štvrtok 24. septembra 2015

Dancing Til Dusk

Ahoj! Dnes vám prinášam recenziu na paletku od Sleeku, ktorá okrem očných tieňov ponúka aj dve tvárenky. Paletky od Sleeku sú veľmi obľúbené a keďže mám od tejto značky dva produkty, rúž, ktorý nie je nič moc a zaujímavú ceruzku na oči (recenzia tu), chcela som vyskúšať aj niečo iné. A prečo nie hneď dva v jednom? 

Obal je klasický sleekovský - matný, čierny, štýlový. Veľmi ľahko sa však otvorí, pretože tam prakticky žiadne zatváranie nie je. V paletke sa nachádza štetček na tvárenku a aj aplikátor na očné tiene, ktoré som ja teda ani raz nepoužila. 
Ako teda vidíte v paletke sa nachádza ružová tvárenka so shimmerom a oranžová matná. Ďalej dva matné tiene a podobné odtiene tiež so shimmerom. Myslím, že je to presne to, čo potrebujete na bežné líčenie počas dňa. Hnedý matný tieň je tiež skvelý ako farba na obočie, takže táto paletka bola výborná na festival. Mala som viacero produktov v jednom. Svetlý tieň so shimmerom sa dá tiež veľmi dobre použiť ako rozjasňovač.
Pigmentácia a prášivosť opäť ako pri The Nudes je iná odtieň od odtieňa. Začnime horným radom. Rúžová tvárenka so shimmerom je trošku menej pigmentovaná ako tá oranžová, ale za to skoro vôbec nepráši. Telový tieň práši o sto dušu a ani pigmentácia nie je nič moc. Hnedý tieň so shimmerom vôbec nepráši a je aj celkom dobre pigmentovaný, čo na fotke nie je až tak dobre vidieť. 
Svetlý tieň z druhého riadku nepráši vôbec a je veľmi dobre pigmentovaný tak ako aj daľšie dva odtiene, ktoré však oba veľmi prášia. Výdrž je celkovo dobrá, vydržia pokojne aj celý deň. Pri tieňoch je však potrebná aj báza. 
S paletkou sa dá čo to vykúzliť, páči sa mi jej praktickosť, ale po pravde od stále ospevovaného  Sleeku som čakala viac. Aké máte so Sleekom skúsenosti vy?

28 komentárov:

  1. Vyzerá úžasne
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka vyzerá naozaj super. Má nádherné farby. Najviac sa mi ale páči, ako si podpísala "sleekovské" obaly. Dokonale sito vystihla.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už dlho sa odhodlávam niečo si od Sleek objednať. Asi by som to mala konečne urobiť. Tiež ale neviem, či nie je tá značka zbytočne preceňovaná :) BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od sleeku nic nemám ale chtěla bych vyzkoušet kontur.set, stíny a rtěnku :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná! Moc jsem ji chtěla, ale ty tvářenky bych asi nevyužila. Zvlášť ne tu třpytivou růřovou. :( Jinak mám asi pět paletek, řasenku na obočí (tragédie), tvářenky a rozjasňovací pero (ještě větší tragédie). Ale i kdyby jen kvůli těm paletkám, tak mám Sleek celkem ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleek je božskej, neuvěřitelná pigmentace :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som asi jediná, čo nemá ešte nič od značky Sleek, ale keď pozerám po blogoch, tak každú paletku len chvália a ja sa potom neviem rozhodnúť :( Táto vyzerá tiež úžasne!

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Se Sleekem zkušenosti nemám, ale všichni je opěvují, tak se možná taky nechám jednou zlákat. Líbí se mi jak barvičky, tak uspořádání paletky :) Moc hezké!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Paletku od Sleeku toužím vyzkoušet, tak snad se na mě taky dostane :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mně se nelíbí ty odstíny stínů, nemám ráda nude nudu. Ale tvářenky boží! :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vyzerá krásne a páči sa mi aj pigmentácia :) hoci miesto jednej lícenky mohli dať bronzer a bola by to naozaj multifunkčná vecička :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hezký článek :) paletka vypadá dobře, ale já bych asi dala přednost klasické paletce stínů :) jinak mám od Sleeku paletku Oh so special a jsem s ní spokojená :)


    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já jsem od sleeku neměla ještě nic a jestli něco vyzkouším tak asi stíny. Je fajn, že je tato paletka tak multifunkční, ikdyž se obávám, že oranžovou tvářenku bych vůbec nevyužila :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na túto paletku už dlho pozerám a stále neviem, či si ju kúpiť alebo nie... Od Sleeku som mala zatiaľ len make up a ten mi na moju pleť vôbec nesadol, takmer žiadne krytie a fľaky...

    Klaudy´s shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Líbí se mi ty stíny, ale tvářenky vůbec, ani u jedné kombinace bych nebyla spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sprvoti som strašne túžila po Naked on the run, ale potom som uvidela túto paletku od Sleeku a očarila ma celkom dosť a úprimne - cenovo mi je prístupnejšia, takže som nakedku hodila za hlavu. Po tejto paletke teda pokukujem skutočne už strašne dlho, zatiaľ na väčšine fotiek vyzerala dosť dobre, ale pravdupovediac po tomto článku a tvojich fotkách ostávam na pochybách hlavne kvôli ružovej farbe na líčka, ktorá je na môj vkus príliš trblietavá.. Tvárenky mám radšej matné a hoci oranžová matná je, nie je to zrovna odtieň, ktorý by som využila každý deň, takže suma sumárum asi od paletky nakoniec upustím a zvolím nejakú inú... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Má krásne fabry, prijala by som ju aj ja :)
    Na mojom blogu som dnes spustila novú giveaway, ak ťa zaujala, budem rada, ak sa zapojíš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ještě jsem Sleek nezkoušela, ale teda po tomhle nemám moc chuť. Nemám ráda, když má něco nekonstantní kvalitu, takže to by mi teda hodně vadilo. Přitom paletka vypadá vážně pěkně. Škoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Já jsem od Sleeku ještě nic neměla. Paletka má moc hezké odstíny, ale nijak po ní netoužím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja jsem o teto značce jeste neslyšela a upřímně me moc nezaujala

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Od sleeku som ešte nič neskúšala a neviem, ale veľmi ma to neláka. Nezdá sa mi to ako niečo svetoborné, tak som rada, že si mi to potvrdila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Od tejto značky som ešte žiadny produkt neskúšala, pretože ma nejako vôbec nezaujala.

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sleek miluji a tato paletka je obzvlášt krásná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Vypadá celkem pěkně :) Já mám několik paletek od Sleek, převážně oční stíny. Nějaké jsou parádní, ale nějaké mě trochu zklamaly pigmentací. Jinak Sleek mám ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks