té tvářenky od Nixu, skvělá barva! :)) A oboje botky jsou skvěléé, naprosto! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ten hroznový šampón mám aj ja doma a ako píšeš krásne vonia :)..Skvelé úlovky. Uži si to v Londýne :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Jee, skvělé kousky! Ten štětce jsou sice možná infantilní, ale rozhodně krásné! :D V bazaru jsem kosmetiku ještě nenakupovala. :)
    A moc ráda bych nakupovala v letních slevách a akcích, ale asi na ně nemám čuch. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  22. na ty štětce od essence jsem koukala v drogerii a jsou moc pěkné, chci si aspon jeden také pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tak nejvíc mě zaujala tvářenka, kraťasy a sukně, ale i to ostatní vypadá fajn, řekla bych, že to byly povedené nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Odličovač lemon tea tree jsem měla taky a byla jsem s ním moc spokojená :)

    Unboxing | Keep Calm... I'm the winner

    OdpovedaťOdstrániť
  25. No tak ten štětec je :-)
    http://vendigocraft.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks